Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 90 takich materiałów
    Integra Type- R – Mocne FWD.
Tak ok 700KM!
    Mocne FWD.
    Tak ok 700KM!
    5 grudnia 2015, 12:32 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/santoso2k13

    Może już niedługo kierowcy autek fwd (w tym ja) będą mogli się trochę poślizgac!
    29 listopada 2015, 21:34 przez barczu400 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Celica 2.0 Turbo FWD –
    9 listopada 2015, 17:45 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Różnica czasów na mecie to... niecałe cztery dziesiąte sekundy.
    28 września 2015, 14:10 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mitsubishi Emeraude – Ciekawy, unikalny i mało znany hardtop z połowy lat 90, który sprzedawany był tylko przez 4 lata (1992-1996), dziś jest totalnym rodzynkiem nawet w Japonii. Emeraude posiada napęd na przód lub na cztery koła oraz głównie wolnossące silniki V6 (4-cylindrowe oferowane były do 1994 r.). Dla FWD jest to V6 2.0L 200 KM, a dla AWD - V6 2.0L 170 KM.
Sprzedaż była słaba z kilku powodów, Emeraude rywalizował cenowo z bardziej uznanym Galantem oraz bardziej luksusowym Diamante, do tego rozmiary tego samochodu wykraczały poza normy przy których opłaty były korzystne, no i na dodatek lata 90 to jak wiadomo kiepska sytuacja ekonomiczna w Japonii (efekt pękniętej bańki spekulacyjnej).
W linku poniżej, pełna broszura.
    Ciekawy, unikalny i mało znany hardtop z połowy lat 90, który sprzedawany był tylko przez 4 lata (1992-1996), dziś jest totalnym rodzynkiem nawet w Japonii. Emeraude posiada napęd na przód lub na cztery koła oraz głównie wolnossące silniki V6 (4-cylindrowe oferowane były do 1994 r.). Dla FWD jest to V6 2.0L 200 KM, a dla AWD - V6 2.0L 170 KM.
    Sprzedaż była słaba z kilku powodów, Emeraude rywalizował cenowo z bardziej uznanym Galantem oraz bardziej luksusowym Diamante, do tego rozmiary tego samochodu wykraczały poza normy przy których opłaty były korzystne, no i na dodatek lata 90 to jak wiadomo kiepska sytuacja ekonomiczna w Japonii (efekt pękniętej bańki spekulacyjnej).
    W linku poniżej, pełna broszura.
    2018 BMW 1 – kolejna generacja z napędem na przód? – FWD or RWD? Zajrzyjcie do źródła - jest światełko w tunelu..
    FWD or RWD? Zajrzyjcie do źródła - jest światełko w tunelu..
    CRX SS Work's – 1.8 230KM n/a, 720kg, 59.1sec rekord toru Tsukuba dla FWD N/A ustanowiony w 2004 roku podczas Battle at 10 000 RPM do dziś nie pokonany.
    1.8 230KM n/a, 720kg, 59.1sec rekord toru Tsukuba dla FWD N/A ustanowiony w 2004 roku podczas Battle at 10 000 RPM do dziś nie pokonany.
    Obiecany filmik. Auta są oryginalne (Fiat obniżony i utwardzony). Wraz z kolegą wychowaliśmy się na FWD, a RWD ogarniamy od niedawna. To tylko kawałek, ale zapowiadam dłuższy klip.
    Peugeot 306 Maxi – Rajdówka z czasów gdy nawet FWD jeździło efektownie.
    Rajdówka z czasów gdy nawet FWD jeździło efektownie.
    3 grudnia 2014, 0:26 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie obrażam nikogo, ani żadnej marki. Ale drift to nie piłowanie na ręcznym FWD.
    27 listopada 2014, 20:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (36)