Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Ford wycofuje się z silników V8 w 2017? – Czy to w ogóle możliwe by Ford wycofał się z silników V8?

Sądząc po nowym Fordzie GT z 3.5L V6 Twin Turbo jestem w stanie w to uwierzyć. Bardzo dużo osób zaczęło hejtować nowe GT pod tym względem i muszę dodać, że nie tylko fani GM czy MOPAR, ale również ludzie stojący za Fordem!

W skrócie Ford wydał ciężkie pieniądze na rozwój silników o mniejszej pojemności, dlatego istnieje bardzo duża możliwość, że już za 2 lata Ford odejdzie od produkcji samochodów SVT (np. F150) oraz "Ford Racing" (np. Mustang) z silnikami z ośmioma cylindrami.

Cały artykuł na ten temat znajduje się w źródle (artykuł w języku angielskim)

Zapraszam do dyskusji!
    Czy to w ogóle możliwe by Ford wycofał się z silników V8?

    Sądząc po nowym Fordzie GT z 3.5L V6 Twin Turbo jestem w stanie w to uwierzyć. Bardzo dużo osób zaczęło hejtować nowe GT pod tym względem i muszę dodać, że nie tylko fani GM czy MOPAR, ale również ludzie stojący za Fordem!

    W skrócie Ford wydał ciężkie pieniądze na rozwój silników o mniejszej pojemności, dlatego istnieje bardzo duża możliwość, że już za 2 lata Ford odejdzie od produkcji samochodów SVT (np. F150) oraz "Ford Racing" (np. Mustang) z silnikami z ośmioma cylindrami.

    Cały artykuł na ten temat znajduje się w źródle (artykuł w języku angielskim)

    Zapraszam do dyskusji!
    BMW M5 Currency Motors – 810 KM  V/max 384 km/h
5L V10
    810 KM V/max 384 km/h
    5L V10
    3 stycznia 2015, 10:35 przez ~Zoll | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac CTS-V Sportwagon LSA 6.2 V8 – Cadillac CTS-V w wersji Sportwagon, napędzany jednostką z Camaro ZL1 tj. LSA 6.2L V8 Supercharged. 

556KM i sprint w 4.0s do 100km/h.
    Cadillac CTS-V w wersji Sportwagon, napędzany jednostką z Camaro ZL1 tj. LSA 6.2L V8 Supercharged.

    556KM i sprint w 4.0s do 100km/h.
    Ostatnia szychta – General Motors podziękował mi za pracę po 14 latach. Gdyby Isuzu nie wykupiła Ameryka było by super. A Wałęsa chciał w Polsce zrobić drugą Japonię. Szkoda że nie pracował nigdy w japońskiej firmie, to by zrozumiał jak tam się dba o ludzi. No nic trzeba szukać pracy.
    General Motors podziękował mi za pracę po 14 latach. Gdyby Isuzu nie wykupiła Ameryka było by super. A Wałęsa chciał w Polsce zrobić drugą Japonię. Szkoda że nie pracował nigdy w japońskiej firmie, to by zrozumiał jak tam się dba o ludzi. No nic trzeba szukać pracy.
    Mitsubishi Evo wagon – Inżynierzy z Mitsubishi Motors wiedzą jak robić szybkie "kombiaki".
    Inżynierzy z Mitsubishi Motors wiedzą jak robić szybkie "kombiaki".
    MZ Motors –
    24 października 2014, 18:07 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet C7500 – Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

8.1 liter V8 Big-Block gasoline
7.4 liter Vortec V8 gasoline
7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
6.6 Caterpillar 3116

W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane. 

Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

    Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

    8.1 liter V8 Big-Block gasoline
    7.4 liter Vortec V8 gasoline
    7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
    6.6 Caterpillar 3116

    W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

    Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane.

    Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    4 września 2014, 8:25 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    2016 Corvette ZR1 – Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4  o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

    Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

    Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

    Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    1 września 2014, 13:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.hotrod.com

    M4 Coupe Bawaria Motors –
    14 sierpnia 2014, 14:42 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    M4 Coupe Bawaria Motors – A po wyjściu z pracy miałam taki widok.
    A po wyjściu z pracy miałam taki widok.
    14 sierpnia 2014, 14:38 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj