Gość po czasie po prostu wyprzedza wszystko przed sobą, a od połowy zaczyna dublować przeciwników. Model Hondy, to Today, produkowana była w latach 90. Napęd na przód, turbodoładowany 3-cylindrowy silnik o pojemności 0.65L, masa około 650 kg. Oczywiście samochód nie jest w fabrycznej opcji, tylko po modyfikacjach. Mimo wszystko, to taki prawdziwy, mały badass.
Jest to kei car, produkowany w latach 1993-1998. Jak wiadomo, samochody w tej klasie mają silniki max 656 cm3 i 64KM. W przypadku drugiej generacji Today, pod maską jest 3-cylindrowa, wolnossąca jednostka E07A z systemem MTREC, o mocy 58KM (w najlepszej wersji). Samochód może być wyposażony w napęd na cztery koła lub na przód. Do tego 5-biegowa skrzynia. Masa samochodu w zależności od wersji to 680-760 kg. Druga generacja Hondy Today, do dziś jest wykorzystywana na japońskich zawodach i wyścigach, jednak to pierwsza generacja uważana jest poniekąd za lepszą bazę, gdyż jest jeszcze lżejsza oraz posiada niższy środek ciężkości, do obu generacji istnieje wiele części do modyfikacji, na rynku japońskim. Na kolejnych stronach, reszta zdjęć oraz przykładowy film z typowych wyścigów 3-cylindrowych kei car.