Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 98 takich materiałów
    BMW M4 – W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
    Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    28 stycznia 2014, 12:03 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piski opon słychać z dala – M-ka bokiem zapie*#!la
    M-ka bokiem zapie*#!la
    18 stycznia 2014, 9:20 przez Pele1998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Eric Palante umiera na trasie Dakaru 2014 – Dakar ponownie zebrał śmiertelne żniwo. Wczoraj na trasie piątego etapu zginął belgijski motocyklista Eric Palante i dwóch fotoreporterów z argentyńskiej agencji prasowej.

Belg znaleziony został na 143 kilometrze wczorajszego etapu z Chi­le­ci­to do San Mi­gu­el de Tu­cu­man. Na chwilę obecną nie jest znana przyczyna śmierci motocykli, ani okoliczności związane z tym smutnym zdarzeniem. Organizatorzy i lokalna policja wszczęli dochodzenie w tej sprawie. O ile wiadomo zawodnik nie zgłaszał żadnych problemów, cieszył się dobrym stanem zdrowia, a w dniu wypadku meldował się także na punkcie z wodą. To był 11. Dakar w karierze Palante.

Więcej wiadomo na temat okoliczności śmierci dwóch fotoreporterów. Był to nieszczęśliwy wypadek komunikacyjny. Te niestety są zmorą każdego Dakaru i czasem pochłaniają więcej ofiar wśród ludzi obsługujących rajd i postronnych osób, niż sama rywalizacja na trasie. Tutaj do wypadku przyczyniły się trudne warunki drogowe. Sa­mo­chód z czte­re­ma pra­cow­ni­ka­mi ar­gen­tyń­skiej agen­cji pra­so­wej spadł ze 100 me­trów w szcze­li­nę, a dwóch z nich, sie­dzą­cych na przed­nich sie­dze­niach, po­nio­sło śmierć na miej­scu. Dwaj pozostali poszkodowani prze­trans­por­to­wa­ni zostali do szpi­ta­la w Tu­cu­man.
    Dakar ponownie zebrał śmiertelne żniwo. Wczoraj na trasie piątego etapu zginął belgijski motocyklista Eric Palante i dwóch fotoreporterów z argentyńskiej agencji prasowej.

    Belg znaleziony został na 143 kilometrze wczorajszego etapu z Chi­le­ci­to do San Mi­gu­el de Tu­cu­man. Na chwilę obecną nie jest znana przyczyna śmierci motocykli, ani okoliczności związane z tym smutnym zdarzeniem. Organizatorzy i lokalna policja wszczęli dochodzenie w tej sprawie. O ile wiadomo zawodnik nie zgłaszał żadnych problemów, cieszył się dobrym stanem zdrowia, a w dniu wypadku meldował się także na punkcie z wodą. To był 11. Dakar w karierze Palante.

    Więcej wiadomo na temat okoliczności śmierci dwóch fotoreporterów. Był to nieszczęśliwy wypadek komunikacyjny. Te niestety są zmorą każdego Dakaru i czasem pochłaniają więcej ofiar wśród ludzi obsługujących rajd i postronnych osób, niż sama rywalizacja na trasie. Tutaj do wypadku przyczyniły się trudne warunki drogowe. Sa­mo­chód z czte­re­ma pra­cow­ni­ka­mi ar­gen­tyń­skiej agen­cji pra­so­wej spadł ze 100 me­trów w szcze­li­nę, a dwóch z nich, sie­dzą­cych na przed­nich sie­dze­niach, po­nio­sło śmierć na miej­scu. Dwaj pozostali poszkodowani prze­trans­por­to­wa­ni zostali do szpi­ta­la w Tu­cu­man.
    10 stycznia 2014, 22:59 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    La Playa Zakopane – Ze środka klubu wchodzi się do ogórka w którym jest stolik i dwie kanapy. Bajer
    Ze środka klubu wchodzi się do ogórka w którym jest stolik i dwie kanapy. Bajer
    3 stycznia 2014, 14:54 przez ja13jo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    La playa Zakopane – Ze środka klubu wchodzi się do ogórka w którym jest stolik i dwie kanapy. Bajer
    Ze środka klubu wchodzi się do ogórka w którym jest stolik i dwie kanapy. Bajer
    3 stycznia 2014, 14:53 przez ja13jo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Komora a la James Bond –
    27 listopada 2013, 22:28 przez nowik12321 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A ty którą byś wybrał/ła??? –
    13 listopada 2013, 19:05 przez sig666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Znawcy tematów a`la youtube – Komentarz do filmiku z VOLVO 850.
    Komentarz do filmiku z VOLVO 850.
    5 listopada 2013, 22:41 przez ~MrJoda | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój EK po drobnych modyfikacjach. – Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
-Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
-kolektor 4-2-1 
-Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
-Tłoki dopręzające z D16
-Regulowane koło rozrządu
-Skrzynia S20
-Sprężyny Eibach
-Beaks na tył czeka na założenie
-Dolot parówa Simota
-Przednia górna rozpórka Tegiwa
-Hamulce z EK4
-Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
-Tylnia dokładka a'la Type R
-Lusterka Spoon style
-Grill a'la Type R
-Fotele z CRX Del Sol
-Gałka zmiany biegów EP3
-Zegary VTI wersja USDM
-Sportowa kierownica MOMO
-Niektóre plastiki wyflockowane. 
-Kolor NH-0
    Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

    Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
    -Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
    -kolektor 4-2-1
    -Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
    -Tłoki dopręzające z D16
    -Regulowane koło rozrządu
    -Skrzynia S20
    -Sprężyny Eibach
    -Beaks na tył czeka na założenie
    -Dolot parówa Simota
    -Przednia górna rozpórka Tegiwa
    -Hamulce z EK4
    -Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
    -Tylnia dokładka a'la Type R
    -Lusterka Spoon style
    -Grill a'la Type R
    -Fotele z CRX Del Sol
    -Gałka zmiany biegów EP3
    -Zegary VTI wersja USDM
    -Sportowa kierownica MOMO
    -Niektóre plastiki wyflockowane.
    -Kolor NH-0
    21 października 2013, 9:53 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Ferrari LeFerrari – (La= liczba pojedyncza
Le= liczba mnoga)
    (La= liczba pojedyncza
    Le= liczba mnoga)
    23 września 2013, 15:19 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)