Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Podświetlenie nawiewu w Bravo – Dalsze modyfikacje w moim Bravo 1.6.
    Dalsze modyfikacje w moim Bravo 1.6.
    14 lipca 2014, 19:17 przez aadek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Moja Bryka – Moja Vicky. Prace nad nią trwają, i w tym roku nabiorą tępa:
-Poszerzanie nadkoli
-Podświetlenie miejsc na nogi (LED)
-Dokładka do zderzaka przód MS Design
-Likwidacja listew bocznych
Do tego jakieś niezbędne ewentualne naprawy blacharskie i mechaniczne, i ukoronowanie tego sezonu lakiernikiem :).
Efekt finalny całego projektu szacowany na gdzieś za 2 lata. Projekt pod kryptonimem "Vectra US Edition". Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW!
    Moja Vicky. Prace nad nią trwają, i w tym roku nabiorą tępa:
    -Poszerzanie nadkoli
    -Podświetlenie miejsc na nogi (LED)
    -Dokładka do zderzaka przód MS Design
    -Likwidacja listew bocznych
    Do tego jakieś niezbędne ewentualne naprawy blacharskie i mechaniczne, i ukoronowanie tego sezonu lakiernikiem :).
    Efekt finalny całego projektu szacowany na gdzieś za 2 lata. Projekt pod kryptonimem "Vectra US Edition". Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW!
    18 czerwca 2014, 21:21 przez frodo535 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Mój Tygrys – Pojechałem po nią ze Szczecina do Kielc.

Po zakupie wyrzucone podświetlenie progów, zmienione wszystkie podświetlenia wewnątrz z niebieskich na białe, usunięte wszystkie naklejki, wypolerowane lampy, zakonserwowane opony, uszczelki itd.
    Pojechałem po nią ze Szczecina do Kielc.

    Po zakupie wyrzucone podświetlenie progów, zmienione wszystkie podświetlenia wewnątrz z niebieskich na białe, usunięte wszystkie naklejki, wypolerowane lampy, zakonserwowane opony, uszczelki itd.
    6 czerwca 2014, 0:24 przez taq7789 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Podświetlenie wnętrza lampkami led własnej roboty – Kiedyś na MotoKiller przedstawiłem parę aut, z ponad setki, które zledowałem. Wstawiałem tam lampki własnej roboty. Parę osób podziwiało efekt, parę powątpiewało, że sam wszystko zrobiłem, parę miało obawy co do trwałości lapmek (mówili, że po 2 tygodniach padną - to pewnie Ci, co handlują takimi lampkami). Ja jednak każdego zachęcam - róbcie takie lampki sami - moje świecą już 4 lata bezawaryjnie i póki co nie żalił się nikt z osób, którym ledowałem samochody na to, ze coś się z diodami dzieje. Parę osób pytało jak to zrobić i właśnie dla tych, którym się chce - zamieszczam niniejszy poradnik. Każdemu radzę, by spróbował swoich sił i zrobił takie lampki. Po zobaczeniu efektu frajda nieziemska no i to zadowolenie - sam to zrobiłem! Powyżej zdjęcie z jednego z aut, które ledowałem, a poniżej link do poradnika. Taki prezent ode mnie na dzień dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dzieciuchami. Bawcie się dobrze! 

http://motokiller.pl/forum#!/tuning/optyczny:diy-ledy-zrob-to-sam
    Kiedyś na MotoKiller przedstawiłem parę aut, z ponad setki, które zledowałem. Wstawiałem tam lampki własnej roboty. Parę osób podziwiało efekt, parę powątpiewało, że sam wszystko zrobiłem, parę miało obawy co do trwałości lapmek (mówili, że po 2 tygodniach padną - to pewnie Ci, co handlują takimi lampkami). Ja jednak każdego zachęcam - róbcie takie lampki sami - moje świecą już 4 lata bezawaryjnie i póki co nie żalił się nikt z osób, którym ledowałem samochody na to, ze coś się z diodami dzieje. Parę osób pytało jak to zrobić i właśnie dla tych, którym się chce - zamieszczam niniejszy poradnik. Każdemu radzę, by spróbował swoich sił i zrobił takie lampki. Po zobaczeniu efektu frajda nieziemska no i to zadowolenie - sam to zrobiłem! Powyżej zdjęcie z jednego z aut, które ledowałem, a poniżej link do poradnika. Taki prezent ode mnie na dzień dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dzieciuchami. Bawcie się dobrze!

    http://motokiller.pl/forum#!/tuning/optyczny:diy-ledy-zrob-to-sam
    1 czerwca 2014, 13:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    Zlot w Bergen – Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka:  Honda
Model:  CRX DEL SOL
Rocznik:  1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo  b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
    Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
    Marka: Honda
    Model: CRX DEL SOL
    Rocznik: 1995
    Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
    Zawieszenie: Koni (gwint)
    Hamulce: Black Diamond. EBC
    Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
    Moc: 390 km
    Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
    Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
    Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    29 maja 2014, 23:44 przez jmelnicki2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Passat B3 1988r – Passat B3
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Passat B3
    Zmiany jakie dokonałem
    silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
    Gleba : -80mm
    Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
    Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
    Oraz
    Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

    Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Jak wszyscy to i ja – Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

    Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

    Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

    Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

    Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

    Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    31 marca 2014, 10:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcia i obróbka: własne (materiosdragonius.deviantart.com)

    Nowa S klasa – "kosmiczne" podswietlenie wnętrza.
    "kosmiczne" podswietlenie wnętrza.
    31 stycznia 2014, 23:00 przez ryba1884 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Jak ukończę swoje GT Abarth także się pochwalę , robię szereg modyfikacji i na razie wstrzymam się z fotkami.

    Modyfikacje :
    -Dolot SIMOTA
    -wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
    -strumienica
    -dwa wydechy przelotowe
    -tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
    -alusy borbety 15''
    -nowa tapicerka skórzana
    -dodatkowe zegary
    -nowe tarcze licznika
    -podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
    -tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
    -halogeny z punto EVO okrągłe
    -tylnia klapa robiona na gładko
    -zabudowa bagażnika audio car
    -wymiana lamp na angel-eye
    -tylnie lampy diodowe
    -nowy lakier.

    Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
    30 stycznia 2014, 0:47 przez jezik1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)