Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Civic EJ – Kameleon B18C4 kompresor.
    Kameleon B18C4 kompresor.
    9 maja 2014, 17:26 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Dobre bo z Polski – Lexus SC400 Supercharged
Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
Układ hamulcowy: 
 Przód Brembo od Evo X 
 Tył Brembo od Evo X
Moc: 245KM 
Moment obrotowy: 353Nm
Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Lexus SC400 Supercharged
    Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
    Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
    Układ hamulcowy:
    Przód Brembo od Evo X
    Tył Brembo od Evo X
    Moc: 245KM
    Moment obrotowy: 353Nm
    Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
    Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    H22A kompresor Del Sol EH6 – wzzzzyyyyyy! tssss! Tyle było słychać jak ta EH6 jechała po pasie w Krzywej.
    Wzzzzyyyyyy! tssss! Tyle było słychać jak ta EH6 jechała po pasie w Krzywej.
    9 kwietnia 2014, 18:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    1,8 S kompresor + gażnik + gaz + głowica adp 1,6, 0,35 bara
    1 kwietnia 2014, 22:11 przez gumis_ssj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja już 2 Omega 2,5 V6 – W planach? Kompresor, skóra, alu 19 i tłumik typu duplex
    W planach? Kompresor, skóra, alu 19 i tłumik typu duplex
    30 marca 2014, 17:47 przez maamiakk1987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Prywatne

    Toyota Corolla V8 – To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    24 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kompresor też musi leżeć –
    13 lutego 2014, 16:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Replika AC COBRY 427 – - silnik 3.0 od BMW
- kompresor firmy G-power
- itercooler
- podwójne wydechy ze stali kwasoodpornej
- system elektroniki z BMW
- wzmocnione pół osie
- specjalny wyważany wał
- specjalny tylni dyferencjał
- Amortyzatory Bilstein z regulacją
- felgi Halibrand  17’’ przód opony 235/40/17 tył 255/40/17
- Czterotłoczkowe zaciski Brembo

Ponad 300KM mocy :)
    - silnik 3.0 od BMW
    - kompresor firmy G-power
    - itercooler
    - podwójne wydechy ze stali kwasoodpornej
    - system elektroniki z BMW
    - wzmocnione pół osie
    - specjalny wyważany wał
    - specjalny tylni dyferencjał
    - Amortyzatory Bilstein z regulacją
    - felgi Halibrand 17’’ przód opony 235/40/17 tył 255/40/17
    - Czterotłoczkowe zaciski Brembo

    Ponad 300KM mocy :)
    25 stycznia 2014, 20:12 przez lebsky18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Corolla TSport Compressor TTE – Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    25 stycznia 2014, 9:38 przez karolekh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt 86 Drift Team – I ich projekt na 2014rok:
Toyota ae86 1uz-fe + kompresor
    I ich projekt na 2014rok:
    Toyota ae86 1uz-fe + kompresor