Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Gdy pierwszy raz... – użyjesz hamulca lewą nogą
    Użyjesz hamulca lewą nogą
    30 września 2018, 10:24 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Niby china ale w potrzebie napompuje koło bez machania nogą
    30 października 2017, 18:12 przez Fenix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Przyszedł czas hamowanie i to lewą nogą.
    W tym odcinku wyjaśniam po co kierowcy rajdowi czy też wyścigowi używają do hamowania lewej nogi. Gorąco zapraszam do dyskusji czy zadawania pytań
    27 października 2017, 17:19 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A6 nowy sprzęt – Nowy zakup na chwile. Posadzona na glebie, bez żadnych znaczków i niepozorny 2.8 pod noga.
    Nowy zakup na chwile. Posadzona na glebie, bez żadnych znaczków i niepozorny 2.8 pod noga.
    Dla niecierpliwych, wypadek w 0:22
    22 grudnia 2015, 12:42 przez BMWe318is (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Ciężka noga – A dwumasa nie jest zbyt tania...
    A dwumasa nie jest zbyt tania...
    Oto film który ukazuje jak bardzo "uczciwa" jest polska drogówka, ale spróbuj tylko wypić piwo i przejechać ścieżką rowerową rowerem - niech Ci noga zadrży a miano przestępcy dostaniesz gratis!
    4 lipca 2014, 14:59 przez pietraso (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    ostrow promotion

    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Citroen pokazał nową wersję DS 3 i DS 3 Cabrio – Pod maską zmodernizowanych modeli z serii DS3 pojawiły się silniki diesla. Dużo więcej emocji budzi w nas informacja o jednostkach benzynowych. W ofercie pozostaje odmiana „Racing” wyposażona w turbodoładowany silnik 1.6, który przy 6000 obr./min generuje aż 207 KM. Pod nogą mamy też 275 Nm dostępne przy 2000 obr./min, a to pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,5 sekundy i rozwinięcie 235 km/h.
    Pod maską zmodernizowanych modeli z serii DS3 pojawiły się silniki diesla. Dużo więcej emocji budzi w nas informacja o jednostkach benzynowych. W ofercie pozostaje odmiana „Racing” wyposażona w turbodoładowany silnik 1.6, który przy 6000 obr./min generuje aż 207 KM. Pod nogą mamy też 275 Nm dostępne przy 2000 obr./min, a to pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,5 sekundy i rozwinięcie 235 km/h.