Szukaj
Znalazłem 128 takich materiałów
0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
Film, który zaraz zobaczycie mocno zaskakuje. Gość na motocyklu jedzie za kierowcą samochodu, który notorycznie wjeżdża na sąsiedni pas ruchu na krętej drodze.
Motocyklista postanawia dogonić kierowcę i zaserwować mu słowną reprymendę, aby więcej już tak nie robił, bo jest to wysoce niebezpieczne.
Co wydaje się sensowne, wystarczy, że samochód na pół metra wjedzie na sąsiedni pas ruchu, a ktoś, kto nim się porusza na wyjściu za zakrętu może mieć wypadek. Do tego momentu wszystko jest w porządku, motocyklista jedzie dalej z włączoną kamerką. Los potrafi jednać być wredny. Sami zobaczcie dlaczego:
Wchodzę po schodkach do kabiny
I już wyobrażam sobie świst turbiny
Gdy zajmę miejsce za kierownicą
To inne problemy mi się nie liczą
Zanim usłyszę bulgot V8 (czyt. v ósemki)
Wtedy na plecach mam dreszczyk wielki
Moja Scania 620 koni koni ma
I każdego frajera wydymać się da
Tylko ona jest księżniczką szos
Ale taki jest już jej los
Nieważne ile przebiegu ma
Ważne że wciąż do przodu gna
25 ton mam na ogonie
A czuję jakbym jechał samym koniem
Kontrola trakcji się denerwuje
Kiedy 620 koni się raduje
Gdy zapach palonej gumy poczujesz
Oznacza to że ją mordujesz
I chociaż jesteś uradowany wielce
To musisz wiedzieć że Scania też ma serce