Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Klasa Mechaników – Większość ludzi traktuję nas jako słabo uczącą się młodzież, a my po prostu robimy to co kochamy. Wszystkich łączy nas pasja.
    Większość ludzi traktuję nas jako słabo uczącą się młodzież, a my po prostu robimy to co kochamy. Wszystkich łączy nas pasja.
    Nie marka lecz pasja łączy –
    9 czerwca 2015, 14:35 przez cipi27 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Nie marka lecz pasja łączy –
    8 czerwca 2015, 22:30 przez ~fazi93 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własna

    Pasjonaci – Nasza mała grupa pasjonatów z miasta Kwidzyn i nasze projekty nie wszystkie sa na zdjeciu ale łaczy nas pasja i nie hejtujemy sie za różnorodność marek.
    Nasza mała grupa pasjonatów z miasta Kwidzyn i nasze projekty nie wszystkie sa na zdjeciu ale łaczy nas pasja i nie hejtujemy sie za różnorodność marek.
    3 czerwca 2015, 22:05 przez dank3n (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    wlasne

    Kiedyś i dzisiaj – Wspólna pasja łączy ludzi i daje początek prawdziwej przyjaźni.
    Wspólna pasja łączy ludzi i daje początek prawdziwej przyjaźni.
    Taki sobie korek – Przygotowania do bicia rekordu Guinnessa w najdłuższej paradzie Alf Romeo. 
Zdjęcie pokazuje kolumnę przed startem ustawioną na 3 pasach. Z tego punktu do początku było ok 1,3 km (słownie - tysiąc trzysta metrów). Łącznie było niecałe 1200 samochodów.
To się nazywa pasja, która łączy ludzi! Wielkie dzięki dla organizatorów za wielomiesięczne przygotowania i poświęcenia dla zebrania takiej ilości osób.
Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała, ale i tak było super.
    Przygotowania do bicia rekordu Guinnessa w najdłuższej paradzie Alf Romeo.
    Zdjęcie pokazuje kolumnę przed startem ustawioną na 3 pasach. Z tego punktu do początku było ok 1,3 km (słownie - tysiąc trzysta metrów). Łącznie było niecałe 1200 samochodów.
    To się nazywa pasja, która łączy ludzi! Wielkie dzięki dla organizatorów za wielomiesięczne przygotowania i poświęcenia dla zebrania takiej ilości osób.
    Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała, ale i tak było super.
    Tak wiele nas różni -  tak wiele nas łączy –
    20 marca 2015, 16:38 przez Serdeczny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Toyota Chaser – W gamie Toyoty było wiele modeli, które nie pasują do poglądu wylansowanego przez dziennikarzy testujących miejskie modele, przedstawiający samochody tej marki jako pospolite i zwyczajne. Ale jak wiadomo od dawna istnieje oblicze Toyoty, te bardziej rasowe, zdecydowanie bardziej nastawione na emocje i adrenalinę.

Na zdjęciu, trzy ostatnie generacje japońskiego, usportowionego sedana z napędem na tył. Od góry - X80 (1988-1992r.), X90 (1992-1996r.) oraz X100 (1996-2001r.). Chaser, to podobny model do Cresta i Mark II, jednak w porównaniu do nich, miał być tym usportowionym. Produkowano go z kierownicą po prawej stronie (podobnie jak Mark II i Cresta), stąd w Europie jest raczej mało znany. Najbardziej pożądane (najmocniejsze) wersje tych samochodów, to oczywiście GT Twin Turbo (JZX80) oraz Tourer V (JZX90 i JZX100). Generalnie, łączy je jedno - posiadają silnik 1JZ-GTE czyli R6 2.5L o mocy 280 KM. Warto zaznaczyć, że w przypadku Chaser X80 i X90 silnik posiadał twin turbo, natomiast generacja X100 miała jedną turbosprężarkę.

Toyota Chaser jest jedną z ikon driftu wśród japońskich sedanów. To doskonała baza, silniki 1JZ-GTE są bardzo rozwojowe, a dodatkowo popularną opcją są swapy na 2JZ-GTE, stąd do dzisiaj 20-letnie modele z powodzeniem stosowane są do wszelkiego upalania w krajach z ruchem lewostronnym. Chaser X100 używany był również w japońskich, profesjonalnych ligach wyścigowych oraz dostępny był z pakietem TRD Sports (Toyota Racing Development).

Najbliższym dla nas miejscem, gdzie najczęściej można podziwiać te samochody, to Ukraina i Rosja - z tego względu, że od dawna nie ma tam problemów z rejestracją takich samochodów, a kluby takie jak tourerv.ru od dawna skupiają społeczność. Kolejne europejskie skupisko jest w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Natomiast największe zgromadzenie tych samochodów występuje w Australii, Nowej Zelandii oraz przede wszystkim oczywiście w Japonii.

Toyota Chaser JZX100 (1JZ-GTE 280 KM) z drugiej połowy lat 90, z automatyczną skrzynią biegów, przyspiesza do pierwszej setki w 5.6 s. Natomiast wersja z wolnossącym silnikiem (1JZ-GE 200 KM) i automatem, robi to w około 8 s.
    W gamie Toyoty było wiele modeli, które nie pasują do poglądu wylansowanego przez dziennikarzy testujących miejskie modele, przedstawiający samochody tej marki jako pospolite i zwyczajne. Ale jak wiadomo od dawna istnieje oblicze Toyoty, te bardziej rasowe, zdecydowanie bardziej nastawione na emocje i adrenalinę.

    Na zdjęciu, trzy ostatnie generacje japońskiego, usportowionego sedana z napędem na tył. Od góry - X80 (1988-1992r.), X90 (1992-1996r.) oraz X100 (1996-2001r.). Chaser, to podobny model do Cresta i Mark II, jednak w porównaniu do nich, miał być tym usportowionym. Produkowano go z kierownicą po prawej stronie (podobnie jak Mark II i Cresta), stąd w Europie jest raczej mało znany. Najbardziej pożądane (najmocniejsze) wersje tych samochodów, to oczywiście GT Twin Turbo (JZX80) oraz Tourer V (JZX90 i JZX100). Generalnie, łączy je jedno - posiadają silnik 1JZ-GTE czyli R6 2.5L o mocy 280 KM. Warto zaznaczyć, że w przypadku Chaser X80 i X90 silnik posiadał twin turbo, natomiast generacja X100 miała jedną turbosprężarkę.

    Toyota Chaser jest jedną z ikon driftu wśród japońskich sedanów. To doskonała baza, silniki 1JZ-GTE są bardzo rozwojowe, a dodatkowo popularną opcją są swapy na 2JZ-GTE, stąd do dzisiaj 20-letnie modele z powodzeniem stosowane są do wszelkiego upalania w krajach z ruchem lewostronnym. Chaser X100 używany był również w japońskich, profesjonalnych ligach wyścigowych oraz dostępny był z pakietem TRD Sports (Toyota Racing Development).

    Najbliższym dla nas miejscem, gdzie najczęściej można podziwiać te samochody, to Ukraina i Rosja - z tego względu, że od dawna nie ma tam problemów z rejestracją takich samochodów, a kluby takie jak tourerv.ru od dawna skupiają społeczność. Kolejne europejskie skupisko jest w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Natomiast największe zgromadzenie tych samochodów występuje w Australii, Nowej Zelandii oraz przede wszystkim oczywiście w Japonii.

    Toyota Chaser JZX100 (1JZ-GTE 280 KM) z drugiej połowy lat 90, z automatyczną skrzynią biegów, przyspiesza do pierwszej setki w 5.6 s. Natomiast wersja z wolnossącym silnikiem (1JZ-GE 200 KM) i automatem, robi to w około 8 s.