Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 150 takich materiałów
    Dłubiemy lampy – Jedna z pierwszych rzeczy robionych we własnym, dużym garażu.  W Megane będzie dalej pojedyncza soczewka z xenonem (w żadne bixenony się bawić nie będę), ale wsio prócz odbłyśnika będzie całkowicie czarne - mocny "smoked front". Prócz tego kierunki będą pomarańczowe, a w nich dodatkowe postojówki (na dodatkowym przełączniku). Zastanawiam się jeszcze nad "devil eyes".

Zdjęcia na aucie niebawem.
    Jedna z pierwszych rzeczy robionych we własnym, dużym garażu. W Megane będzie dalej pojedyncza soczewka z xenonem (w żadne bixenony się bawić nie będę), ale wsio prócz odbłyśnika będzie całkowicie czarne - mocny "smoked front". Prócz tego kierunki będą pomarańczowe, a w nich dodatkowe postojówki (na dodatkowym przełączniku). Zastanawiam się jeszcze nad "devil eyes".

    Zdjęcia na aucie niebawem.
    13 października 2015, 0:33 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Front – Jeszcze z sezonu letniego.
    Jeszcze z sezonu letniego.
    28 września 2015, 21:11 przez Corel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    Volvo 264 1983 – Silnik 3.0L o mocy 204KM na automatycznej skrzyni biegów przełożony z Volvo 960, wydech 2.5 cala ze stali nierdzewnej, most 3.54 z automatyczną blokadą dyferencjału ALD. Przeszczepiony front z wczesnych modeli Volvo 240 na okrągłą lampę. Zawieszenie AirRide oraz felgi Remotec 16'.
    Silnik 3.0L o mocy 204KM na automatycznej skrzyni biegów przełożony z Volvo 960, wydech 2.5 cala ze stali nierdzewnej, most 3.54 z automatyczną blokadą dyferencjału ALD. Przeszczepiony front z wczesnych modeli Volvo 240 na okrągłą lampę. Zawieszenie AirRide oraz felgi Remotec 16'.
    Mazda 626 smoke front – Najnowszy mod - smoke front w maździe 626.
    Najnowszy mod - smoke front w maździe 626.
    23 sierpnia 2015, 23:01 przez EklerMS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    OWNER: Maślak
    CAR: Golf MK2 GTI 1989
    WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
    SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
    EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
    INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
    ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
    472PS 682 Nm
    music: Lucian X Remmi - Bobby K
    16 sierpnia 2015, 20:24 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Porównanie - dziwnie podobne – U góry Honda Prelude MK 2 (1982 – 1987) na dole Honda Concerto (1988 - 1994). Najwyraźniej Honda wyszła z założenia, że jak coś wygląda dobrze, to należy to kontynuować. Prelude ze schowanymi światłami miała imitację "zwykłych" reflektorów. Dziwnym trafem front Prelude z zamkniętymi światłami wygląda identycznie jak front Concerto. Przypadek?
    U góry Honda Prelude MK 2 (1982 – 1987) na dole Honda Concerto (1988 - 1994). Najwyraźniej Honda wyszła z założenia, że jak coś wygląda dobrze, to należy to kontynuować. Prelude ze schowanymi światłami miała imitację "zwykłych" reflektorów. Dziwnym trafem front Prelude z zamkniętymi światłami wygląda identycznie jak front Concerto. Przypadek?
    Volkswagen Golf II – Tym razem wpadł Jetta front.
    Tym razem wpadł Jetta front.