Szukaj
Znalazłem 55 takich materiałów
Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
-wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
-została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
Ponadto udało mi się tez wymienić:
-przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
-okładziny hamulcowe,
-radio.
Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)
Plany na przyszłość:
-zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
-zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
-zamontować stabilizator,
-wymienić potłuczony reflektor,
-wyremontować zawieszenie,
-naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
Jak wam się podoba?
Pozdrawiam !
"Nie odkładaj marzeń... Odkładaj na marzenia!"
Maska (łuszczy sie lakier)
Drzwi (wychodzą pęcherze na dolnej krawędzi)
i kilka innych.
Plany n przyszłość:
Wlepka Mk (już zamówiona)
Dobre aluski ( myśle 14/15 obecnie na 13)
Nowe radio i głoścniki
Skrzynia basowa
Przyciemnić szybki
Podświetlenie wnętrza i deski na biało.
Proszę o jakieś prop. co można by zmienić/dodać.
Pozrawiam
Pierwsze europejskie radio było wyposażone we wszystko czego potrzeba kierowcy: podświetlenie do obsługi w nocy, zabezpieczenie przed kradzieżą i możliwość odsłuchiwania płyt gramofonowych. Głośność i stację radiową ustawiało się korzystając ze specjalnych wałków. Sprzęt był jednak dość duży i ciężki. Becker podaje kubaturę: ponad 10 litrów! Tyle co nieduży współczesny subwoofer. Do tego barierą była cena: 660 marek niemieckich.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›