Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Toyota Celica (szósta generacja) – Trzy oblicza. 1 - wersja z wyścigów Japanese Grand Touring Championship (JGTC) z końca lat 90. 2 - wersja rajdowa. 3 - wersja cywilna.
    Trzy oblicza. 1 - wersja z wyścigów Japanese Grand Touring Championship (JGTC) z końca lat 90. 2 - wersja rajdowa. 3 - wersja cywilna.
    1 września 2013, 15:15 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat GTJ – Polska myśl techniczna rajdowa
    Polska myśl techniczna rajdowa
    30 sierpnia 2013, 21:13 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica TA40 – Rajdowa Celica z drugiej generacji.
    Rajdowa Celica z drugiej generacji.
    Ford Escort RS Cosworth – Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu.
Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.
Wersja drogowa '92
Silnik:
•R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
•Turbodoładowanie Garett T3/T04B
•Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
•Stopień sprężania: 8,0:1
•Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
•Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
Osiągi:
•Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
•Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
•Prędkość maksymalna: 220 km/h
Wersja rajdowa
Jak drogowa, z wyjątkiem:
•Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm
•Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min
•Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)
•Zmodernizowany układ zawieszenia i  hamulcowy (przystosowane do rajdów)
•Masa własna: 1230 kg
    Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu.
    Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.
    Wersja drogowa '92
    Silnik:
    •R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    •Turbodoładowanie Garett T3/T04B
    •Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
    •Stopień sprężania: 8,0:1
    •Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
    •Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
    •Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
    Osiągi:
    •Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
    •Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
    •Prędkość maksymalna: 220 km/h
    Wersja rajdowa
    Jak drogowa, z wyjątkiem:
    •Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm
    •Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min
    •Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min
    •Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)
    •Zmodernizowany układ zawieszenia i hamulcowy (przystosowane do rajdów)
    •Masa własna: 1230 kg
    6 sierpnia 2013, 10:37 przez flatron (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Rajdowa Lancia Delta –
    2 sierpnia 2013, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Seicento Wersja rajdowa – Seicento przygotowane do rajdów. Nic dodać nic ująć
    Seicento przygotowane do rajdów. Nic dodać nic ująć
    26 lipca 2013, 19:22 przez ~LukasDK | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    NISSAN SUNNY GTI-R – 220 km
267 nm
O-100 km/h  5,2s
Wyprodukowano ich 4.500 szt a także w tym było 500 sztuk z homologacją rajdową szkoda że już nie produkują takich aut
    220 km
    267 nm
    O-100 km/h 5,2s
    Wyprodukowano ich 4.500 szt a także w tym było 500 sztuk z homologacją rajdową szkoda że już nie produkują takich aut
    Rajdowa Świdnica w akcji – I KJS Uzdrowiskowe  Świganie Jedlina Zdrój
    I KJS Uzdrowiskowe Świganie Jedlina Zdrój
    25 czerwca 2013, 22:59 przez ~pawel18l90 | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 T16 – 205 T16, czyli samochód - legenda. B-grupowy potwór, który w latach 1985-86 deklasował swoich rywali. Pod maską (a właściwie pod tylną klapą) drzemało 450 koni, co czyniło z 910-kilogramowego Peugeota prawdziwego pogromcę Audi, Lancii i całej reszty stawki WRC. Aby otrzymać rajdową homologację, konieczne było wyprodukowanie 200 sztuk drogowej wersji T16. Powstała więc "ugrzeczniona", 180-konna wersja. Wtajemniczeni twierdzą jednak, że zdjęcie ukazujące 200 sztuk "cywilnych" T16 było sfabrykowane. Jak jest naprawdę - tego nie wiemy. 
 Pewne jest, że Peugeot 205 T16 to zabawka dla naprawdę bogatych chłopców. Ceny tej wersji zaczynają się od 70 tysięcy euro.
    205 T16, czyli samochód - legenda. B-grupowy potwór, który w latach 1985-86 deklasował swoich rywali. Pod maską (a właściwie pod tylną klapą) drzemało 450 koni, co czyniło z 910-kilogramowego Peugeota prawdziwego pogromcę Audi, Lancii i całej reszty stawki WRC. Aby otrzymać rajdową homologację, konieczne było wyprodukowanie 200 sztuk drogowej wersji T16. Powstała więc "ugrzeczniona", 180-konna wersja. Wtajemniczeni twierdzą jednak, że zdjęcie ukazujące 200 sztuk "cywilnych" T16 było sfabrykowane. Jak jest naprawdę - tego nie wiemy.
    Pewne jest, że Peugeot 205 T16 to zabawka dla naprawdę bogatych chłopców. Ceny tej wersji zaczynają się od 70 tysięcy euro.
    4 czerwca 2013, 16:19 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada rajdowa –
    30 maja 2013, 23:57 przez Dimi98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj