Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 331 takich materiałów
    VW Pasterz , niestety nie TDI... – Witam. W moim posiadaniu od 7 lat, VW Passat b5 z 2002r. Aktualny przebieg 320 000 km. ABS, ESP, Grzane siedzenia i takie tam bajery. Ale nie będę zanudzał i przejdę do rzeczy... Silnik nie bocian, a magiczne 2.0L ALT benzyna (Bez butanu propanu) Dlaczego magiczne? Otóż już powiadam wam dalej na czym te czary polegają. Silnik suchy nie robi pod siebie ani za siebie czyli nie kapie nie kopci, a oleju zazdrości niczym honda ze starości. Ale już się z tym pogodziłem i leje mu ile potrzeba, a niech ma. Przez te 7 lat dostał 1000 l oleju dalej nie zawiódł mnie ani razu. Zawieszenie mimo gwintu jeszcze zdrowe nie puka nie stuka. Lakier się błyszczy nic się nie niszczy. Pozdrawiam Posiadaczy tych silników.  Podzielcie się na temat poboru oleju i zapobieganiu tego że magicznego zjawiska.
    Witam. W moim posiadaniu od 7 lat, VW Passat b5 z 2002r. Aktualny przebieg 320 000 km. ABS, ESP, Grzane siedzenia i takie tam bajery. Ale nie będę zanudzał i przejdę do rzeczy... Silnik nie bocian, a magiczne 2.0L ALT benzyna (Bez butanu propanu) Dlaczego magiczne? Otóż już powiadam wam dalej na czym te czary polegają. Silnik suchy nie robi pod siebie ani za siebie czyli nie kapie nie kopci, a oleju zazdrości niczym honda ze starości. Ale już się z tym pogodziłem i leje mu ile potrzeba, a niech ma. Przez te 7 lat dostał 1000 l oleju dalej nie zawiódł mnie ani razu. Zawieszenie mimo gwintu jeszcze zdrowe nie puka nie stuka. Lakier się błyszczy nic się nie niszczy. Pozdrawiam Posiadaczy tych silników. Podzielcie się na temat poboru oleju i zapobieganiu tego że magicznego zjawiska.
    23 sierpnia 2021, 20:15 przez ~JACK | Do ulubionych | Skomentuj
    Vectra b USA – Vectra napewno znana na tym portalu rok temu ją kupiłem z pewnego komisu potem sie dowiedziałem co to za auto było i postanowilem ją w pewnym sensie odbudować. Jednak, że jeszcze długa droga ale nie jest źle była w stanie agonalnym. To znaczyz stalówki, zaniedbany lakier jak i wnętrze.
    Vectra napewno znana na tym portalu rok temu ją kupiłem z pewnego komisu potem sie dowiedziałem co to za auto było i postanowilem ją w pewnym sensie odbudować. Jednak, że jeszcze długa droga ale nie jest źle była w stanie agonalnym. To znaczyz stalówki, zaniedbany lakier jak i wnętrze.
    Czy warto zainwestować w powłokę ceramiczną na samochód? – Prawdopodobnie nie ma kierowcy, który nie chciałby, by jego samochód lśnił i wyglądał jak nowy – nawet po wielu latach eksploatacji. Obecnie takie możliwości są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zdecydować się na nałożenie powłoki ceramicznej na lakier auta, aby zabezpieczyć karoserię na długi czas. Wielu kierowców zastanawia się nad tym, czy rzeczywiście powłoka ceramiczna jest opłacalna i czy taka ochrona lakieru spełni ich oczekiwania. Postanowiliśmy zapytać o to specjalistów z lubelskiego studia auto detailingowego RClinic, którzy na co dzień nakładają powłoki ceramiczne Gtechniq – niekwestionowanego światowego lidera w tej dziedzinie. Oto, czego się dowiedzieliśmy.
Powłoka ceramiczna – czym jest?
Najogólniej mówiąc powłoka ceramiczna to cienka warstwa preparatu nanoszonego na odpowiednio przygotowany lakier, która ma za zadanie długotrwale zabezpieczyć go przed utratą połysku i koloru. Na zbliżonej zasadzie działają woski. Mimo to nieporównywalnie większa trwałość oraz przewidziany na lata okres użytkowania jest tym, co różni powłokę ceramiczną od wosku. O ile bowiem nawet dobrej klasy wosk utrzyma się na karoserii kilka miesięcy, o tyle profesjonalnie nałożona powłoka ceramiczna będzie skutecznie chronić lakier nawet przez 9 lat. Aby tak się stało, konieczne jest skorzystanie z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają do dyspozycji nie tylko potrzebne narzędzia i wiedzę, ale także wykonują usługę nałożenia powłoki ceramicznej w optymalnych warunkach. To właśnie dlatego najwyższej klasy powłoki (jak choćby Gtechniq Crystal Serum Ultra) nie są dostępne w obrocie detalicznym – nakładają je wyłącznie autoryzowane salony detailingowe, takie jak RClinic w Lublinie.
Na czym polega nałożenie powłoki ceramicznej?
Sam proces na pierwszy rzut oka nie wydaje się szczególnie skomplikowany. Warunki, w jakich jest nakładana powłoka na dany samochód, a także umiejętności i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za to zadanie, mają kluczowe znaczenie dla finalnego efektu – ale to nie jedyne aspekty, jakie trzeba uwzględnić.
Generalnie rzecz biorąc, można wyróżnić następujące etapy nakładania powłoki ceramicznej na samochód:
- przygotowanie powłoki lakierniczej auta – na tym etapie dokonywane są szczegółowe oględziny lakieru pod kątem obecności zanieczyszczeń, zmatowień, przebarwień, korozji, nierówności itd. Następnie wszystkie zanieczyszczenia stałe usuwa się za pomocą odpowiednich do tego narzędzi i preparatów. Oczyszczony lakier jest polerowany, po czym dodatkowo weryfikuje się jego stan oraz usuwa ewentualne pozostałości;
- nałożenie powłoki ceramicznej w przewidzianych przez producenta warunkach i przy użyciu właściwych narzędzi i akcesoriów. Chodzi przede wszystkim o odpowiednie oświetlenie, optymalną temperaturę, a także o doświadczenie specjalisty nakładającego powłokę. Robiąc to w sposób nieumiejętny, nie tylko ryzykujemy, że nie będzie ona spełniać swej podstawowej roli, ale również zwiększamy prawdopodobieństwo trwałego uszkodzenia lakieru – co przekłada się na dodatkowe koszty.
Nałożoną powłokę ceramiczną należy bezpośrednio po aplikacji na samochód chronić przed oddziaływaniem wilgoci przez określony przez producenta czas – przykładowo dla powłoki Gtechniq Crystal Serum Ultra wynosi on 12 godzin.
Powłoka ceramiczna – cena
Przeciętny koszt usługi profesjonalnego nałożenia powłoki ceramicznej na auto może wahać się między ok. 1200-5000 złotych – zależnie od wielkości samochodu oraz klasy i jakości użytego preparatu. W każdym przypadku warto jednak pamiętać, że na cenę powłoki ceramicznej składa się koszt przygotowania istniejącej powłoki lakierniczej oraz sam preparat zabezpieczający. Zabezpieczyć możemy również felgi oraz wnętrze. Najlepszym wyjściem jest zwrócenie się do wybranego studia auto detailingowego z prośbą o dokładną wycenę usługi.
Na jakie auta można nakładać powłokę ceramiczną?
Można spotkać się z informacją, że powłoki ceramiczne najlepiej sprawdzają się w przypadku samochodów nowych (z salonu) lub niedługo po zakupie. Prawda jest jednak taka, że aplikacja powłoki ceramicznej na auto kilku - lub nawet kilkunastoletnie również podniesie jego walory wizualne (po uprzednim przygotowaniu lakieru we właściwy sposób) i zabezpieczy karoserię przed mikrozarysowaniami eksploatacyjnymi oraz ułatwi jej pielęgnację.
Czytelników, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat powłok ceramicznych, zachęcamy do kontaktu ze studiem detailingu RClinic, którego specjaliści udzielili nam informacji niezbędnych do stworzenia powyższego artykułu.

    Prawdopodobnie nie ma kierowcy, który nie chciałby, by jego samochód lśnił i wyglądał jak nowy – nawet po wielu latach eksploatacji. Obecnie takie możliwości są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zdecydować się na nałożenie powłoki ceramicznej na lakier auta, aby zabezpieczyć karoserię na długi czas. Wielu kierowców zastanawia się nad tym, czy rzeczywiście powłoka ceramiczna jest opłacalna i czy taka ochrona lakieru spełni ich oczekiwania. Postanowiliśmy zapytać o to specjalistów z lubelskiego studia auto detailingowego RClinic, którzy na co dzień nakładają powłoki ceramiczne Gtechniq – niekwestionowanego światowego lidera w tej dziedzinie. Oto, czego się dowiedzieliśmy.

    Powłoka ceramiczna – czym jest?

    Najogólniej mówiąc powłoka ceramiczna to cienka warstwa preparatu nanoszonego na odpowiednio przygotowany lakier, która ma za zadanie długotrwale zabezpieczyć go przed utratą połysku i koloru. Na zbliżonej zasadzie działają woski. Mimo to nieporównywalnie większa trwałość oraz przewidziany na lata okres użytkowania jest tym, co różni powłokę ceramiczną od wosku. O ile bowiem nawet dobrej klasy wosk utrzyma się na karoserii kilka miesięcy, o tyle profesjonalnie nałożona powłoka ceramiczna będzie skutecznie chronić lakier nawet przez 9 lat. Aby tak się stało, konieczne jest skorzystanie z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają do dyspozycji nie tylko potrzebne narzędzia i wiedzę, ale także wykonują usługę nałożenia powłoki ceramicznej w optymalnych warunkach. To właśnie dlatego najwyższej klasy powłoki (jak choćby Gtechniq Crystal Serum Ultra) nie są dostępne w obrocie detalicznym – nakładają je wyłącznie autoryzowane salony detailingowe, takie jak RClinic w Lublinie.

    Na czym polega nałożenie powłoki ceramicznej?

    Sam proces na pierwszy rzut oka nie wydaje się szczególnie skomplikowany. Warunki, w jakich jest nakładana powłoka na dany samochód, a także umiejętności i doświadczenie osoby odpowiedzialnej za to zadanie, mają kluczowe znaczenie dla finalnego efektu – ale to nie jedyne aspekty, jakie trzeba uwzględnić.

    Generalnie rzecz biorąc, można wyróżnić następujące etapy nakładania powłoki ceramicznej na samochód:

    - przygotowanie powłoki lakierniczej auta – na tym etapie dokonywane są szczegółowe oględziny lakieru pod kątem obecności zanieczyszczeń, zmatowień, przebarwień, korozji, nierówności itd. Następnie wszystkie zanieczyszczenia stałe usuwa się za pomocą odpowiednich do tego narzędzi i preparatów. Oczyszczony lakier jest polerowany, po czym dodatkowo weryfikuje się jego stan oraz usuwa ewentualne pozostałości;

    - nałożenie powłoki ceramicznej w przewidzianych przez producenta warunkach i przy użyciu właściwych narzędzi i akcesoriów. Chodzi przede wszystkim o odpowiednie oświetlenie, optymalną temperaturę, a także o doświadczenie specjalisty nakładającego powłokę. Robiąc to w sposób nieumiejętny, nie tylko ryzykujemy, że nie będzie ona spełniać swej podstawowej roli, ale również zwiększamy prawdopodobieństwo trwałego uszkodzenia lakieru – co przekłada się na dodatkowe koszty.

    Nałożoną powłokę ceramiczną należy bezpośrednio po aplikacji na samochód chronić przed oddziaływaniem wilgoci przez określony przez producenta czas – przykładowo dla powłoki Gtechniq Crystal Serum Ultra wynosi on 12 godzin.

    Powłoka ceramiczna – cena

    Przeciętny koszt usługi profesjonalnego nałożenia powłoki ceramicznej na auto może wahać się między ok. 1200-5000 złotych – zależnie od wielkości samochodu oraz klasy i jakości użytego preparatu. W każdym przypadku warto jednak pamiętać, że na cenę powłoki ceramicznej składa się koszt przygotowania istniejącej powłoki lakierniczej oraz sam preparat zabezpieczający. Zabezpieczyć możemy również felgi oraz wnętrze. Najlepszym wyjściem jest zwrócenie się do wybranego studia auto detailingowego z prośbą o dokładną wycenę usługi.

    Na jakie auta można nakładać powłokę ceramiczną?

    Można spotkać się z informacją, że powłoki ceramiczne najlepiej sprawdzają się w przypadku samochodów nowych (z salonu) lub niedługo po zakupie. Prawda jest jednak taka, że aplikacja powłoki ceramicznej na auto kilku - lub nawet kilkunastoletnie również podniesie jego walory wizualne (po uprzednim przygotowaniu lakieru we właściwy sposób) i zabezpieczy karoserię przed mikrozarysowaniami eksploatacyjnymi oraz ułatwi jej pielęgnację.

    Czytelników, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat powłok ceramicznych, zachęcamy do kontaktu ze studiem detailingu RClinic, którego specjaliści udzielili nam informacji niezbędnych do stworzenia powyższego artykułu.

    6 sierpnia 2021, 10:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    12 lipca 2021, 11:23 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 maja 2021, 11:38 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    17 października 2020, 14:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym odcinku programu Hi_5 zobaczycie reakcje pasażerów aplikacji na przyspieszenie BMW M5 Competition o mocy 625 koni mechanicznych! 3.1s do pierwszej setki, niesamowity wygląd, oryginalny lakier i nietypowe (jak na nowoczesne auta) brzmienie wydechu!
    11 września 2020, 18:02 przez ~otomotomoto | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym odcinku programu Hi_5 Bentley Continental GT o mocy 560 HP , z silnikiem W12 6.0l. Biały lakier, czerwone wnętrze i prędkość maksymalna 340 km/h!
    13 sierpnia 2020, 14:45 przez ~otomotomoto | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    Astra H OPC Race Camp – Limitowana odmiana poczciwego opla astry, dokładniej Race Camp.Silnik 2.0t o mocy 240km aktualnie około 260km.Biały lakier zarezerwowany specialnie dla tej wersji tak samo jak czarne dodatki oraz felgi 19"
    Limitowana odmiana poczciwego opla astry, dokładniej Race Camp.Silnik 2.0t o mocy 240km aktualnie około 260km.Biały lakier zarezerwowany specialnie dla tej wersji tak samo jak czarne dodatki oraz felgi 19"