Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 184 takie materiały
    Czarne pasy –
    22 grudnia 2012, 21:56 przez grabarz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pasy zapięte, możemy jechać –
    24 listopada 2012, 18:07 przez kuba77 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzy pasy ruchu na drodze – Ruch prawostronny, a i tak wszyscy zachowują się jak w Anglii.
    Ruch prawostronny, a i tak wszyscy zachowują się jak w Anglii.
    15 listopada 2012, 6:43 przez Pablo8417 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Daihatsu Charade 4x4 – DTR-y Są Wszędzie


http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


Więc mam G112 czyli 4x4

Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
ale na reszcie jeździ!

W mojej na razie zrobiłem tyle:
na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce) 
wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
sprzęgło od applausa.
sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni 
chłodnica od applausa
wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P  ta taka srebrna ładna:)
jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać 
kolektor bez kata
wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
Aluski 14` na asfalt. 
nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
modele G1xx uwielbiam!
jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


_________________
Wojtek W CHARADE 4X4
http://www.automobilklub.org
http://www.wwz15.orangespace.pl/
    DTR-y Są Wszędzie


    http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


    Więc mam G112 czyli 4x4

    Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
    myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
    ale na reszcie jeździ!

    W mojej na razie zrobiłem tyle:
    na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce)
    wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
    wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
    spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
    wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
    sprzęgło od applausa.
    sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
    cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni
    chłodnica od applausa
    wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
    rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
    z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P ta taka srebrna ładna:)
    jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać
    kolektor bez kata
    wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
    Aluski 14` na asfalt.
    nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

    Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

    to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
    modele G1xx uwielbiam!
    jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

    No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
    mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
    mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
    na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


    _________________
    Wojtek W CHARADE 4X4
    http://www.automobilklub.org
    http://www.wwz15.orangespace.pl/
    28 października 2012, 8:47 przez wimac10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Modelarstwo: Mój Ford Focus Cosworth RS – Model firmy Solido w skali 1:18.Kupiony w całości.
Oddany bardzo szczegółowo.
Można dopatrzeć się napisów O-Z Racing na felgach. Posiada gumowe pasy Sabelt . W modelu otwierają się drzwi oraz maska .
    Model firmy Solido w skali 1:18.Kupiony w całości.
    Oddany bardzo szczegółowo.
    Można dopatrzeć się napisów O-Z Racing na felgach. Posiada gumowe pasy Sabelt . W modelu otwierają się drzwi oraz maska .
    20 października 2012, 16:37 przez MrBoltSpeed (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własna kolekcja

    Modelarstwo: Camaro SS – Chevrolet Camaro SS z 1968 roku. Jest to mój model składany od podstaw własnoręcznie (np. pasy na siedzeniach, czy same tarcze hamulcowe są składane z 4 części). Skala 1/24, firma: Maisto :)
    Chevrolet Camaro SS z 1968 roku. Jest to mój model składany od podstaw własnoręcznie (np. pasy na siedzeniach, czy same tarcze hamulcowe są składane z 4 części). Skala 1/24, firma: Maisto :)
    16 października 2012, 21:44 przez Juror (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie rzeczy tylko w Rosji
    1 września 2012, 14:41 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic Coupe – - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
    - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    21 sierpnia 2012, 19:27 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne_właściciel_D.K.

    Honda Civic Coupe – swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej 
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky 
- pompa paliwa Walbro 255 
- zawieszenie Weitec -60mm 
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50 
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy 
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style 
- Kierunki Amber
    Swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    19 sierpnia 2012, 20:38 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)