Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Od autora:

    Poszukiwany! Udostępnij proszę.
    Uwaga na prawdopodobnie nową metodę kradzieży auta albo próbę wyłudzenia odszkodowania lub po prostu zemstę. Sprawa zgłoszona oczywiście na policję od razu na miejscu zdarzenia.
    Wczoraj (01.05.2023 o godzinie 21:34) na DK6 między Koszalinem a Sławnem przy Malechowie miała miejsca niecodzienna sytuacja.
    Jechałem z dziewczyną spokojnie na tempomacie, bo około 90/100 i usiadł mi (dosłownie) na zderzaku gość w audi a4 b8 na niemieckich blachach. Jechał tak z 200m i po chwili zaczął mi mrugać światłami kilka razy i trąbić, puknąłem w hamulec 2 razy. Wyprzedził mnie na podwójnej na zakręcie prawie ocierając się o auto i po wyprzedzeniu mało brakowało i bym mu wjechał w dupę. Wyhamował mnie do zera, wrzucił wsteczny i uderzył w zderzak, jak by było mało- po uderzeniu dodał gazu.
    Z tyłu zaś stała nowa G-klasa (tez obce blachy, prawdopodobnie hiszpańskie), która krótko po incydencie dojechała lub jeszcze wcześniej (wszystko działo się bardzo szybko) i w moim odczuciu czekali, aż wyjdę z auta. Można domniemywać co by mogło się stać, ale do rzeczy.
    Dziewczyna zaczęła nagrywać całą sytuację i odpaliła przez to latarkę w telefonie (wideo), na którym widać chłopa z audi, który niewzruszony dusi na wstecznym i obserwuje wsteczne lusterko, totalnie bez emocji, co już dało mi do myślenia o co może chodzić.
    Chłop z audi być może zauważył, że go nagrywamy telefonem z włączoną latarką i zaczął udawać, że zjeżdża na pobocze (g-klasa z tyłu cały czas stała chyba). Zjechałem za nim, a on po krótkiej chwili zaczął uciekać. Dziewczyna zadzwoniła od razu na policję i musieliśmy zostać w tamtym miejscu. G-klasa jeszcze chwilę stała i po naszym którymś z kolei zatrzymaniu (mam uszkodzone jedno wideo, na którym audi zatrzymuje się co chwile na poboczu i odjeżdża), bo myśleliśmy, że audi się naprawdę zatrzyma, po prostu odjechała dość szybko kilka chwil po jego ucieczce.
    Bardzo dziwna sytuacja biorąc pod uwagę fakt, że audi było na niemieckich blachach, a g-klasa tez na zagranicznych, ale według mnie na hiszpańskich lub coś w ten deseń.
    Z wideorejestratora da się odczytać po omacku blachy audi: BKU6986
    Audi a4 b8 CZARNA z 4 wydechami z tyłu bez żadnych emblematów z tyłu, tylko samo logo.
    Piszę ze względu na to, że właśnie w tego typu sytuacjach ratuje was KAMERKA SAMOCHODOWA, która kosztuje stówę. Gdyby jej nie było, a by doszło przypuśćmy do tego, żeby się zatrzymał to mamy słowo przeciwko słowu i my jesteśmy sprawcami. Dodatkowo co było dla mnie dziwne, to na moje oko wyglądało to tak, jak by chcieli mi ukraść auto. Być może czekali aż wysiądę lub coś w ten deseń.
    Jeśli ktoś ma informacje, może komuś zginęło takie audi lub nowa G-klasa na obcych blachach to mam również film, na którym ta G-klasa odjeżdża, czego nie wrzucam, bo być może po prostu było to niczemu niewinne auto i w ogóle niezwiązane z tym piątym zerem, co we mnie uderzył.
    UDOSTĘPNIAJCIE, przyjmę anonimowo każdą informację o tym idiocie. Wątpię, że Polska Policja ustali cokolwiek, bo przecież wiadomo jak to działa…
    2 maja 2023, 22:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM – KTM 125 SX TPI, KTM 150 SX TPI i KTM 250 SX TPI ?
To zdecydowanie jedno z najbardziej elektryzujących podejrzeń. W sieci pojawiło się bowiem szpiegowskie foto z dwusuwowym KTM (najprawdopodobniej 125 lub 150 SX), korzystającym z nowego nadwozia, w którym jak donosi portal dirtbikelover.com, w miejscu, gdzie tradycyjnie znajduje się gaźnik, można dostrzec element przypominający technologię TPI. Zdjęcie jest niestety niskiej jakości i trudno jest to w 100% stwierdzić, jednak zastosowanie wtrysku paliwa w takich modelach jak KTM 125 SX / KTM 150 SX, czy KTM 250 SX nie jest niemożliwe. TPI od 2017 roku udowodniło, że ma szereg zalet, zostało sprawdzone w boju i i pozwala na zdecydowanie łatwiejszą, codzienną obsługę motocykla.

Ostatecznie - pożyjemy, zobaczymy. Do maja już coraz bliżej. Jesteśmy jednak przekonani, że czeka nas prezentacja zupełnie nowej, jeszcze bardziej READY TO RACE generacji maszyn MX sygnowanych logo KTM, tak więc nie możemy się doczekać! 
Czy jednocześnie zmiany w obrębie nadwozia, ramy, subframe’u i innych wyżej opisanych aktualizacji w KTM SX 2023 dotkną także generację enduro KTM EXC 2023? W tym wypadku obawiamy się, że nie, bo jak zdążył przyzwyczaić nas producent z Mattighofen, gruntowane odświeżenie enduro następuje zazwyczaj sezon po prezentacji nowych motocrossówek. 

    KTM 125 SX TPI, KTM 150 SX TPI i KTM 250 SX TPI ?

    To zdecydowanie jedno z najbardziej elektryzujących podejrzeń. W sieci pojawiło się bowiem szpiegowskie foto z dwusuwowym KTM (najprawdopodobniej 125 lub 150 SX), korzystającym z nowego nadwozia, w którym jak donosi portal dirtbikelover.com, w miejscu, gdzie tradycyjnie znajduje się gaźnik, można dostrzec element przypominający technologię TPI. Zdjęcie jest niestety niskiej jakości i trudno jest to w 100% stwierdzić, jednak zastosowanie wtrysku paliwa w takich modelach jak KTM 125 SX / KTM 150 SX, czy KTM 250 SX nie jest niemożliwe. TPI od 2017 roku udowodniło, że ma szereg zalet, zostało sprawdzone w boju i i pozwala na zdecydowanie łatwiejszą, codzienną obsługę motocykla.

    Ostatecznie - pożyjemy, zobaczymy. Do maja już coraz bliżej. Jesteśmy jednak przekonani, że czeka nas prezentacja zupełnie nowej, jeszcze bardziej READY TO RACE generacji maszyn MX sygnowanych logo KTM, tak więc nie możemy się doczekać!

    Czy jednocześnie zmiany w obrębie nadwozia, ramy, subframe’u i innych wyżej opisanych aktualizacji w KTM SX 2023 dotkną także generację enduro KTM EXC 2023? W tym wypadku obawiamy się, że nie, bo jak zdążył przyzwyczaić nas producent z Mattighofen, gruntowane odświeżenie enduro następuje zazwyczaj sezon po prezentacji nowych motocrossówek. 

    Aston Martin Vantage – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Salon International de l'Auto w Genewie. V8 Vantage jest drugim samochodem wykorzystującym technologię spiekania ramy VH Platform. Drugą generację Astona Martina Vantage zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2017 roku. Druga generacja została utrzymana w zupełnie nowym języku stylistycznym marki i dzieli wiele wspólnych części z większym modelem DB11. Nadwozie zyskało bardziej awangardowe kształty, którą zdobią łuki i charakterystyczna "lotka" w tylnej części nadwozia. Atrapa chłodnicy została ulokowana niżej, logo producenta umieszczono nad nią, a reflektory zyskały bardziej strzelisty, wąski kształt. Do napędu modelu został użyty silnik V8 o pojemności 4 litrów, który wytwarza moc 510 KM i moment obrotowy 685 Nm. Silnik ten jest konstrukcji Mercedesa-AMG i współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 313 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekundy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Salon International de l'Auto w Genewie. V8 Vantage jest drugim samochodem wykorzystującym technologię spiekania ramy VH Platform. Drugą generację Astona Martina Vantage zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2017 roku. Druga generacja została utrzymana w zupełnie nowym języku stylistycznym marki i dzieli wiele wspólnych części z większym modelem DB11. Nadwozie zyskało bardziej awangardowe kształty, którą zdobią łuki i charakterystyczna "lotka" w tylnej części nadwozia. Atrapa chłodnicy została ulokowana niżej, logo producenta umieszczono nad nią, a reflektory zyskały bardziej strzelisty, wąski kształt. Do napędu modelu został użyty silnik V8 o pojemności 4 litrów, który wytwarza moc 510 KM i moment obrotowy 685 Nm. Silnik ten jest konstrukcji Mercedesa-AMG i współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 313 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekundy.
    Chevrolet Silverado 2500HD – Pick-up klasy pełnowymiarowej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet od 1998 roku. Od 2018 roku produkowana jest najnowsza - czwarta generacja modelu. Pierwsza generacja została zaprezentowana w 1998 roku. W czasie, gdy bliźniaczy model GMC porzucił nazwę C/K już w 1988 roku na rzecz emblematu Sierra, Chevrolet wycofał ją dekadę później na rzecz zupełnie nowego modelu Silverado. W 2017 roku została zaprezentowana najnowsza - czwarta generacja samochodu. Pod kątem stylistycznym samochód zyskał bardziej zaokrąglone nadwozie o bardziej awangardowych proporcjach odchodzących od kantów z poprzednich wcieleń. Z przodu pojawił się duży grill, a także wysoko osadzone, mniejsze reflektory współgrające z diodami LED w kształcie litery C. Podwozie Silverado zostało wykonane z mieszanki stali i aluminium w celu osiągnięcia bardziej ekonomicznego i dynamiczniejszego napędu. We wrześniu 2021 roku Chevrolet przedstawił Silverado po kompleksowej restylizacji. Z zewnątrz samochód zyskał przemodelowany pas przedni z węższą chromowaną listwą na przednim zderzaku, która zyskała bardziej regularny kształt. Ponadto, przeprojektowano atrapę chłodnicy, gdzie logo z chromowanej poprzeczki zostało przeniesione na wyższą część wlotu powietrza, wiążąc się także z przemodelowanymi reflektorami. Wersja 2500HD posiada 6,6-litrowe V8 L8T o mocy 401 KM i momencie obrotowym 629 Nm.
    Pick-up klasy pełnowymiarowej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet od 1998 roku. Od 2018 roku produkowana jest najnowsza - czwarta generacja modelu. Pierwsza generacja została zaprezentowana w 1998 roku. W czasie, gdy bliźniaczy model GMC porzucił nazwę C/K już w 1988 roku na rzecz emblematu Sierra, Chevrolet wycofał ją dekadę później na rzecz zupełnie nowego modelu Silverado. W 2017 roku została zaprezentowana najnowsza - czwarta generacja samochodu. Pod kątem stylistycznym samochód zyskał bardziej zaokrąglone nadwozie o bardziej awangardowych proporcjach odchodzących od kantów z poprzednich wcieleń. Z przodu pojawił się duży grill, a także wysoko osadzone, mniejsze reflektory współgrające z diodami LED w kształcie litery C. Podwozie Silverado zostało wykonane z mieszanki stali i aluminium w celu osiągnięcia bardziej ekonomicznego i dynamiczniejszego napędu. We wrześniu 2021 roku Chevrolet przedstawił Silverado po kompleksowej restylizacji. Z zewnątrz samochód zyskał przemodelowany pas przedni z węższą chromowaną listwą na przednim zderzaku, która zyskała bardziej regularny kształt. Ponadto, przeprojektowano atrapę chłodnicy, gdzie logo z chromowanej poprzeczki zostało przeniesione na wyższą część wlotu powietrza, wiążąc się także z przemodelowanymi reflektorami. Wersja 2500HD posiada 6,6-litrowe V8 L8T o mocy 401 KM i momencie obrotowym 629 Nm.
    Ferrari Dino 246 GT – Dino był pierwszym drogowym samochodem włoskiej marki Ferrari z silnikiem umieszczonym centralnie. Swoją nazwę zawdzięcza zmarłemu synowi Enzo Ferrariego, Dino. Oficjalnie Dino nigdy nie było opatrzone logo marki Ferrari, w obawie Enzo Ferrariego o wizerunek firmy. Wersja 246 GT wyposażone jest w 2,4-litrowe V6 o mocy 195 KM i momencie obrotowym 225 Nm. 246 GT osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,1 sekund. W oparciu na model Dino w latach 1973–1980 produkowane było sportowe Ferrari 308 GT4, które posiadało V8 o pojemności 2,9 l, mocy 256 KM i momencie obrotowym 283 Nm. 308 GT4 osiągał prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 6,7 sekund.
    Dino był pierwszym drogowym samochodem włoskiej marki Ferrari z silnikiem umieszczonym centralnie. Swoją nazwę zawdzięcza zmarłemu synowi Enzo Ferrariego, Dino. Oficjalnie Dino nigdy nie było opatrzone logo marki Ferrari, w obawie Enzo Ferrariego o wizerunek firmy. Wersja 246 GT wyposażone jest w 2,4-litrowe V6 o mocy 195 KM i momencie obrotowym 225 Nm. 246 GT osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,1 sekund. W oparciu na model Dino w latach 1973–1980 produkowane było sportowe Ferrari 308 GT4, które posiadało V8 o pojemności 2,9 l, mocy 256 KM i momencie obrotowym 283 Nm. 308 GT4 osiągał prędkość maksymalną 257 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 6,7 sekund.
    30 kwietnia 2022, 0:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Pontiac GTO Judge – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    26 kwietnia 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 Aero – Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    5 kwietnia 2022, 21:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hyundai - azjatycki profesjonalizm w twoim zasięgu – Auta azjatyckie od zawsze cieszyły się uznaniem miłośników motoryzacji, kojarząc się jednoznacznie z czymś solidnym i nowoczesnym. Do takich aut obok Hondy, Toyoty czy Subaru zalicza się także właśnie Hyundai, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm motoryzacyjnych. Dziś można jeździć dowolnym, nawet najbardziej luksusowym autem nie kupując go - pozwala na to wygodny najem długoterminowy auta. Dlaczego warto wynajmować samochody Hyundai?
Hyundai - południowokoreańskie ściganie przyszłości
Możliwe, że dla większości będzie to zaskoczeniem oraz ciekawostką, lecz koncern Hyundai Group, którego założycielem był Chung Ju-yung powstał w 1947 roku i na początku był firmą budowlaną. Koncern ten produkcją aut zajął się dopiero 20 lat później, a dziś jest jednym z liderów na rynku aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także autobusów. Kolejna z ciekawostek o marce to taka, iż jej logo symbolizuje dwie dłonie w uścisku. Marka przez całe dziesięciolecia swojej obecności na rynku motoryzacyjnym umacnia swoją pozycję dążąc do rozwoju swojego wizerunku jako marki światowej klasy, inwestując w jakość i design oraz w nowoczesną produkcję swoich pojazdów. Dziś jeszcze bardziej marka stawia na to, by być pionierem przyszłej mobilności. Samochody marki Hyundai produkowane są w oparciu o większą efektywność paliwową oraz o nowe rozwiązania elektryczne. Koncern Hyundai produkuje swoje auta w Korei Południowej, jednakże popularność Hyundaia w Europie jest duża, tak więc firma otworzyła swój zakład produkcyjny także na Słowacji. 
Pokonuj kilometry z klasą!
Wynajem długoterminowy aut to obok leasingu jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chcemy pojeździć czymś dobrym, nawet luksusowym. Wynajem długoterminowy Hyundai także cieszy się bardzo dużą popularnością, co tyczy się zresztą większości aut azjatyckich, które jako Polacy bardzo cenimy.
Taka forma wynajmu pozwala cieszyć się nowym samochodem mniej więcej co 3 lata, ponieważ najczęściej tyle właśnie trwa umowa wynajmu. Nowe, luksusowe auto co 36 miesięcy? Brzmi to zdecydowanie rewelacyjnie! To sposób by jeździć prestiżowym i bezpiecznym autem, a przy tym nie musieć inwestować w kupno takiego samochodu. Rozwiązanie kierowane jest zarówno do klientów indywidualnych jak i do firm i instytucji. To świetna opcja dla tych, którzy nie lubią przejmować się przeglądani, ubezpieczeniami i naprawami - wszystko to leży po stronie wynajmującego i wliczone jest w cenę abonamentu. 
Tak więc przykładowo za około 1100 złotych miesięcznie można jeździć komfortowym i luksusowym Hyundaiem i30 z automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją, kamerą cofania, komputerem pokładowym oraz asystentem utrzymywania pasa ruchu i wieloma innymi udogodnieniami. 
Abonament obejmuje pełny serwis, pakiet OC/AC oraz NNW, opony letnie i zimowe oraz samochód zastępczy, jeśli wyniknie taka konieczność podstawienia go. Najem długoterminowy Hyundaia i30 daje Ci więc wygodę korzystania z samochodu bez dodatkowych kosztów.

    Auta azjatyckie od zawsze cieszyły się uznaniem miłośników motoryzacji, kojarząc się jednoznacznie z czymś solidnym i nowoczesnym. Do takich aut obok Hondy, Toyoty czy Subaru zalicza się także właśnie Hyundai, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm motoryzacyjnych. Dziś można jeździć dowolnym, nawet najbardziej luksusowym autem nie kupując go - pozwala na to wygodny najem długoterminowy auta. Dlaczego warto wynajmować samochody Hyundai?

    Hyundai - południowokoreańskie ściganie przyszłości

    Możliwe, że dla większości będzie to zaskoczeniem oraz ciekawostką, lecz koncern Hyundai Group, którego założycielem był Chung Ju-yung powstał w 1947 roku i na początku był firmą budowlaną. Koncern ten produkcją aut zajął się dopiero 20 lat później, a dziś jest jednym z liderów na rynku aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także autobusów. Kolejna z ciekawostek o marce to taka, iż jej logo symbolizuje dwie dłonie w uścisku. Marka przez całe dziesięciolecia swojej obecności na rynku motoryzacyjnym umacnia swoją pozycję dążąc do rozwoju swojego wizerunku jako marki światowej klasy, inwestując w jakość i design oraz w nowoczesną produkcję swoich pojazdów. Dziś jeszcze bardziej marka stawia na to, by być pionierem przyszłej mobilności. Samochody marki Hyundai produkowane są w oparciu o większą efektywność paliwową oraz o nowe rozwiązania elektryczne. Koncern Hyundai produkuje swoje auta w Korei Południowej, jednakże popularność Hyundaia w Europie jest duża, tak więc firma otworzyła swój zakład produkcyjny także na Słowacji.

    Pokonuj kilometry z klasą!

    Wynajem długoterminowy aut to obok leasingu jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chcemy pojeździć czymś dobrym, nawet luksusowym. Wynajem długoterminowy Hyundai także cieszy się bardzo dużą popularnością, co tyczy się zresztą większości aut azjatyckich, które jako Polacy bardzo cenimy.

    Taka forma wynajmu pozwala cieszyć się nowym samochodem mniej więcej co 3 lata, ponieważ najczęściej tyle właśnie trwa umowa wynajmu. Nowe, luksusowe auto co 36 miesięcy? Brzmi to zdecydowanie rewelacyjnie! To sposób by jeździć prestiżowym i bezpiecznym autem, a przy tym nie musieć inwestować w kupno takiego samochodu. Rozwiązanie kierowane jest zarówno do klientów indywidualnych jak i do firm i instytucji. To świetna opcja dla tych, którzy nie lubią przejmować się przeglądani, ubezpieczeniami i naprawami - wszystko to leży po stronie wynajmującego i wliczone jest w cenę abonamentu.

    Tak więc przykładowo za około 1100 złotych miesięcznie można jeździć komfortowym i luksusowym Hyundaiem i30 z automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją, kamerą cofania, komputerem pokładowym oraz asystentem utrzymywania pasa ruchu i wieloma innymi udogodnieniami.

    Abonament obejmuje pełny serwis, pakiet OC/AC oraz NNW, opony letnie i zimowe oraz samochód zastępczy, jeśli wyniknie taka konieczność podstawienia go. Najem długoterminowy Hyundaia i30 daje Ci więc wygodę korzystania z samochodu bez dodatkowych kosztów.

    3 grudnia 2021, 2:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    1 czerwca 2021, 16:25 przez robson333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Youtube