Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
17 kwietnia 2013 - 21:46 |
Ostatnio: |
21 maja 2013 - 7:29 |
-
Materiałów na głównej: 6 z 6
- Punktów za materiały: 261
- Komentarzy: 0
- Punktów za komentarze: 0
W latach 80-tych minionego wieku sportowa dywizja BMW nie była tak dobrze rozwinięta jak dziś. Aktualnie pojazdy z logo “M” znajdują się praktycznie w każdej serii samochodów BMW, nawet jeśli chodzi o SUVy. Wówczas jednak Niemcy wpadli na jeden, bardzo ciekawy pomysł, który niestety nie doczekał się realizacji. Ich zamiarem było stworzenie modelu M5 E34 w kabrio!
Okazuje się jednak, że plany poszły nieco dalej. Opracowano nawet prototyp, który firma z Bawarii miała pokazać na targach motoryzacyjnych w Genewie, w roku 1989. W ostatniej chwili szefostwo firmy postanowiło jednak zrezygnować z tego projektu, gdyż mógłby on zagrozić sportowej serii M3. Niemiecka firma zatrzymała jednak prototyp, aby pokazać go światu dopiero teraz – 20 lat po zamierzonej premierze. Samochód pokazano podczas specjalnego zgromadzenia, na cześć 25-urodzin modelu M5.
Wielka szkoda, że zrobiono to dopiero teraz, bowiem pojazd wygląda bardzo ciekawie. Z mocnym silnikiem pod maską i unikalnym wyglądem stałby się zapewne częstym bywalcem turystycznych miejscowości.
20 kwietnia 2013, 0:32
przez
ittoki
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Jako że postanowiłem sprzedać mojego 318ti. Podjąłem decyzje nad zakupem większego BMW. Które według Was jest godniejsze zakupu. 528i lub 728i inne silniki nie wchodzą w gre.
18 kwietnia 2013, 22:59
przez
ittoki
(
PW)
|
Skomentuj (7)
Seria 3 to rodzina samochodów klasy średniej marki BMW. Klasa średnia samochodów łączy w sobie zalety aut kompaktowych i samochodów luksusowych. BMW serii 3 zawsze było i jest sportową limuzyną. Pojazd ten zawsze w każdych latach produkcji nawet w podstawowej wersji był szybszy niż jego konkurenci. Najgorźniejszym konkurentem tego samochodu zawsze był pojazd Mercedesa klasy C (wcześniej model 190). Charaktetystyczne dla tej serii jest stosowanie przez producenta w podstawowych wersjach silników 4 cylindrowych rzędowych a w wersjach droższych 6 cylindrowych silników w układzie rzędowym z których produkcji BMW znane jest jako najlepszy producent na świecie. Jednostki 6 cylindrowe są zapożyczone z większego modelu - serii 5. Oczywiście pojazd ten jest - jak wypada na samochód tej marki - napędzany na tylną oś i nigdy nie było inaczej i nic na wskazuje na to by się to w przyszłości zmieniło. Wadą wszystkich modeli tej serii jest stosunkowo mała ilość miejsca z tyłu pojazdu jak na tej klasy auto. Zaletą... zalet jest wiele, ale przede wszystkim jest to znakomite prowadzenie, bardzo dobre osiągi i bardzo dobry stosunek osiągów do spalania tego pojazdu.
17 kwietnia 2013, 23:00
przez
ittoki
(
PW)
|
Skomentuj (4)