Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Nowe podświetlenie zegarów w Astrze – znudziło mi się nudno żółte podświetlenie i do tego  2 żarówki były spalone.
efekt jak dla nie naprawdę super zdj. może troszkę nie wyraźnie bo robione tel. ale na żywo wieczór to super wygląda.
    Znudziło mi się nudno żółte podświetlenie i do tego 2 żarówki były spalone.
    efekt jak dla nie naprawdę super zdj. może troszkę nie wyraźnie bo robione tel. ale na żywo wieczór to super wygląda.
    13 lutego 2016, 17:43 przez berton121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Renault 19 – O to nowe podświetlenie w mojej Reni.
    O to nowe podświetlenie w mojej Reni.
    25 grudnia 2015, 22:32 przez mati93r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Podświetlenie zegarów w Audi V8
    20 grudnia 2015, 19:42 przez ~Motowermar | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EJ2 by Gruby – Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie. 
Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
Przez ten czas zdążyłem zrobić:
-podświetlenie w środku
-wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
-tylne lampy USDM
-nowa felga
-z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
-wymienić przedni zderzak
-założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
-otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
-pomalować pokrywę zaworów
-zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying) 
Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport. 
Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą  Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    Chciałbym przedstawić Wam moja Hanie.
    Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
    Przez ten czas zdążyłem zrobić:
    -podświetlenie w środku
    -wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
    -tylne lampy USDM
    -nowa felga
    -z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
    -wymienić przedni zderzak
    -założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
    -otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
    -pomalować pokrywę zaworów
    -zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying)
    Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport.
    Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
    Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
    Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
    Moje Paseratti – Passat B5 1997, 1.8T 150KM AEB benzynka, moje pierwsze auto za własne zarobione pieniądze. Po zakupie był w opłakanym stanie, wymiany wymagało praktycznie wszystko. Autko po kompleksowej renowacji mechanicznej, wymienione praktycznie wszystkie podzespoły.Z modów na razie tylko obniżony, zmienione całe podświetlenie wnętrza, zestaw głośników Pioneera, ciemne szyby i felgi Rial Viper 17" z polerowanym rantem, na zimę również Rial Viper, tyle że starszy model 16. Mechanicznie nie modzony, prace przy nim zajęły ponad rok, wszystko robione samemu. Pochłonęły mnóstwo $, ale frajda z jazdy i wygoda wynagradza to wszystko. Służy jako auto w dalsze podróże. Jako daily mam Astre F, która jest od nowości w rodzinie (rodzice nie maja prawka, wcześniej śmigał brat). Proszę śmiało komentować co można jeszcze pomodzić, na razie nie mam pomysłów. Jak będzie zainteresowanie to dodam więcej zdjęć z opisem historii prac przy Paseratti. Szerokości!
    Passat B5 1997, 1.8T 150KM AEB benzynka, moje pierwsze auto za własne zarobione pieniądze. Po zakupie był w opłakanym stanie, wymiany wymagało praktycznie wszystko. Autko po kompleksowej renowacji mechanicznej, wymienione praktycznie wszystkie podzespoły.Z modów na razie tylko obniżony, zmienione całe podświetlenie wnętrza, zestaw głośników Pioneera, ciemne szyby i felgi Rial Viper 17" z polerowanym rantem, na zimę również Rial Viper, tyle że starszy model 16. Mechanicznie nie modzony, prace przy nim zajęły ponad rok, wszystko robione samemu. Pochłonęły mnóstwo $, ale frajda z jazdy i wygoda wynagradza to wszystko. Służy jako auto w dalsze podróże. Jako daily mam Astre F, która jest od nowości w rodzinie (rodzice nie maja prawka, wcześniej śmigał brat). Proszę śmiało komentować co można jeszcze pomodzić, na razie nie mam pomysłów. Jak będzie zainteresowanie to dodam więcej zdjęć z opisem historii prac przy Paseratti. Szerokości!
    Zegary Passat B3 Podświetlenie LED, negatyw wyświetlacza, dioda informująca o włączonych światłach – Zegary Passat B3 Podświetlenie niebieskie LED + negatyw wyświetlacza z podświetleniem białym + dioda pomarańczowa informująca o włączonych światłach mijania.
    Zegary Passat B3 Podświetlenie niebieskie LED + negatyw wyświetlacza z podświetleniem białym + dioda pomarańczowa informująca o włączonych światłach mijania.
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.