Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    McLaren F1 LM – Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    21 sierpnia 2022, 21:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 LM – Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp gotowy był w połowie 1991 roku. 28 maja 1992 w Monako miała miejsce pierwsza prezentacja a w 1994 pojazd trafił do pierwszych, cywilnych odbiorców. Wersja F1 LM została wyprodukowana w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans, bazuje na modelu McLaren F1 GTR. To najdroższa wersja drogowego McLarena. Wyprodukowano ją tylko w 5 egzemplarzach, jest pozbawiona wygłuszeń i klimatyzacji. Do napędu F1 LM użyto 6,1-litrowego V12 o mocy 680 KM i momencie obrotowym 705 Nm. Osiąga prędkość maksymalną 362 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 s.
    Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp gotowy był w połowie 1991 roku. 28 maja 1992 w Monako miała miejsce pierwsza prezentacja a w 1994 pojazd trafił do pierwszych, cywilnych odbiorców. Wersja F1 LM została wyprodukowana w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans, bazuje na modelu McLaren F1 GTR. To najdroższa wersja drogowego McLarena. Wyprodukowano ją tylko w 5 egzemplarzach, jest pozbawiona wygłuszeń i klimatyzacji. Do napędu F1 LM użyto 6,1-litrowego V12 o mocy 680 KM i momencie obrotowym 705 Nm. Osiąga prędkość maksymalną 362 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 s.
    Jaguar XJR-15 – Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Audi definitywnie kończy przygodę z silnikiem W12, która przez ostatnie dwie dekady napędzała flagowe modele z Ingolstadt. Ostatnia symfonia 12 garów zagra pod maską najnowszego Audi A8. Według portalu autoblog.com, monstrualny, 6-litrowy silnik będzie dostępny na rynku już w trzecim kwartale bieżącego roku do momentu prezentacji nowego modelu w 2019 roku.



    Oficjalną informację do mediów przekazał szef Audi, Peter Mertens. Bez obaw, W12 nie przechodzi do lamusa. Audi obecnie bazuje na konstrukcjach Betleyowskich, a Ci nie mają zamiaru zrezygnować z tak szlachetnego motora. Tego samego dnia, ta sama osoba zdradziła również że nowej generacji R8 nie ma co się spodziewać, a to oznacza, że do historii w przypadku czterech ringów przejdzie także wolnossąca jednostka V10.
    21 marca 2018, 17:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A tak naprawdę norweski kierowca rajdowy Peter Solberg w przebraniu starszego pana dzwoni do serwisu mercedes aby pomogli mu naprawić usterkę w samochodzie. Resztę zobaczcie sami.
    30 lipca 2016, 18:34 przez Endriex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Integra Type R.
    Film mojej produkcji.
    19 maja 2015, 1:00 przez Caro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    prywatne

    Jawka by Peter Fog (na życzenie dodaje) – Tuning:
-Owiewka z odbłyśnikiem
-Bak CZ 175
-kierownica "M"
-opony: przód-2,75/16, tył-10/9/16
-zmodyfikowany zadupek z pocketa
    Tuning:
    -Owiewka z odbłyśnikiem
    -Bak CZ 175
    -kierownica "M"
    -opony: przód-2,75/16, tył-10/9/16
    -zmodyfikowany zadupek z pocketa
    25 sierpnia 2013, 15:41 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Skoda Fabia z przebiegiem 1mln km – Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
    Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    5 sierpnia 2013, 20:37 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    magazynauto.pl