Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Sprawiedliwość – Witam!
Kolega dostał wczoraj mandat za inny kolor świateł pozycyjnych niż białe. Radiowóz zaś nie posiadał podświetlenia tablicy rejestracyjnej z jednej strony co widać na zdjęciu.
Uważacie, że jest to sprawiedliwe? Czy można z tym coś zrobić?
Pozdrawiam
    Witam!
    Kolega dostał wczoraj mandat za inny kolor świateł pozycyjnych niż białe. Radiowóz zaś nie posiadał podświetlenia tablicy rejestracyjnej z jednej strony co widać na zdjęciu.
    Uważacie, że jest to sprawiedliwe? Czy można z tym coś zrobić?
    Pozdrawiam
    19 stycznia 2014, 16:34 przez thomas0043 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Skrót(cały artykuł w źródle):
    Prawe koła policyjnego auta usytuowane były na nieutwardzonym poboczu, zaś lewe - na prawym pasie jezdni. Załoga radiowozu nie wykonywała żadnych czynności (sygnały świetlne nie były włączone), tylko sobie tak stała zaparkowana na krzyżówce. Jeden z policjantów stał na zewnątrz i zwrócony twarzą w kierunku otwartego okna "radiowozu", zajęty był rozmową z osobami znajdującymi się w środku (mężczyzną i kobietą).
    Radiowóz utrudniał ruch pojazdom skręcającym w lewo oraz przede wszystkim ograniczał widoczność wszystkim zbliżającym się do skrzyżowania. Pan Jerzy, widząc tę sytuację użył sygnałów dźwiękowych ostrzegając osoby znajdujące się w radiowozie, aby nagle nie wtargnęły mu pod koła a przez otwarte okno słownie zwrócił uwagę policjantom, aby opuścili to niebezpieczne miejsce.
    Zarzuty(niesprawiedliwe):
    nadużywanie sygnału dźwiękowego,korzystanie podczas jazdy z telefonu,brak w samochodzie przegrody oddzielającej przestrzeń pasażerską od ładunkowej.
    Wszystkie zarzuty były bezpodstawne.(Wyjasnienie w źródle)
    Taki tam radiowóz – to BMW M5 napotkanie w Poznaniu, nie warto nawet uciekać
    To BMW M5 napotkanie w Poznaniu, nie warto nawet uciekać
    7 października 2013, 17:06 przez MaciejZss96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Porsche 912 – Po zakończeniu produkcji modelu 356 w roku 1965, jedynym samochodem oferowanym przez Porsche pozostał 911. W efekcie tego, że 911 kosztował znacznie więcej niż 356, firma chciała ustrzec się spadku sprzedaży i upadku wizerunku marki na rynku. By zapobiec tym problemom, postanowiono wprowadzić nowy model w przystępniejszej cenie. Wizualnie następca, czyli 912, był identyczny w porównaniu z 911, ale miał inny silnik. Niższą cenę samochodu osiągnięto dzięki zastosowaniu w nim czterocylindrowej jednostki pochodzącej ze starszego modelu 356, zamiast sześciocylindrowej znanej z 911. Koszty obniżono też poprzez zmniejszenie elementów wyposażenia dostępnych w standardzie. Dzięki niskiej cenie ten model Porsche sprzedawał się przez pierwszych kilka lat lepiej od 911 – Porsche wyprodukowało trochę ponad 30.000 sztuk 912 przez pięć lat produkcji. Porsche 912 znalazło również zastosowanie jako radiowóz w europejskiej policji, wliczając w to wariant Targa. W kwietniu 1967 fabryczny magazyn Porsche, Christophorus, ogłosił: "On 21 December, 1966, Porsche celebrated a particularly proud anniversary. The 100,000th Porsche, a 912 Targa outfitted for the police, was delivered." ("21 grudnia 1966 Porsche obchodziło bardzo ważny jubileusz. Stutysięczne Porsche, model 912 Targa, został oddany w ręce policji.")

Po uzupełnieniu rodziny modeli 911 o mocniejszą wersję 911S oraz tańszy wariant 911T, kierownictwo Porsche doszło do wniosku, że model 912 stał się już zbyteczny. Produkcji 912 zaprzestano w 1970 roku; został on zastąpiony przez model 914, pojazd, który w założeniu miał być dla firmy tańszy w produkcji od 912.

Po sześciu latach nieobecności, model został ponownie wprowadzony na rynek północnoamerykański w roku 1976 jako Porsche 912E, w celu wypełnienia luki w segmencie tańszych samochodów powstałej po zakończeniu produkcji 914, podczas gdy model 924 – oficjalny następca 914. – był wykańczany i planowane było wprowadzenie go do produkcji seryjnej. Nowe 912 posiadało nadwozie "G-Series" od modelu 911, było napędzane 2.0 litrową wersją chłodzonego powietrzem silnika Volkswagena, używanego w ostatnich rocznikach 914/4. Powstało łącznie 2.099 sztuk tej wersji, oficjalnie wszystkie sprzedano na terenie Stanów Zjednoczonych.

Jego silniki 1,6 oraz 2,0 oba 90 koni
    Po zakończeniu produkcji modelu 356 w roku 1965, jedynym samochodem oferowanym przez Porsche pozostał 911. W efekcie tego, że 911 kosztował znacznie więcej niż 356, firma chciała ustrzec się spadku sprzedaży i upadku wizerunku marki na rynku. By zapobiec tym problemom, postanowiono wprowadzić nowy model w przystępniejszej cenie. Wizualnie następca, czyli 912, był identyczny w porównaniu z 911, ale miał inny silnik. Niższą cenę samochodu osiągnięto dzięki zastosowaniu w nim czterocylindrowej jednostki pochodzącej ze starszego modelu 356, zamiast sześciocylindrowej znanej z 911. Koszty obniżono też poprzez zmniejszenie elementów wyposażenia dostępnych w standardzie. Dzięki niskiej cenie ten model Porsche sprzedawał się przez pierwszych kilka lat lepiej od 911 – Porsche wyprodukowało trochę ponad 30.000 sztuk 912 przez pięć lat produkcji. Porsche 912 znalazło również zastosowanie jako radiowóz w europejskiej policji, wliczając w to wariant Targa. W kwietniu 1967 fabryczny magazyn Porsche, Christophorus, ogłosił: "On 21 December, 1966, Porsche celebrated a particularly proud anniversary. The 100,000th Porsche, a 912 Targa outfitted for the police, was delivered." ("21 grudnia 1966 Porsche obchodziło bardzo ważny jubileusz. Stutysięczne Porsche, model 912 Targa, został oddany w ręce policji.")

    Po uzupełnieniu rodziny modeli 911 o mocniejszą wersję 911S oraz tańszy wariant 911T, kierownictwo Porsche doszło do wniosku, że model 912 stał się już zbyteczny. Produkcji 912 zaprzestano w 1970 roku; został on zastąpiony przez model 914, pojazd, który w założeniu miał być dla firmy tańszy w produkcji od 912.

    Po sześciu latach nieobecności, model został ponownie wprowadzony na rynek północnoamerykański w roku 1976 jako Porsche 912E, w celu wypełnienia luki w segmencie tańszych samochodów powstałej po zakończeniu produkcji 914, podczas gdy model 924 – oficjalny następca 914. – był wykańczany i planowane było wprowadzenie go do produkcji seryjnej. Nowe 912 posiadało nadwozie "G-Series" od modelu 911, było napędzane 2.0 litrową wersją chłodzonego powietrzem silnika Volkswagena, używanego w ostatnich rocznikach 914/4. Powstało łącznie 2.099 sztuk tej wersji, oficjalnie wszystkie sprzedano na terenie Stanów Zjednoczonych.

    Jego silniki 1,6 oraz 2,0 oba 90 koni
    10 sierpnia 2013, 23:58 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 lipca 2013, 20:05 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Radiowóz – troche nietypowy radiowóz
    Troche nietypowy radiowóz
    30 kwietnia 2013, 15:25 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieoznakowany Mitsubishi Lancer Evo X w policji – Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X. Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h
    Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X. Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h
    8 marca 2013, 16:43 przez ~harry | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    John Paul to motocyklista z Las Vegas, który spokojnie jechał do pracy. Na światłach zrobił się korek, John Paul widząc samochód z jego lewej strony, który chciał zmienić pas, postanowił ustąpić mu miejsca. Podczas wpuszczania samochodu, w jego motocykl uderzył nadjeżdżający z tyłu radiowóz. Po tym podszedł do niego policjant - kierowca radiowozu, który całą winę zrzucił na niego. Groził wysokim mandatem a następnie zaproponował aby się rozjechali i zapomnieli o całej sytuacji.



    John Paul był wystraszony, w końcu z policją nie ma się co kłócić i zgodził się na propozycję policjanta.

    Jednak nie pozostawił tej sprawy i zgłosił ją. Dowodem jest materiał z kamery, którą miał zamontowaną na kasku.
    John Paul po konsultacji ze swoim prawnikiem, wytoczył sprawę policjantowi.
    7 marca 2013, 20:28 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Normalnie brak słów... – i jeszcze ten radiowóz.
    I jeszcze ten radiowóz.
    6 grudnia 2012, 22:37 przez ToJaKijanka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj