Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Po czym poznać Passata B5 Highline? – Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą. 

Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą.

    Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

    Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Opel Vectra na full opcji – Taki o.
    Taki o.
    18 stycznia 2015, 22:22 przez ~Dziadek525 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    prywatne

    Moja Hania po full remoncie – Mój motocykl po dopieszczeniu.
    Mój motocykl po dopieszczeniu.
    Marzenia trzeba spelniac – Ktoś kiedyś powiedział, że człowiek bez marzeń to człowiek bez życia... Tak oto spełniłem swoje marzenie! 
Zakupielm dziś Fiata 126 De Ville 650 1982 Full Itally RHD. Powiedziałem, że będę jeździł Polskim klasykiem z kierownica po prawej. Tak wiec rzuciłem palenie papierosów, nadmierne zużycie piwa... na rzecz Malucha z kierownica po niewłaściwej stronie.
    Ktoś kiedyś powiedział, że człowiek bez marzeń to człowiek bez życia... Tak oto spełniłem swoje marzenie!
    Zakupielm dziś Fiata 126 De Ville 650 1982 Full Itally RHD. Powiedziałem, że będę jeździł Polskim klasykiem z kierownica po prawej. Tak wiec rzuciłem palenie papierosów, nadmierne zużycie piwa... na rzecz Malucha z kierownica po niewłaściwej stronie.
    14 października 2014, 23:23 przez afee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wlasnie wypracowane

    BMW E30 – Tym razem to chyba jest na serio full seria, z seryjnymi BBS'ami.
    Tym razem to chyba jest na serio full seria, z seryjnymi BBS'ami.
    1 września 2014, 16:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Vectra B 2.5 v6 1/2 – Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    15 sierpnia 2014, 10:08 przez Vectra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Vectra B 2.5 v6 2/2 – Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    15 sierpnia 2014, 10:11 przez Vectra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Najpierw upewnij się, że masz głos na full.
    19 lipca 2014, 9:52 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Tylna zmiana – Początkowo seria miała zostać zastąpiona tzw. full redami, które według mnie dodają bardziej agresywnego wyglądu, jednak po długich namysłach została wersja czerwono pomarańczowa, która chyba lepiej komponuje się z pomarańczowymi kierunkami na przodzie. PS. nie piszcie mi proszę, że mam niespasowany bagażnik, był nie domknięty.
    Początkowo seria miała zostać zastąpiona tzw. full redami, które według mnie dodają bardziej agresywnego wyglądu, jednak po długich namysłach została wersja czerwono pomarańczowa, która chyba lepiej komponuje się z pomarańczowymi kierunkami na przodzie. PS. nie piszcie mi proszę, że mam niespasowany bagażnik, był nie domknięty.
    11 lipca 2014, 14:50 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    Własne