Szukaj
Znalazłem 90 takich materiałów
Silnik 1.6 16v
3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.
Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.
W bagażniku zamocowany surgetank.
WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
stabilizator z Poloneza Kombi.
Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
KOŁA: 195/60/15
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
CHARAKTERYSTYKA:
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.
SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
Ale to nie to - ten Golf to jedna z 71 szt. wersji Limited. Cechowało ją takie szczegóły jak:
- Nadwozie tylko i wyłącznie 5 drzwiowe
- Silnik 1.8 G60 ale - to nie wersja 8 zaworowa a 16 - spece dołożyli do silnika o kodzie KR kompresor i oto efekty ich pracy - 210 PS !!!
- Napęd Syncro - 210 PS w samochodzie z FWD nie ma trakcji więc tylko to był jedyny sposób na ogarnięcie tej mocy
- Skórzana tapicerka, klima, el. szyby i lusterka, licznik wyskalowany do 260 km/h - standard
- Felgi ′15 BBS RM w standardzie
- Grill tylko dostępny w wersji na "dwa oka" z niebieską ramką i znaczkiem VW Motorsport
Oczywiście wszystkie auta które były sprzedawane posiadały kierownicę po lewej stronie (nawet w GB) a cena używanego już modelu nierzadko przekracza cenę nowego auta salonowego.
Jeżeli myślisz o zakupie fajnego, niepozornego hot-hatcha ale z napędem na 4 koła i w cenie ok. 30.000 zł to nie ma problemu - jedź do W. Brytanii i szukaj. A jeśli twój budżet i pensja nie przekracza 2.500 zł to kup sobie Golfa GTI 2. lub 3. generacji i inwestuj w kupony totka.