Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 46 takich materiałów
    Nissan 370Z Nismo – Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    2017 Ford GT – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. W styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit Ford zaprezentował nową generację modelu GT, przy czym zastrzeżono, że auto trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Opracowanie drugiej generacji GT w Fordzie było bardzo tajną operacją - według dyrektora projektowego Chrisa Svenssona "garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studio projektowego". Ta tajemnica była utrzymywana w Fordzie i w prasie aż do jej odsłonięcia w 2015 roku. Pojazd zbudowano, kładąc duży nacisk na obniżenie masy, stąd szerokie zastosowanie aluminium i włókna węglowego. We wnętrzu zastosowano wielofunkcyjną kierownicę w stylu F1 oraz całkowicie zdigitalizowaną deskę rozdzielczą. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3,5 l generującym moc 647 KM. W 2020 roku silnik został ulepszony i wytwarzał 13 KM więcej, czyli 660 KM. Druga generacja GT osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w około 4 sekundy.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. W styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit Ford zaprezentował nową generację modelu GT, przy czym zastrzeżono, że auto trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Opracowanie drugiej generacji GT w Fordzie było bardzo tajną operacją - według dyrektora projektowego Chrisa Svenssona "garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studio projektowego". Ta tajemnica była utrzymywana w Fordzie i w prasie aż do jej odsłonięcia w 2015 roku. Pojazd zbudowano, kładąc duży nacisk na obniżenie masy, stąd szerokie zastosowanie aluminium i włókna węglowego. We wnętrzu zastosowano wielofunkcyjną kierownicę w stylu F1 oraz całkowicie zdigitalizowaną deskę rozdzielczą. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3,5 l generującym moc 647 KM. W 2020 roku silnik został ulepszony i wytwarzał 13 KM więcej, czyli 660 KM. Druga generacja GT osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w około 4 sekundy.
    19 kwietnia 2022, 13:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1200HP Nissan GT-R w akcji! Zobacz jak wygląda przyspieszenie w - prawdopodobnie - najbardziej zmodyfikowanej Godzilli w Niemczech! 22'' koła, obniżenie, wydech na 5 cali, zakute wszystko co się da, pełna moc i frajda z jazdy!
    26 września 2021, 9:29 przez ~eldommen | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    Zmodyfikowane BMW M2 Competition: dołożone progi, splitter, dyfuzor, wielki spojler jedyny taki na świecie, obniżenie 35mm, istne motoryzacyjne szaleństwo! Jak Wam się podoba?
    19 grudnia 2020, 9:44 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi5

    Relacja z pierwszego etapu pracy nad Cadillaciem Fleetwood z 1947. Obniżenie dachu, przeróbka z sedana 4 drzwiowego na coupe 2 drzwiowe. Budowa tylnej części nadwozia całkowicie od podstaw.
    23 czerwca 2019, 11:05 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koncern VAG zaprezentował tytanowe zaciski hamulcowe wydrukowane z użyciem technologi 3D, które w niedługim czasie mają zostać wprowadzone do seryjnej produkcji. Największe 8-tłoczkowe zaciski mają być wykorzystywane w najmocniejszych samochodach koncernu VAG tj. Bugatti. Warto również zwrócić uwagę na "organiczny" kształt projektowanych zacisków. Tego typu rozwiązanie pozwala na obniżenie masy gotowego produktu przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich parametrów wytrzymałościowych.
    28 grudnia 2018, 11:19 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Laguna II – Królowa lawet nie taka straszna! 
Jest to moje pierwsze auto, włożyłem w nią masę pracy, kilkadziesiąt godzin spędzone pod Lalą, ale za to odpłaca się przyjemnością z jazdy i BEZAWARYJNOSCIA. Jeśli jesteście zainteresowani dajcie znać w komentarzu, a w kolejnych postach będę opisywał prace jakie przy niej wykonałem, a jest tego bardzo dużo :) Tak samo jak planów, obniżenie zawieszenia, poszerzenie rozstawu, koła w czerń i duuuuuzo przy silniku. Wszystko będzie tutaj zamieszczane :D
    Królowa lawet nie taka straszna!
    Jest to moje pierwsze auto, włożyłem w nią masę pracy, kilkadziesiąt godzin spędzone pod Lalą, ale za to odpłaca się przyjemnością z jazdy i BEZAWARYJNOSCIA. Jeśli jesteście zainteresowani dajcie znać w komentarzu, a w kolejnych postach będę opisywał prace jakie przy niej wykonałem, a jest tego bardzo dużo :) Tak samo jak planów, obniżenie zawieszenia, poszerzenie rozstawu, koła w czerń i duuuuuzo przy silniku. Wszystko będzie tutaj zamieszczane :D
    Trochę o gwintach, sprężynach i amortyzatorach - dlaczego lekkie obniżenie samochodu może przynieść nam korzyści na drodze?
    23 kwietnia 2017, 22:56 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Złotko – Świeżo od lakiernika, teraz większe kolo, lampy i obniżenie.
    Świeżo od lakiernika, teraz większe kolo, lampy i obniżenie.
    26 maja 2016, 4:04 przez banan775 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne