Szukaj
Znalazłem 55 takich materiałów
-Poszerzanie nadkoli
-Podświetlenie miejsc na nogi (LED)
-Dokładka do zderzaka przód MS Design
-Likwidacja listew bocznych
Do tego jakieś niezbędne ewentualne naprawy blacharskie i mechaniczne, i ukoronowanie tego sezonu lakiernikiem :).
Efekt finalny całego projektu szacowany na gdzieś za 2 lata. Projekt pod kryptonimem "Vectra US Edition". Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW!
http://motokiller.pl/forum#!/tuning/optyczny:diy-ledy-zrob-to-sam
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka: Honda
Model: CRX DEL SOL
Rocznik: 1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,
Jak się spodoba to dam więcej fotek.
Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.
Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.
Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.
Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.
Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
Modyfikacje :
-Dolot SIMOTA
-wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
-strumienica
-dwa wydechy przelotowe
-tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
-alusy borbety 15''
-nowa tapicerka skórzana
-dodatkowe zegary
-nowe tarcze licznika
-podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
-tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
-halogeny z punto EVO okrągłe
-tylnia klapa robiona na gładko
-zabudowa bagażnika audio car
-wymiana lamp na angel-eye
-tylnie lampy diodowe
-nowy lakier.
Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›