Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 78 takich materiałów
    Co prawda FWD ale widać, że gość mocno ogarnia temat.
    15 grudnia 2012, 9:53 przez ~Finezja | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    MK IV bokiem – Już wkrótce będzie można poszaleć FWD
    Już wkrótce będzie można poszaleć FWD
    1 grudnia 2012, 20:12 przez Acid (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RWD czy FWD? –
    9 października 2012, 2:49 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Najszybsze FWD – podobno najszybsze FWD jakie zbudowano
471.9 hp 183.99mph
    Podobno najszybsze FWD jakie zbudowano
    471.9 hp 183.99mph
    22 września 2012, 3:16 przez Mariox003 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Zwolennik RWD vs FWD – A Wy jak uważacie?
    A Wy jak uważacie?
    28 lipca 2012, 14:42 przez lysyddz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Można? - Można!
    25 lipca 2012, 16:19 przez ~cichy | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Nissan Primera GT SportLine Edition – MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT 
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm 
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa 
KOŁA: 195/60/15 
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p 
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm 
CHARAKTERYSTYKA: 
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. 

SportLine Edition (100 egz.) 1997r. 
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT
    SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
    RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
    KOŁA: 195/60/15
    WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
    UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
    CHARAKTERYSTYKA:
    Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.

    SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
    Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    6 lipca 2012, 12:49 przez MrMole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Golf MK2 Limited – Ten Golf już drugiej generacji może wydawać się zwykłym autem po tuningu z gustem (ładne felgi, obniżony itd.).
Ale to nie to - ten Golf to jedna z 71 szt. wersji Limited. Cechowało ją takie szczegóły jak:
- Nadwozie tylko i wyłącznie 5 drzwiowe
- Silnik 1.8 G60 ale - to nie wersja 8 zaworowa a 16 - spece dołożyli do silnika o kodzie KR kompresor i oto efekty ich pracy - 210 PS !!!
- Napęd Syncro - 210 PS w samochodzie z FWD nie ma trakcji więc tylko to był jedyny sposób na ogarnięcie tej mocy
- Skórzana tapicerka, klima, el. szyby i lusterka, licznik wyskalowany do 260 km/h - standard
- Felgi ′15 BBS RM w standardzie
- Grill tylko dostępny w wersji na "dwa oka" z niebieską ramką i znaczkiem VW Motorsport
Oczywiście wszystkie auta które były sprzedawane posiadały kierownicę po lewej stronie (nawet w GB) a cena używanego już modelu nierzadko przekracza cenę nowego auta salonowego.
Jeżeli myślisz o zakupie fajnego, niepozornego hot-hatcha ale z napędem na 4 koła i w cenie ok. 30.000 zł to nie ma problemu - jedź do W. Brytanii i szukaj. A jeśli twój budżet i pensja nie przekracza 2.500 zł to kup sobie Golfa GTI 2. lub 3. generacji i inwestuj w kupony totka.
    Ten Golf już drugiej generacji może wydawać się zwykłym autem po tuningu z gustem (ładne felgi, obniżony itd.).
    Ale to nie to - ten Golf to jedna z 71 szt. wersji Limited. Cechowało ją takie szczegóły jak:
    - Nadwozie tylko i wyłącznie 5 drzwiowe
    - Silnik 1.8 G60 ale - to nie wersja 8 zaworowa a 16 - spece dołożyli do silnika o kodzie KR kompresor i oto efekty ich pracy - 210 PS !!!
    - Napęd Syncro - 210 PS w samochodzie z FWD nie ma trakcji więc tylko to był jedyny sposób na ogarnięcie tej mocy
    - Skórzana tapicerka, klima, el. szyby i lusterka, licznik wyskalowany do 260 km/h - standard
    - Felgi ′15 BBS RM w standardzie
    - Grill tylko dostępny w wersji na "dwa oka" z niebieską ramką i znaczkiem VW Motorsport
    Oczywiście wszystkie auta które były sprzedawane posiadały kierownicę po lewej stronie (nawet w GB) a cena używanego już modelu nierzadko przekracza cenę nowego auta salonowego.
    Jeżeli myślisz o zakupie fajnego, niepozornego hot-hatcha ale z napędem na 4 koła i w cenie ok. 30.000 zł to nie ma problemu - jedź do W. Brytanii i szukaj. A jeśli twój budżet i pensja nie przekracza 2.500 zł to kup sobie Golfa GTI 2. lub 3. generacji i inwestuj w kupony totka.
    28 marca 2012, 17:57 przez ~muodyvr6 | Do ulubionych | Skomentuj