Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Ferrari – Kto wie, że logo firmy pochodzi z emblematu, jaki miał na swoim samolocie pilot myśliwski z I wojny światowej. Enzo Ferrari, będący pod wrażeniem jego umiejętności, użył tego samego symbolu - czarnego rumaka, stojącego na dwóch tylnych nogach. Takiż koń jest też uważany za symbol szczęścia pochodzący z Włoch.
    Kto wie, że logo firmy pochodzi z emblematu, jaki miał na swoim samolocie pilot myśliwski z I wojny światowej. Enzo Ferrari, będący pod wrażeniem jego umiejętności, użył tego samego symbolu - czarnego rumaka, stojącego na dwóch tylnych nogach. Takiż koń jest też uważany za symbol szczęścia pochodzący z Włoch.
    22 maja 2013, 21:28 przez Phoboss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    E34 cabrio – W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

    Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

    Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    20 kwietnia 2013, 0:32 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ewolucja Logo –
    19 kwietnia 2013, 15:41 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Które logo jest najbliżej Twojego serca – Piszcie w komentarzach
    Piszcie w komentarzach
    4 kwietnia 2013, 1:29 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (41)
    Wlepka dla każdego (czytaj DOKŁADNIE opis!) – Komu się chce oczywiście. Mam logo motokillera w postaci wektorowej (pliki EPS), które wyślę każdej osobie, która zechce sobie wlepkę motokillera zrobić. Najlepiej jak będzie zrobiona dokładnie jak powyższa, czyli na taśmie prowadzącej. Jeśli ktoś chce logo - proszę pisać PW z adresem mail na który wyślę pliki. Otworzyć je mogą w zasadzie tylko zakłady poligraficzne.

W przypadku dalszej odsprzedaży wlepek - prosimy o nie zarabianie na nich. Jedynie żeby zwrócił się koszt druku i ewentualnej wysyłki. To taka prywatna prośba.


UWAGA! Nie wysyłam wlepek. To tylko nasze logo w postaci cyfrowej, który każdy może sobie zgrać na pendrive i zanieść do agencji reklamowej i tam mu takie logo wydrukują. Wlepek fizycznie nie mam - tylko pliczki. Trzeba tylko podać w agencji rozmiary wlepki (zmierz jakie wymiary będą Ci potrzebne) i wydrukuj sobie własną wlepkę. Kto chce może sobie sam wlepki zrobić w ilości nieograniczonej!
    Komu się chce oczywiście. Mam logo motokillera w postaci wektorowej (pliki EPS), które wyślę każdej osobie, która zechce sobie wlepkę motokillera zrobić. Najlepiej jak będzie zrobiona dokładnie jak powyższa, czyli na taśmie prowadzącej. Jeśli ktoś chce logo - proszę pisać PW z adresem mail na który wyślę pliki. Otworzyć je mogą w zasadzie tylko zakłady poligraficzne.

    W przypadku dalszej odsprzedaży wlepek - prosimy o nie zarabianie na nich. Jedynie żeby zwrócił się koszt druku i ewentualnej wysyłki. To taka prywatna prośba.


    UWAGA! Nie wysyłam wlepek. To tylko nasze logo w postaci cyfrowej, który każdy może sobie zgrać na pendrive i zanieść do agencji reklamowej i tam mu takie logo wydrukują. Wlepek fizycznie nie mam - tylko pliczki. Trzeba tylko podać w agencji rozmiary wlepki (zmierz jakie wymiary będą Ci potrzebne) i wydrukuj sobie własną wlepkę. Kto chce może sobie sam wlepki zrobić w ilości nieograniczonej!
    30 stycznia 2013, 18:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Niemieckie Audi – Historia Audi jest na trwałe związana z historią motoryzacji na świecie, którą to tworzy od samych początków. U korzeni tej niemieckiej firmy stoi wybitny inżynier August Horch, który to w roku 1899 założył w Kolonii przedsiębiorstwo Horch. W 1909 roku Horch odszedł ze spółki z powodów finansowych i innych problemach nękających zarząd. Rozpoczął nowe przedsiębiorstwo, które finalnie nazwano Audi (ponieważ jego nazwisko figurowało w nazwie poprzedniej firmy, nie mógł się nim posłużyć kolejny raz, zatem nazwa Audi jest przetłumaczeniem jego nazwiska na język łaciński, co oznacza „nasłuchiwać”). W roku 1932 doszło do połączenia czterech niezależnych producentów samochodowych: Audi, DKW, Horch oraz Wanderem. Te właśnie firmy stworzyły spółkę Auto Union. Firma Audi od tego czasu używa jako swojego Logo czterech przeplatających się pierścieni symbolizujących czterech udziałowców spółki.

W 1969 roku, po przyłączeniu się dodatkowo marki NSU, firmy te stanowią do dziś fundament spółki AUDI AG. Po wojnie koncern Volkswagen kupił zakład Audi Union w Ingolstadt co pomogło wrócić marce na rynek samochodowy. W 1965 roku na rynek zostaje wypuszczony pierwszy samochód pod marką Audi, następca DKW F102. Pierwsze modele Audi były oznaczane liczbami koni mechanicznych (na przykład Audi 60, Audi Super 90). Wówczas samochody te wyposażane były w silniki średnioprężne. W 1980 roku firma wypuściła nowy model sportowego Audi zwany Quattro. Samochód osobowy z napędem na cztery koła wzbudził sensację i był postrzegany dość kontrowersyjnie. Do tamtej chwili napęd taki stosowali jedynie producenci samochodów ciężarowych czy terenowych. Pomysł ten zaowocował ogromnymi sukcesami Audi Quattro na arenie sportowej na całym świecie. W miarę upływu czasu firma powiększała się o nowych członków fuzji oraz kolejne zakłady.
    Historia Audi jest na trwałe związana z historią motoryzacji na świecie, którą to tworzy od samych początków. U korzeni tej niemieckiej firmy stoi wybitny inżynier August Horch, który to w roku 1899 założył w Kolonii przedsiębiorstwo Horch. W 1909 roku Horch odszedł ze spółki z powodów finansowych i innych problemach nękających zarząd. Rozpoczął nowe przedsiębiorstwo, które finalnie nazwano Audi (ponieważ jego nazwisko figurowało w nazwie poprzedniej firmy, nie mógł się nim posłużyć kolejny raz, zatem nazwa Audi jest przetłumaczeniem jego nazwiska na język łaciński, co oznacza „nasłuchiwać”). W roku 1932 doszło do połączenia czterech niezależnych producentów samochodowych: Audi, DKW, Horch oraz Wanderem. Te właśnie firmy stworzyły spółkę Auto Union. Firma Audi od tego czasu używa jako swojego Logo czterech przeplatających się pierścieni symbolizujących czterech udziałowców spółki.

    W 1969 roku, po przyłączeniu się dodatkowo marki NSU, firmy te stanowią do dziś fundament spółki AUDI AG. Po wojnie koncern Volkswagen kupił zakład Audi Union w Ingolstadt co pomogło wrócić marce na rynek samochodowy. W 1965 roku na rynek zostaje wypuszczony pierwszy samochód pod marką Audi, następca DKW F102. Pierwsze modele Audi były oznaczane liczbami koni mechanicznych (na przykład Audi 60, Audi Super 90). Wówczas samochody te wyposażane były w silniki średnioprężne. W 1980 roku firma wypuściła nowy model sportowego Audi zwany Quattro. Samochód osobowy z napędem na cztery koła wzbudził sensację i był postrzegany dość kontrowersyjnie. Do tamtej chwili napęd taki stosowali jedynie producenci samochodów ciężarowych czy terenowych. Pomysł ten zaowocował ogromnymi sukcesami Audi Quattro na arenie sportowej na całym świecie. W miarę upływu czasu firma powiększała się o nowych członków fuzji oraz kolejne zakłady.
    15 lutego 2013, 18:24 przez kibol555 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ewolucja logo Mercedesa –
    2 lutego 2013, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Logo... – ...i efekt jest zawsze ten sam!
Porsche
    ...i efekt jest zawsze ten sam!
    Porsche
    9 stycznia 2013, 17:25 przez goldenu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M3 logo –
    31 grudnia 2012, 9:03 przez Kammaster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Logo nowego Vipera –
    26 listopada 2012, 12:38 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)