Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 46 takich materiałów
    Auto organizatora nr 2. VW POLO – Jako organizator Kutno Moto Spoty, przedstawiam Wam auto organizatora numer 2 ( Ola ) 
Volkswagen Polo IV Basis 1.2 64 KM.
Modyfikacje: 
- przyciemnienie szyb 
Plany:
- obniżenie 
- alufelgi 15"
- kompletny car audio.
    Jako organizator Kutno Moto Spoty, przedstawiam Wam auto organizatora numer 2 ( Ola )
    Volkswagen Polo IV Basis 1.2 64 KM.
    Modyfikacje:
    - przyciemnienie szyb
    Plany:
    - obniżenie
    - alufelgi 15"
    - kompletny car audio.
    Mercedes-Benz S123T – Lekkie obniżenie, dobrze dobrana felga i auto wygląda sto razy lepiej.
    Lekkie obniżenie, dobrze dobrana felga i auto wygląda sto razy lepiej.
    A oto mój mały samuraj – Może nie jest to szczyt marzeń, ale na dzień dzisiejszy wystarcza.
Trochę danych na jej temat:
Mazda 2 2009 
Silnik 1.5 MZR 103 KM
Przednie hamulce wymienione na zestaw Brembo
Dołożony moduł ELM 327 BT (dzięki temu można śledzić wartości rzeczywiste samochodu np na tablecie, telefonie etc).
Opony Falken
Felgi Dezent V Dark
Co do planów to:
Jeżeli finanse pozwolą to obniżenie samochodu (ale też w granicach zdrowego rozsądku)
    Może nie jest to szczyt marzeń, ale na dzień dzisiejszy wystarcza.
    Trochę danych na jej temat:
    Mazda 2 2009
    Silnik 1.5 MZR 103 KM
    Przednie hamulce wymienione na zestaw Brembo
    Dołożony moduł ELM 327 BT (dzięki temu można śledzić wartości rzeczywiste samochodu np na tablecie, telefonie etc).
    Opony Falken
    Felgi Dezent V Dark
    Co do planów to:
    Jeżeli finanse pozwolą to obniżenie samochodu (ale też w granicach zdrowego rozsądku)
    17 marca 2015, 18:06 przez The_Stig (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Model fiata 126p skala 1:34  2 – Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model) 
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
    - Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
    - Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
    - Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
    - na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
    - zderzaki pół na pół czarno białe
    - w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
    To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    FSM 126p – Maluszek u mnie od października, przeszedł kilka zmian. Na początek przegląd mechaniczny później obniżenie, felgi 13/5.5, tłumik michael twin, fotele lotniki. Po woli zaczynam z  blacharką.
    Maluszek u mnie od października, przeszedł kilka zmian. Na początek przegląd mechaniczny później obniżenie, felgi 13/5.5, tłumik michael twin, fotele lotniki. Po woli zaczynam z blacharką.
    20 stycznia 2015, 13:26 przez michaw119 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    prywatne

    Moje mondeo – Moje fordeo, w stanie na dzień dzisiejszy. Przeszło metamorfozę.. w sumie wszystkiego. Od koloru, przez remont blacharki, silnika, i wiele innych komponentów. W planie jeszcze wiele modyfikacji, miedzy innymi obniżenie oraz fmic.
    Moje fordeo, w stanie na dzień dzisiejszy. Przeszło metamorfozę.. w sumie wszystkiego. Od koloru, przez remont blacharki, silnika, i wiele innych komponentów. W planie jeszcze wiele modyfikacji, miedzy innymi obniżenie oraz fmic.
    24 grudnia 2014, 22:36 przez ~Trol266 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    BMW  7 e38 – Obniżenie + dobra felga = kozacki wygląd, jedno z ładniejszych BMW
    Obniżenie + dobra felga = kozacki wygląd, jedno z ładniejszych BMW
    Moja Honda Civic EG3 1993r – Pierwsze marzenie spełnione.
Czeka mnie jeszcze sporo pracy, lecz wygląda coraz lepiej. 
Silnik D13B2, przebieg ~235000 km.
W planach felga 16", obniżenie i swap głowicy MPFI.
    Pierwsze marzenie spełnione.
    Czeka mnie jeszcze sporo pracy, lecz wygląda coraz lepiej.
    Silnik D13B2, przebieg ~235000 km.
    W planach felga 16", obniżenie i swap głowicy MPFI.
    17 października 2014, 18:40 przez Galancior95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne