Szukaj
Znalazłem 154 takie materiały
Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.
Kilka dodatkowych zdjęć w linku
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
Front zostawiam do poprawy w Polsce, lakiernik w Danii jest niestety zdecydowanie za drogi, póki co wpadł nowy układ wydechowy Remus'a.