Szukaj
Znalazłem 92 takie materiały
Ford Fiesta MK7 Lift 1.25 82 konie mechaniczne. Jazda próbna. Jakie są moje wrażenia.

Silnik: 4.0 NA (wolnossak!)
Layout: RR (RWD | silnik z tyłu)
Moc: 510KM
Moment: 470Nm
Skrzynia: PDK
0-100 w 3.9s (3.4s)
0-200 w 11.9 (10,8s)
Vmax: 320km/h
Masa: 1418kg
Koła: 20/21”
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Rozmiar: 255mm F i 315mm R
Cena bazy: 927 000zł
Cena tego: 1 170 000zł
Opcje:
GT Silver Metalic
Zbiornik 90L
Ceramika hamulec
Lift twarzy
Lekkie szyby
Kubły
Bołz

Silnik: 4.0
Doładowanie: brak | NA
Cylindry: 6 bokser
Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
Moc: 500KM
Moment: 450Nm
Max obroty: 9000rpm
0-100 w 3.26s
0-200 w 10,6s
100-200 w 7.3s
Vmax: 315km/h
Masa: 1415kg
Koła: 20”
Skrzynia: PDK 7B
Bak: 90L
Bagażniki: dwa
Koła: 20” kute alu
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Cena: od 731 000zł brutto
Testowany: 963 000zł brutto
Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
2021 Porsche Panamera Turbo S (lift)
Silnik: 4.0 V8
Turbo: tak (nawet 2)
Napęd: na 4 koła
Moc: 630KM
Moment: 820Nm
Hybryda: NIE
Skrzynia: 8B PorszeDopelKuplungsGetribe
Zawias: adaptacyjny, trzykomorowy
Hamulce: PCCB (standard)
Tylna skrętna oś: TAK
Vmax: 315km/h
O-1OO: 3.1s (2.9s podobno real)
O-2OO: 11.2s
Bak: 90L
Koła: 21” SportDesign
Opony: zimowe, 325/30/R21 (tył)
Masa: 2080kg (sucha)
Burmester 3D: TAK (opcjonalny)
Cena: od 879 000zł bruto (ten: 1 097 000zł brutto)