Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Mój pierwsze w życiu autko – To moje pierwsze w życiu auto. Kupiłem je sam z własnych pieniędzy. Wiem że dla niektórych to tylko maluch, ale dla mnie jest to aż maluch.
Autko z 2000 roku, 2 właścieli ja jestem trzecim. Podłoga 100 % zdrowa jak i cała reszta. Jest mały problem z rozrusznikiem, ale dam sobie z nim radę.
    To moje pierwsze w życiu auto. Kupiłem je sam z własnych pieniędzy. Wiem że dla niektórych to tylko maluch, ale dla mnie jest to aż maluch.
    Autko z 2000 roku, 2 właścieli ja jestem trzecim. Podłoga 100 % zdrowa jak i cała reszta. Jest mały problem z rozrusznikiem, ale dam sobie z nim radę.
    17 lipca 2013, 23:04 przez ~Franku | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    Pomocy! – Witam! Zwracam się do was motokillerzy z prośbą. Chciałbym kupić Toyote AE86. Jest zaledwie 2 na allegro i na innych aukcjach tak samo. Chcę taką nabyć i odresataurować na oryginał. Gdy szukam na aukcjach to są już przerobione pod drift lub modyfikowane. Stan mnie nie interesuje może mieć zardzewiałem błotniki tylko ważne aby podłoga była zdrowa. Cena nie gra roli bo zbierałem na autko 3lata. Więc jeżeli coś wiecie to proszę o kontak te mną bo nie chce jechać po auto do Japoni. GG: 32256430
    Witam! Zwracam się do was motokillerzy z prośbą. Chciałbym kupić Toyote AE86. Jest zaledwie 2 na allegro i na innych aukcjach tak samo. Chcę taką nabyć i odresataurować na oryginał. Gdy szukam na aukcjach to są już przerobione pod drift lub modyfikowane. Stan mnie nie interesuje może mieć zardzewiałem błotniki tylko ważne aby podłoga była zdrowa. Cena nie gra roli bo zbierałem na autko 3lata. Więc jeżeli coś wiecie to proszę o kontak te mną bo nie chce jechać po auto do Japoni. GG: 32256430
    3 lipca 2013, 21:03 przez ~AE86 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja wiśniowa strzała – Marka i model: Fiat Uno
Rocznik: 1996
Silnik: 1.4 i.e.S 
Moc: ok 70 KM
Przebieg: 89356 obecnie

Samochód po remoncie spawane były nadkola, progi, podłoga usunięta została rdza co w tym modelu nie jest rzadkością. Efekt widać na obrazku. Maksymalna prędkość z jaką jechałem ok 170 km/h. Sądzę, że powinien zamknąć budzik jeśli dać wystarczająco długą trasę. Samochód ma powalające przyspieszenie. Jak na razie nie mam zamiaru zamieniać go na jakikolwiek inny pojazd. :D
    Marka i model: Fiat Uno
    Rocznik: 1996
    Silnik: 1.4 i.e.S
    Moc: ok 70 KM
    Przebieg: 89356 obecnie

    Samochód po remoncie spawane były nadkola, progi, podłoga usunięta została rdza co w tym modelu nie jest rzadkością. Efekt widać na obrazku. Maksymalna prędkość z jaką jechałem ok 170 km/h. Sądzę, że powinien zamknąć budzik jeśli dać wystarczająco długą trasę. Samochód ma powalające przyspieszenie. Jak na razie nie mam zamiaru zamieniać go na jakikolwiek inny pojazd. :D
    19 czerwca 2012, 22:27 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Moja Škoda 105S – Przyszła kolej i na mnie.

Moja Škoda 105S.

Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
Pojemność silnika (cm3): 1 000
Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
Skrzynia biegów: 4 + R
Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
Typ: Sedan
Liczba drzwi: 4
Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
Stan: Bardzo dobry.
Uszkodzony: Nigdy.
Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
Zero rdzy.
Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
Podłoga zakonserwowana.
Silnik suchutki.
No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

Jeśli podoba Wam się połączenie 
osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    Przyszła kolej i na mnie.

    Moja Škoda 105S.

    Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
    Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
    Pojemność silnika (cm3): 1 000
    Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
    Skrzynia biegów: 4 + R
    Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
    Typ: Sedan
    Liczba drzwi: 4
    Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
    Stan: Bardzo dobry.
    Uszkodzony: Nigdy.
    Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

    25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
    Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
    Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
    Zero rdzy.
    Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
    Podłoga zakonserwowana.
    Silnik suchutki.
    No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

    Jeśli podoba Wam się połączenie
    osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    7 maja 2012, 13:08 przez xavyer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Po raz pierwszy pokazany został na turyńskim salonie samochodowym w roku 1978. Nazwa Ritmo miała symbolizować dynamikę ówczesnej epoki i została wybrana z ponad 400 różnych propozycji, a oznaczenie cyfrowe samochodu na końcu nazwy wiąże się z mocą stosowanego silnika.

    Cechy charakterystyczne nadwozia to ostry, klinowo opadający przód i wykonane z tworzywa sztucznego zderzaki przedni i tylny. Współczynnik oporu powietrza wynosi Cx=0,44. Samochód budowany był w 3- i 5-drzwiowej wersji oraz jako kabriolet z tylnymi drzwiami otwieranymi do góry i utrzymywanymi za pomocą podpory teleskopowej, a siedzenie tylne jest składane w celu powiększenia powierzchni bagażowej. Wlew paliwa umieszczony jest za tylną osią z lewej strony pojazdu, a zbiornik pod podłogą bagażnika po liftingu w 1982 r. powędrował pod tylne fotele, mieści 51 litrów paliwa, co pozwala na przejechanie około 600 km. Zawieszenie tylne jak i całe podwozie zostało przejęte z samochodu Fiat 128.
    3 kwietnia 2012, 22:18 przez woju11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KONKURS – "Jak nie będziesz grzeczny, to przyjedzie czarna Wołga i Cię porwie!" - tak rodzice zwykli straszyć swoje dzieci w czasach PRL-u. Tamte czasy minęły, a po czarnej Wołdze zostało tylko wspomnienie. Za to w Rosji kult tego auta trwa, o czym świadczy ta przeróbka BMW 650i Cabrio na GAZ-a 21 "Wołga". Oczywiście w kolorze czarnym.

Prezentowany pojazd z zewnątrz przypomina GAZ-a 21 Wołga, rosyjskie auto klasy średniej z lat 60′ i 70′ ubiegłego wieku. Wołga stanowiła kwintesencję komunistycznej myśli technicznej - zastosowane tam rozwiązania techniczne były niesłychanie toporne. Podobnie zresztą jak design nadwozia.

W Rosji auto było jednak popularne i najwyraźniej zjednało sobie rzeszę fanów. Pewien rosyjski warsztat podjął się bowiem próby wskrzeszenia tego auta. Nie chodzi tu jednak o zwykłą renowację, gdyż cała mechanika, wnętrze, podwozie oraz podłoga zostały przejęte z BMW Serii 6 Cabrio (E64). Pozostałe części nadwozia zostały natomiast wykonane ręcznie specjalnie dla tego auta, a ich wygląd jest inspirowany starą Wołgą.
    "Jak nie będziesz grzeczny, to przyjedzie czarna Wołga i Cię porwie!" - tak rodzice zwykli straszyć swoje dzieci w czasach PRL-u. Tamte czasy minęły, a po czarnej Wołdze zostało tylko wspomnienie. Za to w Rosji kult tego auta trwa, o czym świadczy ta przeróbka BMW 650i Cabrio na GAZ-a 21 "Wołga". Oczywiście w kolorze czarnym.

    Prezentowany pojazd z zewnątrz przypomina GAZ-a 21 Wołga, rosyjskie auto klasy średniej z lat 60′ i 70′ ubiegłego wieku. Wołga stanowiła kwintesencję komunistycznej myśli technicznej - zastosowane tam rozwiązania techniczne były niesłychanie toporne. Podobnie zresztą jak design nadwozia.

    W Rosji auto było jednak popularne i najwyraźniej zjednało sobie rzeszę fanów. Pewien rosyjski warsztat podjął się bowiem próby wskrzeszenia tego auta. Nie chodzi tu jednak o zwykłą renowację, gdyż cała mechanika, wnętrze, podwozie oraz podłoga zostały przejęte z BMW Serii 6 Cabrio (E64). Pozostałe części nadwozia zostały natomiast wykonane ręcznie specjalnie dla tego auta, a ich wygląd jest inspirowany starą Wołgą.
    3 kwietnia 2012, 21:40 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)