Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 98 takich materiałów
    Jak wszyscy to teraz ja... – Pierwsze tylko moje auto! 
Kolor .. a'la Ferrari
    Pierwsze tylko moje auto!
    Kolor .. a'la Ferrari
    8 maja 2013, 21:34 przez ~lufcik4 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    BMW E30 M20B25 – Opis: 

- Rok produkcji: 1989 

- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989 

- Typ: Sedan 

- Kolor: Diamant Schwartz Metalic 

- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie] 

- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni 

- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power 

- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar 
Tył: seria 

- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%) 

- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N 

- Rozpórka: przód & tył Weichers 

- Wspomaganie kierownicy 

- ABS 

- Osłona pod silnik [sanki] 

- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw 
tył: Oryginalne MHW 

- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie] 

- Fotele a'la Recaro [Eco skóra] 

- Lusterko M Technic 2 

- Czarna podsufitka M Technic 2 

- Gałka zmiany biegów M Technic 2 

- Roleta tylnej szyby 

- CB radio + antena 

- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity 

- Elektryczne Lusterka 

- Centralny zamek 

- Komputer pokładowy Check Control 

- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17" 

- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2 



Filmy : 

On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c 

Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Opis:

    - Rok produkcji: 1989

    - Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989

    - Typ: Sedan

    - Kolor: Diamant Schwartz Metalic

    - Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]

    - Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni

    - Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power

    - Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
    Tył: seria

    - Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)

    - Sportowa wkładka filtra powietrza K&N

    - Rozpórka: przód & tył Weichers

    - Wspomaganie kierownicy

    - ABS

    - Osłona pod silnik [sanki]

    - Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
    tył: Oryginalne MHW

    - Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]

    - Fotele a'la Recaro [Eco skóra]

    - Lusterko M Technic 2

    - Czarna podsufitka M Technic 2

    - Gałka zmiany biegów M Technic 2

    - Roleta tylnej szyby

    - CB radio + antena

    - CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity

    - Elektryczne Lusterka

    - Centralny zamek

    - Komputer pokładowy Check Control

    - Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"

    - Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2



    Filmy :

    On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c

    Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Chciała szybko i bezboleśnie
    2 kwietnia 2013, 11:46 przez pawel28089 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GSX-R 1100 a'la Guy Martin – A właściwie już nie 1100, a 1380 na wtrysku i turbo. Generuje jakieś 320KM.
    A właściwie już nie 1100, a 1380 na wtrysku i turbo. Generuje jakieś 320KM.
    21 marca 2013, 16:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagubiony – Znaleziony na parkingu podziemnym pod Placem de la Concorde w Paryżu
    Znaleziony na parkingu podziemnym pod Placem de la Concorde w Paryżu
    20 lutego 2013, 18:43 przez jaroszy89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 stycznia 2013, 21:50 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    La Jamais Contente – Pierwszy pojazd, który osiągnął prędkość 100km/h.
    Pierwszy pojazd, który osiągnął prędkość 100km/h.
    26 grudnia 2012, 14:54 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Siła marzeń, wystarczy chcieć – Alex Zanardi
Dwukrotny zwycięzca mistrzostw Indy Car miał również 2 przejazdy w Formule 1 znany z dramatycznego wypadku w 2001 w Niemczech na torze Lausitzring gdzie jego bolid w wyniku zerzenia z Alex'em Tagliani został dosłownie przecięty na pół i rozszarpany. W wyniku obrażeń odniesionych w wypadku obie nogi Zanardi'ego były amputowane powyżej kolana, a on sam prawie zmarł w wyniku wykrwawienia. Wypadek zakończył jego otwartą karierę, ale nie jego karierę wyścigową...
W 2003 roku wystartował w ostatnim wyścigu sezonu Europejskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych na torze Monza w specjalnie przygotowanym BMW. Zajął w nim siódme miejsce i od tego czasu regularnie startował w wyścigach samochodów turystycznych. Od 2005 roku startował w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych jako kierowca fabrycznego zespołu BMW, odnosząc w tym okresie cztery zwycięstwa. Po zakończeniu sezonu 2009 wycofał się z rywalizacji w tej serii wyścigowej.
Jego dalsze losy mają mało wspólnego z motoryzacją, ale warto wiedzieć. Dziś pracuje jako dziennikarz w "La Gazzetta dello Sport" - najbardziej znanym sportowym dzienniku we Włoszech. Założył własną fundację, która pomaga dzieciom niepełnosprawnym.Podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie zdobył 2 złote medale w kolarstwie w kategorii H4 - wyścigu na rowerach z napędem ręcznym oraz srebrny w sztafecie mieszanej H1-4.
    Alex Zanardi
    Dwukrotny zwycięzca mistrzostw Indy Car miał również 2 przejazdy w Formule 1 znany z dramatycznego wypadku w 2001 w Niemczech na torze Lausitzring gdzie jego bolid w wyniku zerzenia z Alex'em Tagliani został dosłownie przecięty na pół i rozszarpany. W wyniku obrażeń odniesionych w wypadku obie nogi Zanardi'ego były amputowane powyżej kolana, a on sam prawie zmarł w wyniku wykrwawienia. Wypadek zakończył jego otwartą karierę, ale nie jego karierę wyścigową...
    W 2003 roku wystartował w ostatnim wyścigu sezonu Europejskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych na torze Monza w specjalnie przygotowanym BMW. Zajął w nim siódme miejsce i od tego czasu regularnie startował w wyścigach samochodów turystycznych. Od 2005 roku startował w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych jako kierowca fabrycznego zespołu BMW, odnosząc w tym okresie cztery zwycięstwa. Po zakończeniu sezonu 2009 wycofał się z rywalizacji w tej serii wyścigowej.
    Jego dalsze losy mają mało wspólnego z motoryzacją, ale warto wiedzieć. Dziś pracuje jako dziennikarz w "La Gazzetta dello Sport" - najbardziej znanym sportowym dzienniku we Włoszech. Założył własną fundację, która pomaga dzieciom niepełnosprawnym.Podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie zdobył 2 złote medale w kolarstwie w kategorii H4 - wyścigu na rowerach z napędem ręcznym oraz srebrny w sztafecie mieszanej H1-4.
    12 grudnia 2012, 20:53 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    O la la!!! Piękna E46 –
    30 listopada 2012, 14:46 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    La Skyline GT-R 34 –
    14 października 2012, 15:04 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj