Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Koniecznie w Full HD, koniecznie z dźwiękiem i patrzcie na reakcję pani po prawej
    15 lipca 2012, 13:02 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jeszcze takiego tutaj nie widziałem! – Ze mną dwa lata, wspaniała maszyna! 1.9 CDTI 150 KM - spokojnie daje rade, radzi sobie ze wszystkimi pseudo wyścigówkami z mojej okolicy:) 
Full prócz skóry( nie przepadam), na obecną chwile seria od poczatku do konca ale spoko spoko już niedługo:))))) 
Na pewno bedę sie dzielił foto z postępu zmian:) 
Pozdro!!
    Ze mną dwa lata, wspaniała maszyna! 1.9 CDTI 150 KM - spokojnie daje rade, radzi sobie ze wszystkimi pseudo wyścigówkami z mojej okolicy:)
    Full prócz skóry( nie przepadam), na obecną chwile seria od poczatku do konca ale spoko spoko już niedługo:)))))
    Na pewno bedę sie dzielił foto z postępu zmian:)
    Pozdro!!
    4 lipca 2012, 20:47 przez wisior_85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Touranek – Mój Touran.
2.0 TDI 170KM 2007r. Skrzynia automat DSG

Full wypas... klima, navi, telefon,  bi-xenon itp...

Czyż nie jest piękny?
    Mój Touran.
    2.0 TDI 170KM 2007r. Skrzynia automat DSG

    Full wypas... klima, navi, telefon, bi-xenon itp...

    Czyż nie jest piękny?
    19 czerwca 2012, 22:16 przez matio2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jak wszyscy to ja też;) Oto moje Derbi Senda:) – Full seria.
    Full seria.
    18 czerwca 2012, 21:23 przez ~Grzesiu | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Moja Suzuki Katana – Rocznik 2003, przejechane ponad 9000km, full seria, jedynie tłumik tuningowy.

Mam ją już 3 lata, przejechałem na niej ponad 6000km i jak na razie nic większego mi się w niej nie popsuło, jedynie regulator napięcia, ssanie i teraz tłumik (LeoVince ZX) pęka ze starości i zużycia.
    Rocznik 2003, przejechane ponad 9000km, full seria, jedynie tłumik tuningowy.

    Mam ją już 3 lata, przejechałem na niej ponad 6000km i jak na razie nic większego mi się w niej nie popsuło, jedynie regulator napięcia, ssanie i teraz tłumik (LeoVince ZX) pęka ze starości i zużycia.
    30 maja 2012, 18:16 przez djkrm1709 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Full zestaw –
    28 maja 2012, 13:16 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 COUPE 318IS – Moja E36.
140KM, pełen oryginalny M-Pakiet jak zewnętrzny tak wewnętrzny, full elektryka, gwint, ksenon 4.3k.
A tak się u nas podjeżdża, odstęp między rejestracjami ~0,5cm :D
    Moja E36.
    140KM, pełen oryginalny M-Pakiet jak zewnętrzny tak wewnętrzny, full elektryka, gwint, ksenon 4.3k.
    A tak się u nas podjeżdża, odstęp między rejestracjami ~0,5cm :D
    27 maja 2012, 17:00 przez FireWall (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje autka [S] – Pierwsze moje autko Honda Civic EG4, D15B2 (90KM) ′92

Drugie [S!] Honda Civic MC2 VTi AeroDeck B18C4 (169KM) ′99 full opcja

Trzecie [S!] Mazda 323F BA Z15+LPG (88KM) ′95

Które najładniejsze?
    Pierwsze moje autko Honda Civic EG4, D15B2 (90KM) ′92

    Drugie [S!] Honda Civic MC2 VTi AeroDeck B18C4 (169KM) ′99 full opcja

    Trzecie [S!] Mazda 323F BA Z15+LPG (88KM) ′95

    Które najładniejsze?
    3 maja 2012, 15:59 przez zioniex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moje AUDI :) – Jak wszyscy to i ja dodam moje oczko w głowie jakim jest Audi 100C4.
Posiada obniżone i utwardzone zawieszenie,Sportowe wydechy.
Full wypas.
Silniczek to standardowe 2.2T
    Jak wszyscy to i ja dodam moje oczko w głowie jakim jest Audi 100C4.
    Posiada obniżone i utwardzone zawieszenie,Sportowe wydechy.
    Full wypas.
    Silniczek to standardowe 2.2T
    2 maja 2012, 23:30 przez broniu97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)