Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Postęp w pracach nad moim e30 – Miałem tu opisywać przebieg reanimacji swojej e30, więc tak:
Blacha zrobiona, komora silnika już wymalowana, podłoga zabezpieczona.
Na dniach autko wybiera sie do lakierni. Do zrobienia zostanie kosmetyka wnętrza-odświeżenie sportsitzów, kiera MT II i inne drobiazgi. 
Powoli ale do celu!
Pozdro dla MOTOKILLERÓW
    Miałem tu opisywać przebieg reanimacji swojej e30, więc tak:
    Blacha zrobiona, komora silnika już wymalowana, podłoga zabezpieczona.
    Na dniach autko wybiera sie do lakierni. Do zrobienia zostanie kosmetyka wnętrza-odświeżenie sportsitzów, kiera MT II i inne drobiazgi.
    Powoli ale do celu!
    Pozdro dla MOTOKILLERÓW
    25 marca 2014, 10:26 przez MakssBMW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes 190 – Witam mam do kupienia mrecedesa 190 2.0E za małą kase. Wiem że jest na nim  troche rdzy nie wiem dokładnie w jakim stopniu bo ogladałem ją kiedyś na szybko. Może pytanie brzmi na co zwrócić uwage przy jeździe i przy silniku zeby nie kupić kompletnego złomu. Blacharką zewnętrzna sie nie boje bo to jest mankament 190 i powieszchowna rdza zawsze jest, musze tylko zobaczyć jak podłoga wygląda
    Witam mam do kupienia mrecedesa 190 2.0E za małą kase. Wiem że jest na nim troche rdzy nie wiem dokładnie w jakim stopniu bo ogladałem ją kiedyś na szybko. Może pytanie brzmi na co zwrócić uwage przy jeździe i przy silniku zeby nie kupić kompletnego złomu. Blacharką zewnętrzna sie nie boje bo to jest mankament 190 i powieszchowna rdza zawsze jest, musze tylko zobaczyć jak podłoga wygląda
    24 marca 2014, 22:14 przez szczygi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Maluszek początki renowacji cz1 – zdjęcie przedstawia początki spawania mimo kilku łatek podłoga w dobrym stanie:)jeśli się przyjmie będzie wieęcej
    Zdjęcie przedstawia początki spawania mimo kilku łatek podłoga w dobrym stanie:)jeśli się przyjmie będzie wieęcej
    13 marca 2014, 22:25 przez sebi996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moja skromna Hania, w której się zakochałem od pierwszego odcięcia – Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu. 
Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza). 
Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy. 
Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
    Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu.
    Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
    Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
    Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza).
    Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy.
    Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

    Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

    Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    4 marca 2014, 18:31 przez ~pingu144 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Moje własne

    W USA budują podobnie jak w Soczi – W Muzeum Corvette w Kentucky zarwała się podłoga zasysając 8 eksponowanych tam Corvett
    W Muzeum Corvette w Kentucky zarwała się podłoga zasysając 8 eksponowanych tam Corvett
    12 lutego 2014, 19:09 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    carscoops.com

    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    To co na dole czasami jest ważniejsze niż na górze – podłoga bez dziur, i porządne zakonserwowana.
    Podłoga bez dziur, i porządne zakonserwowana.
    30 stycznia 2014, 21:06 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Urzekł mnie ten Merc – Marka i Model
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala

Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza

Nadwozie

Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator

- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
    Marka i Model
    Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

    Układ Napędowy
    Felgi : 19' RH Crossline
    - środki czarne malowane proszkowo
    - ranty złocone
    - śrubki złocone
    - dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

    Modyfikacje Zawieszenia
    Airride by BAR:
    - amortyzatory H&R,
    - 2 kompresory Viar,
    - 2 butele 15 litrów ,
    - zawory 1/2 cala

    Modyfikacje Wnętrza
    - boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
    - drewna metalizowane na złoto
    - całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
    - podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
    - customowe dywaniki
    - wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
    - panel sterowania AR
    - metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

    Car Audio
    Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
    - wytłumienie wnętrza

    Nadwozie

    Body KIT i Oświetlenie
    - bodykit IMEX-TUNING
    - tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
    - grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
    - Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
    - Lampy tylne - Red Smoked
    - Bixenon - 8 kk
    - Lakier - czarna perła z Mercedesa S
    - Dach w skórze o strukturze carbonu
    - Dyfuzor tylni w czarnym macie
    - końcówki tłumika podwójne firmy ulter
    - układ wydechowy przelot ale został katalizator

    - Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

    Silnik:
    -Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
    -Swap na nowszy model z SLK
    19 sierpnia 2013, 10:51 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Mercedes-Benz Actros – samochód ciężarowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz od 1996 - seria Mp1 (zdobywca tytułu "International Truck of the Year" 1997), którą produkowano do roku 2003.
    Następcą Actrosa pierwszej generacji została seria Mp2, innowacje w dziedzinie bezpieczeństwa, wnętrze zaprojektowane po konsultacjach z kierowcami zawodowymi, a co najważniejsze - ekonomiczność i niezawodność dały Mercedesowi w 2004 roku, kolejny tytuł "ITOY".
    W 2008 roku wprowadzono ciężarówki oznaczone symbolem Mp3, w których poprawiono największą wadę poprzednika, czyli wolno działający komputer odpowiedzialny za dobór odpowiednich biegów. Nowy Actros 'myśli' 15% szybciej, we wnętrzu dodano wygodny stolik, umieszczony przed siedzeniem pasażera. Nowy Actros ustanowił również nowy rekord Guinessa w spalaniu na 100 km, na zamkniętym torze, załadowana 24 tonami balastu ciężarówka z tej serii potrzebowała zaledwie 19,44 l paliwa na pokonanie dystansu stu kilometrów. Kolejny raz, Actros stanął na szczycie podium konkursu "International Truck of the Year", było to w 2009]roku. W dniu 30.09.2011 r został udostępniony najnowszy model Actrosa.
    Ciągnik dostępny jest w konfiguracjach osi: 4x2, 6x2, 6x4, 6x6, 8x4. Mercedes oferuje również ramy do zabudowy, które znajdują zastosowanie jako wywrotki, czy po prostu jako zestawy typu 'jumbo', a tutaj wybór konfiguracji się zwiększa, bo począwszy od 4x2, przez 4x4, 6x2, 6x4, 6x6, do 8x6 i 8x8. Aktualnie do Actrosa montowanych jest również kilka rodzajów silników. Wszystkie one spełniają normę czystości spalin Euro 5 lub Euro 6.
    Auto wyposażone jest w ABS, system kontroli trakcji, hamulce tarczowe na wszystkich osiach, pirotechniczne pasy bezpieczeństwa, cofającą się podczas uderzenia czołowego kabinę kierowcy i łamaną kolumnę kierownicy. Opcjonalnie ESP oraz poduszkę powietrzną kierowcy.
    Komfort kierowcy zapewniają także dwa wygodne łóżka z materacami zaprojektowanymi przez ortopedów, duże i pojemne schowki, a także, w kabinie Megaspace w pełni płaska podłoga.
    Model ten wyprodukowano w liczbie przeszło 650 000 egzemplarzy (dane z jesieni 2009).
    18 lipca 2013, 0:39 przez thevirus722 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj