Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 32 takie materiały
    2010 HSV GTS –
    21 stycznia 2022, 21:25 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda HSV-010 GT – Co ciekawe ten samochód napędzał silnik V8 o pojemności 3.4 l i mocy 500 KM. A ścigał się tylko w Japonii.
    Co ciekawe ten samochód napędzał silnik V8 o pojemności 3.4 l i mocy 500 KM. A ścigał się tylko w Japonii.
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda HSV-010 GT –
    14 grudnia 2013, 18:48 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piękny Holden HSV Maloo R8 – właściwie to jego część
podoba się?
    Właściwie to jego część
    podoba się?
    6 lipca 2013, 22:44 przez Velmrgar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan GT-R & Honda HSV-010 GT – Fotka z Super GT, sezon 2011.
    Fotka z Super GT, sezon 2011.
    Już za nieco ponad tydzień startuje kolejny sezon najlepszej, japońskiej ligi wyścigowej. Nissan GT-R, Aston Martin V12 Vantage, Porsche 911 GT3, Subaru BRZ, Honda CR-Z, Honda HSV-010 GT, Audi R8 LMS Ultra itp. itd.

    Trochę ciekawostek i zapowiedzi, odnośnie nowych przepisów i japońskich samochodów.

    Nastąpiły reorganizacje w regulaminie Super GT oraz zapowiedzi. Sezon 2013 jest ostatnim w którym obowiązywać będą stare zasady GT500, od 2014 wchodzą ujednolicone zasady z niemiecką serią DTM. W klasie GT300 weszły nowe przepisy, które wyeliminowały pojazdy klasy LM-GTE i prototypy, takie jak Shiden oraz ASL Garaiya.

    Wielkimi krokami zbliża się pożegnanie Hondy HSV-010 GT, jeszcze nie w tym sezonie, ale w kolejnym, HSV-010 GT odejdzie na emeryturę, ponieważ na jego miejsce Honda szykuje... nowego NSX! Wyścigowy model jest opracowywany z myślą o ujednoliconych regułach z niemiecką serią DTM. W klasie GT300 dojdzie kolejna Honda CR-Z, obok zespołu TEAM MUGEN pojawi się AUTOBACS RACING TEAM AGURI. Honda celuje w pierwsze zwycięstwo hybrydowego samochodu w Super GT.

    Subaru, pomimo średniego poprzedniego sezonu, ani myśli o rezygnacji. Po doświadczeniach i wyciągnięciu wniosków, z myślą o nowym sezonie wyścigowy model BRZ został opracowany na nowo, to zupełnie nowa maszyna. Poza tym, zespół R&D SPORT postanowił zmienić dostawcę opon na Michelin.
    28 marca 2013, 14:57 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    HSV GTO – Australia
    Australia
    17 lutego 2013, 22:16 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj