Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Prawie jak los na Loterii –
    9 maja 2013, 12:11 przez kosior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Parkingowy łoś level hard –
    10 kwietnia 2013, 12:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Łoś – Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził  do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

    PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    21 marca 2013, 22:30 przez nakat (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    28 lutego 2013, 10:52 przez ~Chemik | Do ulubionych | Skomentuj
    Niechciany przez los. – Polacy na pewno by go tak nie zostawili... Kto go chce za darmo? Musicie tylko pokryć koszta transportu z Teksasu..
    Polacy na pewno by go tak nie zostawili... Kto go chce za darmo? Musicie tylko pokryć koszta transportu z Teksasu..
    6 lutego 2013, 1:40 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Po tym co się wydarzyło na jego miejscu poszedłbym kupić los na loterie. Z takim szczęściem to musi wygrać.
    29 grudnia 2012, 21:17 przez BartriczkoSM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    8 sierpnia 2012, 15:57 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 sierpnia 2012, 15:55 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czyli AutoCon Los Angeles
    30 lipca 2012, 17:59 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    R.Dumas Audi #3 Le Mans 2012 – R.Dumas jadący w Audi po uderzeniu w opony, wychodzi z samochodu i rozrywa zdekompletowany przód, a następnie z poważnie uszkodzonym samochodem przejeżdża ponad połowę okrążenia w drodze do boksu. W chwili dodania obrazka nie znany jest dalszy los samochodu nr 3, ale i tak należą się temu kierowcy wielkie brawa za wolę walki.
    R.Dumas jadący w Audi po uderzeniu w opony, wychodzi z samochodu i rozrywa zdekompletowany przód, a następnie z poważnie uszkodzonym samochodem przejeżdża ponad połowę okrążenia w drodze do boksu. W chwili dodania obrazka nie znany jest dalszy los samochodu nr 3, ale i tak należą się temu kierowcy wielkie brawa za wolę walki.
    16 czerwca 2012, 20:25 przez Smooir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)