Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 46 takich materiałów
    To nie jest dobry sposób na obniżenie zawieszenia – Hyundai Elantra.
    Hyundai Elantra.
    16 marca 2014, 20:22 przez Allen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje maleństwo – W planach na ten rok SWAP 2.5 V6, obniżenie 50/30 koło 17" i nowy lakier :)
    W planach na ten rok SWAP 2.5 V6, obniżenie 50/30 koło 17" i nowy lakier :)
    15 lutego 2014, 2:12 przez EklerMS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Moje 4 kółka po prysznicu – Moje obecne 4 kółka. Obecnie na zimówkach.
Plany:
-Obniżenie zawieszenia o 20mm
-Polerka karoserii oraz wydechu (końcówki)
-Naprawienie problemu z falującymi obrotami (Czasami obroty falują kiedy jest dosyć ciepło, natomiast po "przepałowaniu" go silnik chodzi jak nówka sztuka.
-Pozbycie się małych ognisk korozji z tylnego pasa (I tu moje pytanie, jakie w miarę tanie, a dobre środki polecacie na pozbycie się ognisk?)
    Moje obecne 4 kółka. Obecnie na zimówkach.
    Plany:
    -Obniżenie zawieszenia o 20mm
    -Polerka karoserii oraz wydechu (końcówki)
    -Naprawienie problemu z falującymi obrotami (Czasami obroty falują kiedy jest dosyć ciepło, natomiast po "przepałowaniu" go silnik chodzi jak nówka sztuka.
    -Pozbycie się małych ognisk korozji z tylnego pasa (I tu moje pytanie, jakie w miarę tanie, a dobre środki polecacie na pozbycie się ognisk?)
    9 lutego 2014, 18:26 przez Suru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Polonez 2.0  24v R6  - zdjęcia z budowy – Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;). 

Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15". 
Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.  

Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))  

Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

    Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;).

    Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

    Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15".
    Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.

    Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

    Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))

    Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    23 stycznia 2014, 20:09 przez Pater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Mały German – German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    21 grudnia 2013, 18:51 przez Sornii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 126p – Wraz z zbliżającą się zimą zaczynamy modyfikacje.
W planie remont blacharki, silnika, skrzyni i delikatne obniżenie. Więcej zdj wkrótce
    Wraz z zbliżającą się zimą zaczynamy modyfikacje.
    W planie remont blacharki, silnika, skrzyni i delikatne obniżenie. Więcej zdj wkrótce
    27 października 2013, 18:12 przez ~Maluch | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Honda Concerto – Moja Honda pierwsza i nie ostatnia auto może mało spotykane, ale lepsze to niż 100 Civic'ów, gdzie co 2 taki sam.

wprowadzone kilka modyfikacji
obniżenie: przód -100  tył -70
koła Borbet b abarth 7j15"
itp.
    Moja Honda pierwsza i nie ostatnia auto może mało spotykane, ale lepsze to niż 100 Civic'ów, gdzie co 2 taki sam.

    wprowadzone kilka modyfikacji
    obniżenie: przód -100 tył -70
    koła Borbet b abarth 7j15"
    itp.
    9 października 2013, 20:13 przez kimaty1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Nie każdy wie, a wiedzieć by chciał: Układ Transaxle – Co w tym nowego? Otóż Silnik ze sprzęgłem jest naturalnie z przodu, lecz skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym (dyferencjał) jest z tyłu.

Skrzynia biegów, mechanizm różnicowy i napęd osi umieszczone są w jednej wspólnej obudowie, stanowiąc jeden zespół mechaniczny, połączony z silnikiem jednym, stabilnym wałem napędowym. Połączenie obu układów mechanicznych w jeden zespół powoduje oszczędność przestrzeni oraz obniżenie masy pojazdu i kosztów produkcji, w samochodach sportowych pozwala także uzyskać - niezwykle ważny dla właściwości jezdnych - bardziej równomierny rozkład masy całego pojazdu na obie osie (sytuacja idealna, do której dążą konstruktorzy to: 50% masy samochodu na osi przedniej, 50% masy - na osi tylnej).

Zaletą, przyczyniającą się do uzyskania lepszego rozkładu mas pojazdu i obniżenia jego wagi, jest również możliwość zastosowania lżejszego wału napędowego, który nie musi przenosić momentu obrotowego powiększonego o redukujące przełożenie skrzyni biegów, zwłaszcza na pierwszym biegu.

Niektóre pojazdy z zastosowaniem układu Transaxle:

Starsze modele:

Alfa Romeo Alfetta, GTV (1 generacja, 1974–1986), Giulietta (Typ 116) (1977), 75, 90, SZ
DAF (wszystkie modele osobowe)
Ferrari 275
Ferrari 365 GTB/4 Daytona; 365 GTS/4 Daytona Spyder
Lancia Aurelia
Lancia Flaminia
Mercedes-Benz W196 (również otwarty 300 SLR i Uhlenhaut-Coupé)
Pontiac Tempest
Porsche 924, 944, 928, 968
Škoda Popular
Volvo 340/360

Pojazdy współczesne

Alfa Romeo 8C Competizione
Aston Martin V8 Vantage i DB 9
Cadillac XLR
Chevrolet Corvette (od C5)
Ferrari 456 GT, 550, 612 Scaglietti, 599 GTB Fiorano, California
Maserati Quattroporte, 3200 GT, Coupé GT i Spyder
Mercedes-Benz SLS AMG
Panoz Esperante GTR-1
Plymouth Prowler
Lexus LFA

Samochody w układzie Transaxle w nietypowych konfiguracjach:

Nissan GT-R, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
Bucher/Mowag Duro, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
Ford RS200, silnik centralny, odrębna skrzynia biegów na przedniej osi, napęd 4x4
    Co w tym nowego? Otóż Silnik ze sprzęgłem jest naturalnie z przodu, lecz skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym (dyferencjał) jest z tyłu.

    Skrzynia biegów, mechanizm różnicowy i napęd osi umieszczone są w jednej wspólnej obudowie, stanowiąc jeden zespół mechaniczny, połączony z silnikiem jednym, stabilnym wałem napędowym. Połączenie obu układów mechanicznych w jeden zespół powoduje oszczędność przestrzeni oraz obniżenie masy pojazdu i kosztów produkcji, w samochodach sportowych pozwala także uzyskać - niezwykle ważny dla właściwości jezdnych - bardziej równomierny rozkład masy całego pojazdu na obie osie (sytuacja idealna, do której dążą konstruktorzy to: 50% masy samochodu na osi przedniej, 50% masy - na osi tylnej).

    Zaletą, przyczyniającą się do uzyskania lepszego rozkładu mas pojazdu i obniżenia jego wagi, jest również możliwość zastosowania lżejszego wału napędowego, który nie musi przenosić momentu obrotowego powiększonego o redukujące przełożenie skrzyni biegów, zwłaszcza na pierwszym biegu.

    Niektóre pojazdy z zastosowaniem układu Transaxle:

    Starsze modele:

    Alfa Romeo Alfetta, GTV (1 generacja, 1974–1986), Giulietta (Typ 116) (1977), 75, 90, SZ
    DAF (wszystkie modele osobowe)
    Ferrari 275
    Ferrari 365 GTB/4 Daytona; 365 GTS/4 Daytona Spyder
    Lancia Aurelia
    Lancia Flaminia
    Mercedes-Benz W196 (również otwarty 300 SLR i Uhlenhaut-Coupé)
    Pontiac Tempest
    Porsche 924, 944, 928, 968
    Škoda Popular
    Volvo 340/360

    Pojazdy współczesne

    Alfa Romeo 8C Competizione
    Aston Martin V8 Vantage i DB 9
    Cadillac XLR
    Chevrolet Corvette (od C5)
    Ferrari 456 GT, 550, 612 Scaglietti, 599 GTB Fiorano, California
    Maserati Quattroporte, 3200 GT, Coupé GT i Spyder
    Mercedes-Benz SLS AMG
    Panoz Esperante GTR-1
    Plymouth Prowler
    Lexus LFA

    Samochody w układzie Transaxle w nietypowych konfiguracjach:

    Nissan GT-R, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
    Bucher/Mowag Duro, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
    Ford RS200, silnik centralny, odrębna skrzynia biegów na przedniej osi, napęd 4x4
    10 września 2013, 11:20 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    VW Polo 6n2 – A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

Wykonane mody:
- Ciemne szyby
- Czarne wnętrze
- Carbonowo- czerwone znaczki
- Zdjęte tylne oznaczenia oprócz  znaczka VW
- Alufelgi AEZ z rantem
- Zawieszenie Ta-technix -60/-40

Car audio:
- Jednostka sterująca- Panasonic
- 2 głośniki seria
- 2 tweetery Peiying
- Wzmacniacz Kenwood Kac-941
- Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

Planowane mody:
- Skrzynka JBL GT5-2402br
- Czerwona podsufitka
- Obniżenie zawieszenia o 2 cm
- Spryskiwacze reflektorów
- Xenon
    A więc przechodząc do rzeczy, samochodzik 2001 rok,

    Wykonane mody:
    - Ciemne szyby
    - Czarne wnętrze
    - Carbonowo- czerwone znaczki
    - Zdjęte tylne oznaczenia oprócz znaczka VW
    - Alufelgi AEZ z rantem
    - Zawieszenie Ta-technix -60/-40

    Car audio:
    - Jednostka sterująca- Panasonic
    - 2 głośniki seria
    - 2 tweetery Peiying
    - Wzmacniacz Kenwood Kac-941
    - Skrzynka? raczej Tuba bo zbieram na JBL GT5-2402br

    Planowane mody:
    - Skrzynka JBL GT5-2402br
    - Czerwona podsufitka
    - Obniżenie zawieszenia o 2 cm
    - Spryskiwacze reflektorów
    - Xenon
    15 sierpnia 2013, 17:40 przez ~volkSWAGen | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Passat 32b 1.6 TD 1987 – Zdjęcie mojego szczupaczka. W planach obniżenie, zmiana koloru i alusek. Nie samym Golfem człowiek żyje!
    Zdjęcie mojego szczupaczka. W planach obniżenie, zmiana koloru i alusek. Nie samym Golfem człowiek żyje!
    24 marca 2013, 12:22 przez szczupak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne