Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 32 takie materiały
    Podczas budowy zawsze pojawiają się nowe koncepcje. Podobnie jest w przypadku Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie. Chociaż Tomek cały projekt ma w głowie to zawsze przecież można coś zmienić. Jedna z części Muzeum będzie w zupełnie innym stylu niż pozostałe.
    14 września 2023, 0:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 480 - zerwało z koncepcją jaką do tej pory prezentował szwedzki producent. Nowy model był nie tylko mniejszy i z napędem na przednie koła ale również autem które mimo iż było projektowane z myślą o USA nigdy tam nie trafiło.
    28 maja 2023, 22:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Sport Spider – Roadster produkowany przez francuską markę Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi "skrzydło mewy". Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2 l, który generuje moc 146 KM. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 6,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 215 km/h. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    Roadster produkowany przez francuską markę Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi "skrzydło mewy". Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2 l, który generuje moc 146 KM. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 6,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 215 km/h. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    29 czerwca 2022, 22:03 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym odcinku zaczynamy pracę nad Nadwoziem, a właściwie jego koncepcją, możecie też poznać Janka z FRO For Racing Only który będzie wykonywał całe nadwozie oraz Fryderyka, który pomoże Nam zaprojektować nadwozie.
    12 czerwca 2022, 22:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Capri RS2600 – samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1968–1986. Pierwsza generacja Ford Capri została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. Po tym, jak na rynku Ameryki Północnej koncepcja przystępnego samochodu sportowego pod postacią Forda Mustanga odniosła rynkowy sukces, Ford postanowił wprowadzić do europejskiej oferty podobny model. Prace trwały od 1964 roku w Wielkiej Brytanii i w Niemczech, efektem ich było tylnonapędowe coupe - Capri. Pierwsza generacja samochodu wyróżniała się dynamicznie stylizowaną linią nadwozia, z podłużnym przodem, wyraźnie zaznaczonymi przetłoczeniami maski, a także listwą biegnącą przez panele boczne. Tył został łagodnie zakończony, a tylne błotniki zdobiła imitacja podwójnych wlotów powietrza. W 1970 roku rozpoczął się eksport nieznacznie wizualnie zmodyfikowanego Capri do Ameryki Północnej jako Mercury Capri. W tym samym roku do oferty trafił model Capri RS2600. Był to pierwszy samochód Forda z wtryskiem paliwa. RS2600 posiadał V6 o pojemności 2,6 l, które generuje moc maksymalną 150 KM, co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 7,7 sekund.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1968–1986. Pierwsza generacja Ford Capri została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. Po tym, jak na rynku Ameryki Północnej koncepcja przystępnego samochodu sportowego pod postacią Forda Mustanga odniosła rynkowy sukces, Ford postanowił wprowadzić do europejskiej oferty podobny model. Prace trwały od 1964 roku w Wielkiej Brytanii i w Niemczech, efektem ich było tylnonapędowe coupe - Capri. Pierwsza generacja samochodu wyróżniała się dynamicznie stylizowaną linią nadwozia, z podłużnym przodem, wyraźnie zaznaczonymi przetłoczeniami maski, a także listwą biegnącą przez panele boczne. Tył został łagodnie zakończony, a tylne błotniki zdobiła imitacja podwójnych wlotów powietrza. W 1970 roku rozpoczął się eksport nieznacznie wizualnie zmodyfikowanego Capri do Ameryki Północnej jako Mercury Capri. W tym samym roku do oferty trafił model Capri RS2600. Był to pierwszy samochód Forda z wtryskiem paliwa. RS2600 posiadał V6 o pojemności 2,6 l, które generuje moc maksymalną 150 KM, co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 7,7 sekund.
    Renault Caravelle – Mały samochód osobowy produkowany przez francuską firmę Renault w latach 1958–1968, dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet lub 2-drzwiowe coupe. Samochód zaprojektował Pietro Frua z Carrozzeria Ghia z wykorzystaniem podłogi i silnika Renault Dauphine. Silnikiem tym był R4 o pojemności 1,1 l, który wytwarzał moc 50 KM. Poza Ameryką Północną i Wielką Brytanią do 1962 roku samochód sprzedawany był pod nazwą Renault Floride. Wraz z sukcesem Volkswagena w Ameryce Północnej Renault szukało sposobów w jakie mogą im dorównać ich Renault Dauphine. Na zjeździe dystrybutorów w Ameryce Północnej, która odbyła się na Florydzie amerykańscy dealerzy Renault wezwali do stworzenia wersji coupe/kabrioletu Dauphine, który poprawiłby wizerunek Renault na rynku amerykańskim. Prezes Renault - Pierre Dreyfus a ponieważ koncepcja narodziła się na konwencji na Florydzie, samochód natychmiast stał się znany w firmie jako Renault Floride. Jednak nazwa Floride została uznana za nieodpowiednią na rynek amerykański, ponieważ mogła sugerować brak szacunku dla stanów innych niż Floryda. Dlatego wybrano alternatywną nazwę Caravelle. Samochód osiągał prędkość maksymalną 143 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwało 17,8 sekundy.
    Mały samochód osobowy produkowany przez francuską firmę Renault w latach 1958–1968, dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet lub 2-drzwiowe coupe. Samochód zaprojektował Pietro Frua z Carrozzeria Ghia z wykorzystaniem podłogi i silnika Renault Dauphine. Silnikiem tym był R4 o pojemności 1,1 l, który wytwarzał moc 50 KM. Poza Ameryką Północną i Wielką Brytanią do 1962 roku samochód sprzedawany był pod nazwą Renault Floride. Wraz z sukcesem Volkswagena w Ameryce Północnej Renault szukało sposobów w jakie mogą im dorównać ich Renault Dauphine. Na zjeździe dystrybutorów w Ameryce Północnej, która odbyła się na Florydzie amerykańscy dealerzy Renault wezwali do stworzenia wersji coupe/kabrioletu Dauphine, który poprawiłby wizerunek Renault na rynku amerykańskim. Prezes Renault - Pierre Dreyfus a ponieważ koncepcja narodziła się na konwencji na Florydzie, samochód natychmiast stał się znany w firmie jako Renault Floride. Jednak nazwa Floride została uznana za nieodpowiednią na rynek amerykański, ponieważ mogła sugerować brak szacunku dla stanów innych niż Floryda. Dlatego wybrano alternatywną nazwę Caravelle. Samochód osiągał prędkość maksymalną 143 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwało 17,8 sekundy.
    16 kwietnia 2022, 19:15 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Sport Spider – Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    10 kwietnia 2022, 18:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krakowskie tereny skrywają wiele ciekawych projektów. Jednym z nich jest BMW Mariusza, które generuje dużo mocy i jeszcze więcej zabawy. Ciekawy wygląd, koncepcja wyrażająca charakter samochodu jak i kierowcy. Tymi słowami możemy określić właśnie PROJEKT BLACK WIDOW.
    1 marca 2021, 0:38 przez betunedofficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.instagram.com/betuned_official/

    Była koncepcja, zostało rzucone hasło i podjęliśmy wyzwanie...zbudowania kompletnego projektu na bazie BMW E46 323i Coupe na Lowdaily 2020! I nie było by pewnie w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że do imprezy zostały się niespełna 2 miesiące! Ale jak nie my to kto?
    13 czerwca 2020, 18:09 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Opel Slalom 1996 – Nietuzinkowa i ponadczasowa koncepcja która nawet dziś na salonach przyćmiła by nie jeden prototyp samochodu przyszłości.
    Nietuzinkowa i ponadczasowa koncepcja która nawet dziś na salonach przyćmiła by nie jeden prototyp samochodu przyszłości.