Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Tym razem dużo Lamborghini, wyścigów, hałasu, wyścigówek.


    No i oczywiście dużo migawek
    28 lutego 2019, 21:59 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wlasne
    Lamborgini Aventador –
    4 kwietnia 2018, 22:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborgini Aventador –
    3 kwietnia 2016, 23:16 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Super Veloce – Lamborgini Murciélago SV
    Lamborgini Murciélago SV
    13 lipca 2015, 17:25 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plener w Ełku – 3 godziny rysowania - opłacało się.
    3 godziny rysowania - opłacało się.
    11 lipca 2015, 21:29 przez ~Kamil0116 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: II Mazurski Piknik Motoryzacyjny w Ełku
    Lamborghini Accademia – Edycja w Dubaju
    Edycja w Dubaju
    7 stycznia 2015, 15:55 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborgini Aventador –
    17 czerwca 2014, 16:44 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini P140 – Po Jalpa, Lamborghini w 1988roku zaczeło prace nad nowym, "małym" modelem. Prototyp był bardzo innowacyjny i wręcz gotowy.  Posiadał zdejmowany dach (coś w stylu Corvetty), nadwozie wykonano z włókna węglowego, a ramę z aluminium. Za projekt odpowiadał Marcelo Gandini (autor wielu pięknych aut, takie jak Lamborghini Miura, Alfa Romeo Montreal, Lancia Stratos, Fiat X1/9, Lamborghini Countach, ...), który też stworzył pierwszy V10 Lamborgini. Rozwijał 372 KM a napęd był przenoszony za pomocą 6-biegowej skrzyni, też po raz pierszy zastosowano ten patent.W 1992r, gdy samochód był prawie gotowy do produkcji, firma Lamborghini wstrzymała projekt i skoncentrowała się na budowie kolejnych wersji Diablo. W 1995r powstał prototyp Calà, autorstwa Giugiaro,  kótry wykorzystywał wiele podzespołów od P140. Calà też pozostał tylko projektem.
    Po Jalpa, Lamborghini w 1988roku zaczeło prace nad nowym, "małym" modelem. Prototyp był bardzo innowacyjny i wręcz gotowy. Posiadał zdejmowany dach (coś w stylu Corvetty), nadwozie wykonano z włókna węglowego, a ramę z aluminium. Za projekt odpowiadał Marcelo Gandini (autor wielu pięknych aut, takie jak Lamborghini Miura, Alfa Romeo Montreal, Lancia Stratos, Fiat X1/9, Lamborghini Countach, ...), który też stworzył pierwszy V10 Lamborgini. Rozwijał 372 KM a napęd był przenoszony za pomocą 6-biegowej skrzyni, też po raz pierszy zastosowano ten patent.W 1992r, gdy samochód był prawie gotowy do produkcji, firma Lamborghini wstrzymała projekt i skoncentrowała się na budowie kolejnych wersji Diablo. W 1995r powstał prototyp Calà, autorstwa Giugiaro, kótry wykorzystywał wiele podzespołów od P140. Calà też pozostał tylko projektem.
    15 lutego 2014, 17:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: 4 zdjecia własne, 2 internet
    Grande Giro Lamborgini - Bologna – Wielka przejażdżka Lamborghini na Piazza Maggiore
    Wielka przejażdżka Lamborghini na Piazza Maggiore
    30 września 2013, 15:21 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj