Szukaj
Znalazłem 184 takie materiały
Z 1992 roku. Wersja export do Tunezji. W pierwotnej wersji posiadała workownice lecz transakcja nie przebiegła pomyślnie i kombajny miały zamontowane zbiorniki i zostały w kraju. Wyszło około 20 sztuk.
Jedna z nich na filmie.
Kombajn Bizon Z057 został oznaczony jako Z056/7.
Różnił się od Z056 m.in
- szeroka TYLNA OŚ (Tego nie posiadał nawet Bizon Rekord Z058)
- nadbudowana chłodnica
- podwozie Bizona Rekorda Z058
- 4 biegowa skrzynia Bizona Rekorda Z058
- posiadał charakterystyczne namalowane białe pasy
Kombajn przed przerobieniem na zbiorniki wyglądał właśnie tak : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/monthly_05_2008/post-4839-1211046533_thumb.jpg
PS. Na kanale użytkownika Wacolo73 znajdziecie więcej filmów z tym unikatem.
Bądź co bądź, ale Polska Motoryzacja to nie tylko motocykle i samochody.
Biały bolid FW36 otrzymał legendarne niebiesko-czerwone pasy. Znak rozpoznawczy Martini ciągnie się przez całą długość pojazdu. Rozpoczyna się tuż przy przednim spojlerze, a kończy na tylnym skrzydle. Za kierownicą bolidów zasiądą Felipe Massa oraz Valtteri Bottas.
SIR FRANK WILLIAMS: „Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać Martini w rodzinie Williamsa i oficjalnie przedstawić Williams Martini Racing. Williams i Martini dzielą bogatą historię w świecie motorsportu. Wartość naszych marek i wspólna wyścigowa pasja sprawiają, że to partnerstwo pasuje w naturalny sposób. To wspaniale, że charakterystyczne paski Martini Racing wracają do F1 na Williamsach.”
Martini uczestniczyło w przeszłości w Formule 1. W latach 1972-73 w barwach marki startowały bolidy włoskiego zespołu Tecno. Niestety bez sukcesów. W 1975 roku Martini było partnerem Brabham Team. Współpraca trwała przez trzy lata. Następnie w 1979 roku producent alkoholu sponsorował Lotusa i po tym sezonie wycofał się z F1. Wrócił w 2006 roku tylko na rok. Teraz powraca z zespołem Williamsa.
Najpiękniejszy bolid w całej stawce.
- Komora silnika WIRE TUCK
- Customowy układ dolotowy
- Przelotowy układ wydechowy 2"
- Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
- Alufelgi RIAL F1 17x8.5J z oponami Nankang 195/40/17
- Przedna i tylna dokładka zderzaka w stylu MUGEN
- Rollbar we wnętrzu
- Fotele kubełkowe Bimarco Expert
- Pasy bezpieczeństwa TAKATA
- Kierownica MOMO z systemem szybkiego demontażu D1SPEC
Rok produkcji 2002
Silnik 125cm3 vmax 120km/h
Suma wyprodukowanych egzemplarzy łącznie ok 30tyś szt.
Wersja Williams ok 1tyś szt.(info nie potwierdzone)
Wyposażenie:
ABS x2
Podgrzewane manetki
Podgrzewany fotel
Światła awaryjne
Nagłośnienie
Panoramiczny dach
Pasy bezpieczeństwa
Kufer 75L
Motocykl prowadzi się świetnie oraz wzbudza zainteresowanie na drodze
Więcej info w linku