Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    ittoki

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 kwietnia 2013 - 21:46
    Ostatnio: 21 maja 2013 - 7:29
    • Materiałów na głównej: 6 z 6
    • Punktów za materiały: 261
    • Komentarzy: 0
    • Punktów za komentarze: 0
     
    E34 cabrio – W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!

    Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.

    Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
    20 kwietnia 2013, 0:32 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Sam nie wiem ktora piekniejsza –
    22 kwietnia 2013, 17:39 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bmw 7er –
    21 kwietnia 2013, 13:04 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Którą wybrać 528i vs 728i – Jako że postanowiłem sprzedać mojego 318ti. Podjąłem decyzje nad zakupem większego BMW. Które według Was jest godniejsze zakupu. 528i lub 728i  inne silniki nie wchodzą w gre.
    Jako że postanowiłem sprzedać mojego 318ti. Podjąłem decyzje nad zakupem większego BMW. Które według Was jest godniejsze zakupu. 528i lub 728i inne silniki nie wchodzą w gre.
    18 kwietnia 2013, 22:59 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    E36 w skoncentrowanej wersji –
    17 kwietnia 2013, 22:26 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Seria 3 Troche historii... – Seria 3 to rodzina samochodów klasy średniej marki BMW. Klasa średnia samochodów łączy w sobie zalety aut kompaktowych i samochodów luksusowych. BMW serii 3 zawsze było i jest sportową limuzyną. Pojazd ten zawsze w każdych latach produkcji nawet w podstawowej wersji był szybszy niż jego konkurenci. Najgorźniejszym konkurentem tego samochodu zawsze był pojazd Mercedesa klasy C (wcześniej model 190). Charaktetystyczne dla tej serii jest stosowanie przez producenta w podstawowych wersjach silników 4 cylindrowych rzędowych a w wersjach droższych 6 cylindrowych silników w układzie rzędowym z których produkcji BMW znane jest jako najlepszy producent na świecie. Jednostki 6 cylindrowe są zapożyczone z większego modelu - serii 5. Oczywiście pojazd ten jest - jak wypada na samochód tej marki - napędzany na tylną oś i nigdy nie było inaczej i nic na wskazuje na to by się to w przyszłości zmieniło. Wadą wszystkich modeli tej serii jest stosunkowo mała ilość miejsca z tyłu pojazdu jak na tej klasy auto. Zaletą... zalet jest wiele, ale przede wszystkim jest to znakomite prowadzenie, bardzo dobre osiągi i bardzo dobry stosunek osiągów do spalania tego pojazdu.
    Seria 3 to rodzina samochodów klasy średniej marki BMW. Klasa średnia samochodów łączy w sobie zalety aut kompaktowych i samochodów luksusowych. BMW serii 3 zawsze było i jest sportową limuzyną. Pojazd ten zawsze w każdych latach produkcji nawet w podstawowej wersji był szybszy niż jego konkurenci. Najgorźniejszym konkurentem tego samochodu zawsze był pojazd Mercedesa klasy C (wcześniej model 190). Charaktetystyczne dla tej serii jest stosowanie przez producenta w podstawowych wersjach silników 4 cylindrowych rzędowych a w wersjach droższych 6 cylindrowych silników w układzie rzędowym z których produkcji BMW znane jest jako najlepszy producent na świecie. Jednostki 6 cylindrowe są zapożyczone z większego modelu - serii 5. Oczywiście pojazd ten jest - jak wypada na samochód tej marki - napędzany na tylną oś i nigdy nie było inaczej i nic na wskazuje na to by się to w przyszłości zmieniło. Wadą wszystkich modeli tej serii jest stosunkowo mała ilość miejsca z tyłu pojazdu jak na tej klasy auto. Zaletą... zalet jest wiele, ale przede wszystkim jest to znakomite prowadzenie, bardzo dobre osiągi i bardzo dobry stosunek osiągów do spalania tego pojazdu.
    17 kwietnia 2013, 23:00 przez ittoki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)

    1