Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Mitsubishi Lancer Evo X – Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X.Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Drżyjcie piraci drogowi!
    Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X.Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Drżyjcie piraci drogowi!
    2 listopada 2012, 16:44 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    ABT Audi R8 GTR – prawdopodobnie, najszybybszy radiowóz Świata
612KM 5.2 V10 (0-100)3.2s
    Prawdopodobnie, najszybybszy radiowóz Świata
    612KM 5.2 V10 (0-100)3.2s
    30 października 2012, 9:08 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Milicja – Ehh co ja bym dał żeby taki radiowóz widzieć w lusterku mojego Poldka
    Ehh co ja bym dał żeby taki radiowóz widzieć w lusterku mojego Poldka
    8 października 2012, 19:35 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO WARSZAWA – FSO Warszawa (potocznie: warszawka,)  – samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
    FSO Warszawa (potocznie: warszawka,) – samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
    Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.
    12 czerwca 2012, 11:33 przez pakson12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Czeka na motocyklistów – może któryś zechce się popisać jak to szybko odstawia radiowóz
    Może któryś zechce się popisać jak to szybko odstawia radiowóz
    5 czerwca 2012, 9:51 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawo jazdy proszę!! – O-o Taka policja to rozumiem!! A radiowóz w sam raz na nasze drogi!!
    O-o Taka policja to rozumiem!! A radiowóz w sam raz na nasze drogi!!
    10 maja 2012, 15:56 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Warszawa M 20 (potocznie: warszawka, garbuska) - samochód osobowy produkowany od 6 listopada 1951 do 30 marca 1973 w FSO (w warszawskiej fabryce na Żeraniu) na licencji ZSRR. Był to pierwszy w powojennej historii Polski samochód produkowany seryjnie. Gamę jednostek napędowych stanowiły dwa benzynowe silniki R4 o pojemności skokowej 2120 cm³, dolnozaworowy M-20 i górnozaworowy S-21. Moment obrotowy przekazywany był poprzez suche jednotarczowe sprzęgło, 3-biegową manualną skrzynię biegów (od 1971 w niewielkiej liczbie egzemplarzy skrzynia 4-biegowa) i wał napędowy na oś tylną. Pierwsze Warszawy (M20, 200, 201 i 202) charakteryzowały się 4-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Od 1964 produkowana była wersja sedan, zaś od 1965 5-drzwiowe kombi. Przez cały okres produkcji Warszawa poddawana była licznym modernizacjom.
    Od roku 1958 produkowana była wersja użytkowa modelu, pick-up. Powstały także odmiany specjalne Warszawy: radiowóz, ambulans/sanitarka, furgon, pocztylion oraz drezyna. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana. Ostatnia Warszawa zjechała z taśmy produkcyjnej 30 marca 1973 roku. Przyczyniło się do tego faktu wprowadzenie w 1967 następcy dla przestarzałego samochodu z FSO, Polskiego Fiata 125p. Przez cały okres produkcji powstało ogółem 254 471 egzemplarzy modelu, z czego 72 834 trafiło na eksport.

    Zachęcam do poczytania obszernego materiału o Warszawach od M20 do 224. Znajdziesz go klikając tutaj
    17 marca 2012, 13:20 przez ~SEERQ | Do ulubionych | Skomentuj