Mogłoby się wydawać, że posiadające kompresor Kawasaki H2 jest w stanie pokonać wszystko co spotka na drodze. Tak próbował nam udowodnić jeden z właścicieli H2 w mocno bezsensownym klipie kilka tygodni temu. Okazuje się, że w rzeczywistości nie jest tak kolorowo.
Oczywiście, co innego jeśli mówimy o Kawasaki H2R, które pokonało nawet Bugatti Veyron.
Przedstawiam efekty dotychczasowych prac nad Mercedesem. Wpadły poduchy, kompresor i sterowanie (na tym filmie jeszcze nie podłączone- zawory podłączałem na krótko do małego akumulatora). Jeśli ktoś jest zainteresowany tym projektem zapraszam na moją stronę.
Link w źródle.
Czy Blow Off koniecznie potrzebny jest do kompresora? Niskie doładowanie około 0.4 - 0.5 bara. Dobrze wystrojone robi dobrą robotę, nie wstaje jak turbo, ciągnie od samego dołu, gdzie Honda dół ma słabszy. Myślę, że jest to dobra modyfikacja i nie jest tak dużo kosztowna. Co o tym sądzicie?