Szukaj
Znalazłem 119 takich materiałów
Niedługo oklejony w logo FSOtrip będzie jeździł po Szczecinie.
Volkswagen, który jako jeden z nielicznych nieseryjnych pojazdów dostał oficjalne pozwolenie na umieszczenie logo VW na masce. Pomysłodawcą i twórcą auta był konstruktor lotniczy Bogumił Szuba.
Historia auta rozpoczęła się w 1958 roku, kiedy to Szuba zakupił egzemplarz Kubelvagena z 1941 roku. To na nim oparto cały projekt. Volkswagen SAM był budowany własnoręcznie przez 26 lat. Do ruchu został dopuszczony w 1991 roku. Powstała jedynie jedna sztuka modelu, która obecnie znajduje się w prywatnych rękach, ale można ją podziwiać w Muzeum Motoryzacji i Techniki w Białymstoku. Podziwiam
Jako, że póki co, jest to projekt koncepcyjny wygląda on bardzo futurystycznie. Motocykl prezentuje w sobie koncepcję połączenia nakeda ze sprzętem sportowym i tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć więcej na jego temat. Widać jednak wyraźnie logo Audi wkomponowane w boczne owiewki.
Wszyscy spekulowali, kiedy okazało się, że Audi kupiło Ducati. Mówiło się o motocyklowej przyszłości niemieckiego koncernu. Prawdę mówiąc, dziwimy się, że nikt z niemieckich gigantów oprócz BMW nie zabrał się za budowę autorskiego motocykla. W temacie dzikich, ekscytujących maszyn ze sporą dawką luksusu (patrz linia RS) Audi ma sporo do powiedzenia. Kto wie, może niebawem słowo stanie się maszyną? Oby nie skończyło się na limitowanej edycji Diavela z karbonowym błotnikiem.