Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 32 takie materiały
    Oczywiście "sportowe" w cudzysłowie. W fabrycznej specyfikacji, są to samochody z silnikami max 650 cm3 o mocy max 64 KM (takie są limity kei car, jak wiadomo), jednak w Japonii istnieje ogromna społeczność, która znajduje dla tych samochodów przeróżne zastosowanie. Mamy więc typową scenę tuningu (gleba, felga itd., lub skupienie się na mechanice i osiągach) jak również nietypową scenę tuningu (Dekotora - ozdabianie ciężarówek na sposób który trudno opisać), ponadto istnieją ligi driftingowe oraz wyścigowe i to na temat jednej z nich jest powyższy film. W Japonii rzadko który segment samochodów jest pomijany, jeśli chodzi o dowolną aktywność sportową oraz odnośnie modyfikacji.
    14 czerwca 2015, 15:01 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru SVX & Suzuki Cappuccino – Dwa dość unikalne samochody. SVX to grand tourer z 6-cylindrowym boxerem oraz napędem na cztery koła (lub na przód), samochód ten charakteryzuje się między innymi ciekawie rozwiązanymi bocznymi szybami (dzielone). Natomiast Cappuccino to kei car z turbodoładowanym 3-cylindrowym silnikiem (ten sam, który Caterham wykorzystał w swoim modelu) i napędem na tył, ciekawostka - w tym samochodzie można konfigurować dach na cztery sposoby: cały założony, t-top, targa oraz roadster.
    Dwa dość unikalne samochody. SVX to grand tourer z 6-cylindrowym boxerem oraz napędem na cztery koła (lub na przód), samochód ten charakteryzuje się między innymi ciekawie rozwiązanymi bocznymi szybami (dzielone). Natomiast Cappuccino to kei car z turbodoładowanym 3-cylindrowym silnikiem (ten sam, który Caterham wykorzystał w swoim modelu) i napędem na tył, ciekawostka - w tym samochodzie można konfigurować dach na cztery sposoby: cały założony, t-top, targa oraz roadster.
    Suzuki Alto Works – Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Suzuki Cara – Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Cappuccino z espressssso – Pierwsza taka pod Polską banderą i cała moja.
    Pierwsza taka pod Polską banderą i cała moja.
    Caterham 7 165 – Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.