Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 90 takich materiałów
    19 maj 2022 50-letni rowerzysta w pełni cieszył się jazdą ulicami Brna. To, że kilkakrotnie naruszył przepisy ruchu drogowego i zasady bezpiecznego poruszania się po drodze, dokumentują nagrania z kamer z jadącego radiowozu. Wideorejestrator uchwycił także dość bolesny koniec podróży (jak się okazało) obcokrajowca zmierzającego do pracy. Rowerzysta wyprzedza furgonetkę, a po powrocie na swój pas, nie zauważa zaparkowanego Hyundaia i wjeżdża mu w bagażnik. Rowerzysta wyszedł z kolizji bez poważniejszych obrażeń, nie licząc kilku siniaków. Policjanci "wynagrodzili" umiejętności rajdowe mężczyzny i spowodowanie kolizji karą grzywny. Odszkodowanie za uszkodzenie tylnej części auta z pewnością zaboli, tak samo jak naprawa bardzo drogiego roweru...

    Dzięki uprzejmości: Policji Republiki Czeskiej
    19 maja 2022, 22:05 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

    Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Alpine A110 – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1963–1974. Projektantem nadwozia jest Marcel Hubert, zostało ono wykonane z włókna węglowego. Samochód miał charakterystyczne proporcje - był niski, miał szerokie błotniki i małą kabinę. Cechą charakterystyczną była nisko poprowadzona maska, pozbawiona atrapy chłodnicy – chłodzenie silnika zapewniały wycięte przed tylnymi kołami otwory wentylacyjne. Mocno pochylona maska Alpine skrywała niewielki bagażnik, silnik auta umieszczono z tyłu. W A110 zachowano układ napędowy pierwowzoru, z umieszczonym z tyłu silnikiem napędzającym tylne koła. Zamiast słabej, oryginalnej skrzyni biegów o trzech przełożeniach zastosowano nową, mocniejszą przekładnią pięciobiegową. Było to niezbędne ze względu na znacznie lepsze parametry stosowanych w A110 silników. Dostępne były czterocylindrowe silniki o pojemności od 0,9 l do 1,6 l. Na skutek licznych modyfikacji były one znacznie mocniejsze od silnika stosowanego w Renault 8. Najmocniejszy silnik - o pojemności 1,6 l generował moc maksymalną 138 KM i moment obrotowy 146 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 210 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Alpine A110 brało udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W 1973 roku samochód wygrał mistrzostwa w klasyfikacji konstruktorów wygrywając 6 rajdów m.in. w Monte Carlo i w Portugalii.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1963–1974. Projektantem nadwozia jest Marcel Hubert, zostało ono wykonane z włókna węglowego. Samochód miał charakterystyczne proporcje - był niski, miał szerokie błotniki i małą kabinę. Cechą charakterystyczną była nisko poprowadzona maska, pozbawiona atrapy chłodnicy – chłodzenie silnika zapewniały wycięte przed tylnymi kołami otwory wentylacyjne. Mocno pochylona maska Alpine skrywała niewielki bagażnik, silnik auta umieszczono z tyłu. W A110 zachowano układ napędowy pierwowzoru, z umieszczonym z tyłu silnikiem napędzającym tylne koła. Zamiast słabej, oryginalnej skrzyni biegów o trzech przełożeniach zastosowano nową, mocniejszą przekładnią pięciobiegową. Było to niezbędne ze względu na znacznie lepsze parametry stosowanych w A110 silników. Dostępne były czterocylindrowe silniki o pojemności od 0,9 l do 1,6 l. Na skutek licznych modyfikacji były one znacznie mocniejsze od silnika stosowanego w Renault 8. Najmocniejszy silnik - o pojemności 1,6 l generował moc maksymalną 138 KM i moment obrotowy 146 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 210 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Alpine A110 brało udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W 1973 roku samochód wygrał mistrzostwa w klasyfikacji konstruktorów wygrywając 6 rajdów m.in. w Monte Carlo i w Portugalii.
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

    Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
    Tak wygląda moje kolejne podejście do Audi E-Trona GT RS. Tym razem w dość ekstremalnych warunkach, bo kazałem mu się wozić zimą, w mieście, w trudnej pogodzie i w niskich temperaturach. Podgrzewam fotele, używam AC I słucham głośno muzy. W najnowszym vlogu skupiam się na pragmatycznym aspekcie tego super EV. Na zasięgu.

    Specka:
    Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
    Moment: 830Nm
    Bateria: 83,7kwh netto
    Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
    Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
    Zawieszenie: powietrzne
    Tylna skretna oś w standardzie
    Masa: 2323kg
    E-diff
    Bagażnik: 350 litrów
    Frunk: 81 litrów
    0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
    Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
    Zasięg: 456km WLTP
    Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
    *10h około 100km zasiegu z gniazdka
    Koła: 21”
    Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
    rozkład masy: 50:50
    CX: 0,24

    Ciekawostka:
    Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
    19 stycznia 2022, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SPECKA:
    Shark Blue (+18 000zł)
    Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
    Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
    Cylindry: 6
    Moc: 510KM@8400rpm
    Moment: 470Nm@6100rpm
    Vmax: 320 km/h
    0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
    0-200 w 10,8s (manual + 1s)
    Koła: 20” F i 21” R
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
    Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
    Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
    Bagażnik: 132L
    Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
    Układ kierowniczy - elektromechaniczny
    Tylna oś skrętna
    Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
    Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
    Fotele kubełkowe (+27 000zł)
    16 sierpnia 2021, 22:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy raz po pięciu latach otwieramy bagażnik od naszego Gruz V8! Laski w naszym bagażniku!
    Zdzichu zrywa zderzak i pali gumy bez sumienia. Zabawa z naszym nowym projektem, wóz policyjny Ford Crown Victoria p71 police interceptor.
    15 czerwca 2020, 7:01 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    12 kwietnia 2020, 23:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    „Wczorajsza sytuacja (05.09.2019). Niemcy, ok 50km za austriacką granicą, jadę w kierunku Monachium. Jedziemy sznurem aut w deszczu, powoli wyprzedzając tiry z prawej, więc jadę z bezpieczną odległością na tempomacie aktywnym. Zbliża się do mnie agresywnie bmw 5 wymuszając zjechanie na prawy pas, po czym wjeżdża na sam na niego. W tym czasie poprzedzający mnie golf zwalnia mocno na ograniczeniu 60, przez co zbliżam się do niego, a bmw próbuje się wcisnąć pomiędzy nas (niby mogłem go wpuścić, ale nie musiałem). Mijając mnie macha coś rękami, więc też mu pomachałem. Po czym znowu wjeżdża za mnie, odpala niebieskie stroboskopowe światło - myślę małolat sobie kupił, żeby ludzie zjeżdżali, więc nadal jadę lewym powoli za golfem na ograniczeniu. Więc bmw znowu wpycha się przede mnie ale już daje dodatkowe znaki że jest policją i nakazuje zjechać. Po zatrzymaniu i otwarciu przeze mnie okna, prosi o kluczyki i dokumenty, które zabiera. Potem krzyczy znowu po niemiecku cos, na co sugeruje, żeby mówił po angielsku. Mówi ze nie zachowywałem ostrożności ale z taka agresja, ze mu prawie piana z buzi leciała i jednocześnie plącze z nerwów angielski z niemieckim. Każe skasować nagranie i przyjść do nich do auta, na co się nie zgadzam. Mowie ze zanim cos zrobię zadzwonię do ambasady opisując sytuację, balem się porywczości policji i próby zemsty za sytuacje na drodze. Policjanci sami odchodzą do swojego auta, wracają, każą nam wysiąść a mi przestać dzwonnic, wiec dziewczyna kontynuowała próbę kontaktu z ambasada (nieudolnie na wszystkie podane numery o 13.00 w czwartek). Każą otworzyć bagażnik i przeszukują nam wszystkie rzeczy - a było ich sporo, bo wracaliśmy z 2 miesięcznej podroży. Nic nie znaleźli wiec po kolejnej frustracji oddali dokumenty kluczyki i kazali odjechać.”

    Nagrywający dodaje

    Gdyby nie Kamerka i to że od razu dzwoniliśmy do ambasady to naprawdę byłem zestresowany co oni tam chcą zrobić. Niepojęte jest to, że coś im się nie spodoba na drodze gdzie oni wymuszają niebezpieczną sytuację jeszcze zatrzymują i przeszukują Polaków. Wracałem z dwumiesięcznej podróży gdzie zrobiliśmy 7000 km i nigdy nie miałem żadnej spornej sytuacji a tutaj było widać, że to szczyl jakiś młody ode mnie z pięć sześć może 10 lat młodszy dostał służbowe auto i coś mu się z głową stało.
    Mandaty w Niemczech
    - za trzymanie się za blisko drugiego pojazdu 500 €
    - za wyprzedzanie z prawej strony 150 €
    6 września 2019, 16:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj