Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 116 takich materiałów
    Następny zwycięzca z polski, ale w mediach oczywiście cicho
    9 sierpnia 2013, 18:12 przez barto96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 8er – Ładna bunia spotkana w malutkiej, francuskiej wiosce La Liviniere
    Ładna bunia spotkana w malutkiej, francuskiej wiosce La Liviniere
    8 sierpnia 2013, 20:10 przez kuba1606 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    La Ferrari – mój rys.
    Mój rys.
    28 lipca 2013, 23:28 przez niowy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    La Ferrari – Muzeum w De Maranello - może i tam zrobiony ale samochód budzi podziw
    Muzeum w De Maranello - może i tam zrobiony ale samochód budzi podziw
    25 lipca 2013, 7:19 przez Randalf96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa Warszawa – Nowa Warszawa

Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu  po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    Nowa Warszawa

    Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

    Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

    Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

    Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

    Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

    Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

    Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

    Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

    Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    16 lipca 2013, 20:35 przez pawel3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E36 Coupe (A'la M-Power) – Kolejny rysunek by ManieK.
    Kolejny rysunek by ManieK.
    6 lipca 2013, 17:43 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.facebook.com/ManiekDrawingStudio

    Camaro z przodem a'la Pontiac? – I do tego malowanie Trans Am. Właściciel chyba nie może się zdecydować co bardziej lubi
    I do tego malowanie Trans Am. Właściciel chyba nie może się zdecydować co bardziej lubi
    22 maja 2013, 23:19 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jak wszyscy to teraz ja... – Pierwsze tylko moje auto! 
Kolor .. a'la Ferrari
    Pierwsze tylko moje auto!
    Kolor .. a'la Ferrari
    8 maja 2013, 21:34 przez ~lufcik4 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    BMW E30 M20B25 – Opis: 

- Rok produkcji: 1989 

- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989 

- Typ: Sedan 

- Kolor: Diamant Schwartz Metalic 

- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie] 

- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni 

- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power 

- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar 
Tył: seria 

- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%) 

- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N 

- Rozpórka: przód & tył Weichers 

- Wspomaganie kierownicy 

- ABS 

- Osłona pod silnik [sanki] 

- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw 
tył: Oryginalne MHW 

- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie] 

- Fotele a'la Recaro [Eco skóra] 

- Lusterko M Technic 2 

- Czarna podsufitka M Technic 2 

- Gałka zmiany biegów M Technic 2 

- Roleta tylnej szyby 

- CB radio + antena 

- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity 

- Elektryczne Lusterka 

- Centralny zamek 

- Komputer pokładowy Check Control 

- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17" 

- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2 



Filmy : 

On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c 

Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Opis:

    - Rok produkcji: 1989

    - Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989

    - Typ: Sedan

    - Kolor: Diamant Schwartz Metalic

    - Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]

    - Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni

    - Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power

    - Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
    Tył: seria

    - Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)

    - Sportowa wkładka filtra powietrza K&N

    - Rozpórka: przód & tył Weichers

    - Wspomaganie kierownicy

    - ABS

    - Osłona pod silnik [sanki]

    - Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
    tył: Oryginalne MHW

    - Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]

    - Fotele a'la Recaro [Eco skóra]

    - Lusterko M Technic 2

    - Czarna podsufitka M Technic 2

    - Gałka zmiany biegów M Technic 2

    - Roleta tylnej szyby

    - CB radio + antena

    - CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity

    - Elektryczne Lusterka

    - Centralny zamek

    - Komputer pokładowy Check Control

    - Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"

    - Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2



    Filmy :

    On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c

    Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE