Szukaj
Znalazłem 90 takich materiałów
Dzięki uprzejmości: Policji Republiki Czeskiej
Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.
Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.
Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.
Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.
Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
Specka:
Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
Moment: 830Nm
Bateria: 83,7kwh netto
Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
Zawieszenie: powietrzne
Tylna skretna oś w standardzie
Masa: 2323kg
E-diff
Bagażnik: 350 litrów
Frunk: 81 litrów
0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
Zasięg: 456km WLTP
Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
*10h około 100km zasiegu z gniazdka
Koła: 21”
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
rozkład masy: 50:50
CX: 0,24
Ciekawostka:
Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
Shark Blue (+18 000zł)
Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
Cylindry: 6
Moc: 510KM@8400rpm
Moment: 470Nm@6100rpm
Vmax: 320 km/h
0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
0-200 w 10,8s (manual + 1s)
Koła: 20” F i 21” R
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
Bagażnik: 132L
Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
Układ kierowniczy - elektromechaniczny
Tylna oś skrętna
Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
Fotele kubełkowe (+27 000zł)
Zdzichu zrywa zderzak i pali gumy bez sumienia. Zabawa z naszym nowym projektem, wóz policyjny Ford Crown Victoria p71 police interceptor.
Nagrywający dodaje
Gdyby nie Kamerka i to że od razu dzwoniliśmy do ambasady to naprawdę byłem zestresowany co oni tam chcą zrobić. Niepojęte jest to, że coś im się nie spodoba na drodze gdzie oni wymuszają niebezpieczną sytuację jeszcze zatrzymują i przeszukują Polaków. Wracałem z dwumiesięcznej podróży gdzie zrobiliśmy 7000 km i nigdy nie miałem żadnej spornej sytuacji a tutaj było widać, że to szczyl jakiś młody ode mnie z pięć sześć może 10 lat młodszy dostał służbowe auto i coś mu się z głową stało.
Mandaty w Niemczech
- za trzymanie się za blisko drugiego pojazdu 500 €
- za wyprzedzanie z prawej strony 150 €