Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 156 takich materiałów
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Finałowa runda pucharu VTEC Cup Poland dobiegła końca. Była ona swego rodzaju wisienką na torcie, czego chociażby dowodem jest dość efektowna jazda na dwóch kołach na ostatniej sesji dnia.

    Wywalczony tytuł mistrza klasy D-PRO zwyciężając we wszystkich 6-ściu rundach sezonu ustanawiając jednocześnie 6 nowych rekordów czasowych w klasie na 6 różnych torach na terenie Polski.
    11 października 2022, 8:12 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Praktyka pokazuje, że 130 koni mechanicznych i podobna ilość momentu obrotowego nie musi wcale oznaczać nudy. Nagranie pochodzi z minionej rundy pucharu VTEC Cup Poland. Pierwsze miejsce w klasie i nowy rekord w klasie D-PRO.
    20 września 2022, 14:20 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moc niewielka jak i auto leciwe, ale jak to mówią - liczą się chęci :)

    Pierwsze miejsce w klasie D-PRO przebijając rekord o 3.1s.
    12 sierpnia 2022, 10:51 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo od 2016 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 105. rocznicę istnienia marki Alfa Romeo. Prezentacja pojazdu miała miejsce w odnowionym muzeum marki w Arese niedaleko Mediolanu 24 czerwca 2015 roku. Najmocniejsza seryjnie produkowana wersja pojazdu Quadrifoglio wyposażona została w podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 2,9 l, opracowany przez inżynierów Ferrari, który wytwarza moc 510 KM. Jest to zmodyfikowany silnik Ferrari F154 - V8 3,9 l z uciętymi dwoma cylindrami. Prędkość maksymalna wynosi 307 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,9 sekund. Wersja Quadrifoglio wyróżnia się m.in. otworami wentylacyjnymi na przednich zderzakach, wylotami powietrza w pokrywie silnika oraz większą atrapą chłodnicy. W tylnej części pojazdu umieszczono dyfuzor z czterema końcówkami układu wydechowego oraz spojler. W celu zmniejszenia masy pojazdu większość elementów wykonano z aluminium, włókna węglowego oraz kompozytów. Pojazd otrzymał także system Alfa DNA Pro, który od podstawowego systemu Alfa DNA wyróżnia się m.in. trybem Race, który włącza overboost oraz wzmacnia dźwięk układu wydechowego, a także system aktywnego zawieszenia. Nazwa Quadrifoglio pochodzi od włoskiego nazwa "czterolistna koniczyna". Po raz pierwszy znak czterolistnej koniczyny został użyty w bolidzie Alfy Romeo w 1923 roku.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo od 2016 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 105. rocznicę istnienia marki Alfa Romeo. Prezentacja pojazdu miała miejsce w odnowionym muzeum marki w Arese niedaleko Mediolanu 24 czerwca 2015 roku. Najmocniejsza seryjnie produkowana wersja pojazdu Quadrifoglio wyposażona została w podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 2,9 l, opracowany przez inżynierów Ferrari, który wytwarza moc 510 KM. Jest to zmodyfikowany silnik Ferrari F154 - V8 3,9 l z uciętymi dwoma cylindrami. Prędkość maksymalna wynosi 307 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,9 sekund. Wersja Quadrifoglio wyróżnia się m.in. otworami wentylacyjnymi na przednich zderzakach, wylotami powietrza w pokrywie silnika oraz większą atrapą chłodnicy. W tylnej części pojazdu umieszczono dyfuzor z czterema końcówkami układu wydechowego oraz spojler. W celu zmniejszenia masy pojazdu większość elementów wykonano z aluminium, włókna węglowego oraz kompozytów. Pojazd otrzymał także system Alfa DNA Pro, który od podstawowego systemu Alfa DNA wyróżnia się m.in. trybem Race, który włącza overboost oraz wzmacnia dźwięk układu wydechowego, a także system aktywnego zawieszenia. Nazwa Quadrifoglio pochodzi od włoskiego nazwa "czterolistna koniczyna". Po raz pierwszy znak czterolistnej koniczyny został użyty w bolidzie Alfy Romeo w 1923 roku.
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym materiale namiastka tego co potrafi AMG GTR Pro - auto limitowane do 750 sztuk na świecie, świetnie trzymające wartość i obłędnie prowadzące się.
    18 grudnia 2021, 10:46 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5