Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 184 takie materiały
    Zapinaj pasy, ZAWSZE – Pasy są po to, by Cię chronić.

Zderzenie -> nie zapinasz pasów -> lecisz bezwładnie -> wylatujesz przez przednią szybę -> kalectwo lub śmierć.

Zapnij pasy, włącz myślenie.
    Pasy są po to, by Cię chronić.

    Zderzenie -> nie zapinasz pasów -> lecisz bezwładnie -> wylatujesz przez przednią szybę -> kalectwo lub śmierć.

    Zapnij pasy, włącz myślenie.
    17 października 2013, 18:00 przez talarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z kampanii społecznej

    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Opel Manta A GT/E Black Magic – Pierwsza seria modelu Manta schodzila z tasmy od 1970 do 1975 roku. Duzym popytem cieszyly sie zwlaszcza mocniejsze modele SR oraz GT/E. Czarna maska oraz namalowane pasy Rallye nadawaly sportowy charakter. W roku 1975 firma opel wypuscila model Black Magic. Byl to szczegolnie bogato wyposarzony model.
    Pierwsza seria modelu Manta schodzila z tasmy od 1970 do 1975 roku. Duzym popytem cieszyly sie zwlaszcza mocniejsze modele SR oraz GT/E. Czarna maska oraz namalowane pasy Rallye nadawaly sportowy charakter. W roku 1975 firma opel wypuscila model Black Magic. Byl to szczegolnie bogato wyposarzony model.
    14 sierpnia 2013, 17:50 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition) – Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
Silnik: SR20DET
Moc: 360-380KM

Modyfikacje silnika:
FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
przelotowy, 3" układ wydechowy
dodatkowa chłodnica oleju
wtryskiwacze 440cc
regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
pompa paliwa Walbro 255l/h
filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
HKS SSQV Blow-Off
Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
Większa chłodnica wody + wentylatory

Modyfikacje ukł. napędowego:
sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
zacieśniona seryjna szpera

Modyfikacje elektroniki:
sterownik silnika ECU-master
zestaw wskaźników monitorujących Defi

Modyfikacje wnętrza:
fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
gałka zmiany biegów Nismo Dildo
klatka bezpieczeństwa Cusco
deska rozdzielcza - flock

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
klocki hamulcowe EBC Green Stuff
hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
płyn hamulcowy dot 5.1
usunięty ABS

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane Apex performance
zwiększony kąt skrętu

Modyfikacje elementów zewnętrznych:
body kit AutoR
felgi ROTA P45R, 17'x9'
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
    Silnik: SR20DET
    Moc: 360-380KM

    Modyfikacje silnika:
    FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
    przelotowy, 3" układ wydechowy
    dodatkowa chłodnica oleju
    wtryskiwacze 440cc
    regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
    pompa paliwa Walbro 255l/h
    filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
    HKS SSQV Blow-Off
    Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
    Większa chłodnica wody + wentylatory

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
    zacieśniona seryjna szpera

    Modyfikacje elektroniki:
    sterownik silnika ECU-master
    zestaw wskaźników monitorujących Defi

    Modyfikacje wnętrza:
    fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
    pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
    kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
    gałka zmiany biegów Nismo Dildo
    klatka bezpieczeństwa Cusco
    deska rozdzielcza - flock

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    klocki hamulcowe EBC Green Stuff
    hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
    płyn hamulcowy dot 5.1
    usunięty ABS

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane Apex performance
    zwiększony kąt skrętu

    Modyfikacje elementów zewnętrznych:
    body kit AutoR
    felgi ROTA P45R, 17'x9'
    26 lipca 2013, 10:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 200SX s13 94r. – Nissan 200SX s13 94r.
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm

Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255

Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów

Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze

Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob

Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm

Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół

Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
    Nissan 200SX s13 94r.
    Silnik: SR20DET
    Moc: 350 KM
    Moment obrotowy: 400 Nm

    Modyfikacje silnika:
    swap SR20DET
    IC + orurowanie
    przelotowy 3” układ wydechowy
    tłumik końcowy MAGNAFLOW
    filrt stożkowy Apexi
    turbo Garett GT28RS
    kolektor wydechowy „baran”
    większa chłodnica wody
    A'pexi turbo timer
    sterowanie / ECU Master
    pompa paliwa Walbro 255

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    zacieśniony dyferencjał
    sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
    teflonowa poduszka skrzyni biegów

    Modyfikacje wnętrza:
    fotel kubełkowy BRIDE
    pasy 3” , 4-ro punktowe
    kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
    dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
    odelżone wnętrze

    Modyfikacje układu hamulcowego:
    Spin Turn Knob

    Modyfikacje zawieszenia:
    amortyzatory XYZ Drift
    rozpórka tylnia Cusco
    rozpórka przednia Tanabe
    dystanse 75cm oraz 45cm

    Modyfikacje układu kierowniczego:
    powiększony kąt skrętu kół

    Modyfikacje elementów zewnętrznych
    body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
    poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
    maska laminat
    17'' alufelgi (Brock , BBS)
    25 lipca 2013, 12:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes-Benz Actros – samochód ciężarowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz od 1996 - seria Mp1 (zdobywca tytułu "International Truck of the Year" 1997), którą produkowano do roku 2003.
    Następcą Actrosa pierwszej generacji została seria Mp2, innowacje w dziedzinie bezpieczeństwa, wnętrze zaprojektowane po konsultacjach z kierowcami zawodowymi, a co najważniejsze - ekonomiczność i niezawodność dały Mercedesowi w 2004 roku, kolejny tytuł "ITOY".
    W 2008 roku wprowadzono ciężarówki oznaczone symbolem Mp3, w których poprawiono największą wadę poprzednika, czyli wolno działający komputer odpowiedzialny za dobór odpowiednich biegów. Nowy Actros 'myśli' 15% szybciej, we wnętrzu dodano wygodny stolik, umieszczony przed siedzeniem pasażera. Nowy Actros ustanowił również nowy rekord Guinessa w spalaniu na 100 km, na zamkniętym torze, załadowana 24 tonami balastu ciężarówka z tej serii potrzebowała zaledwie 19,44 l paliwa na pokonanie dystansu stu kilometrów. Kolejny raz, Actros stanął na szczycie podium konkursu "International Truck of the Year", było to w 2009]roku. W dniu 30.09.2011 r został udostępniony najnowszy model Actrosa.
    Ciągnik dostępny jest w konfiguracjach osi: 4x2, 6x2, 6x4, 6x6, 8x4. Mercedes oferuje również ramy do zabudowy, które znajdują zastosowanie jako wywrotki, czy po prostu jako zestawy typu 'jumbo', a tutaj wybór konfiguracji się zwiększa, bo począwszy od 4x2, przez 4x4, 6x2, 6x4, 6x6, do 8x6 i 8x8. Aktualnie do Actrosa montowanych jest również kilka rodzajów silników. Wszystkie one spełniają normę czystości spalin Euro 5 lub Euro 6.
    Auto wyposażone jest w ABS, system kontroli trakcji, hamulce tarczowe na wszystkich osiach, pirotechniczne pasy bezpieczeństwa, cofającą się podczas uderzenia czołowego kabinę kierowcy i łamaną kolumnę kierownicy. Opcjonalnie ESP oraz poduszkę powietrzną kierowcy.
    Komfort kierowcy zapewniają także dwa wygodne łóżka z materacami zaprojektowanymi przez ortopedów, duże i pojemne schowki, a także, w kabinie Megaspace w pełni płaska podłoga.
    Model ten wyprodukowano w liczbie przeszło 650 000 egzemplarzy (dane z jesieni 2009).
    18 lipca 2013, 0:39 przez thevirus722 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    20 czerwca 2013, 20:18 przez ~Wojtek | Do ulubionych | Skomentuj (1)