Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Laguna Coupe 3M Wrap – Renault Laguna Coupe GT + 3M Dragon Fire Red wrap
    Renault Laguna Coupe GT + 3M Dragon Fire Red wrap
    Proszę o wyrozumiałość :D montażyk filmu średnio, ale chciałem zapowiedzieć, że to auto które miało fire na lodzie, odżyło :D
    18 grudnia 2017, 15:13 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak w łatwy sposób spalić mega projekt?

    Przestroga!

    Uważajcie, nie dawajcie mocno,nie jeździjcie zbyt długo, nas uratowała szybka reakcja znajomych z gaśnicą, dzięki czemu, Subaru jeszcze wróci do życia.
    UCZCIE SIĘ NA CUDZYCH BŁĘDACH!!!

    Zachęcam do obejrzenia całej naszej jazdy.
    3 Subaru, jazda na lodzie. Zbyt dużo czasu na maksymalnych obrotach.
    16 stycznia 2017, 15:51 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Cytryna vs Corsche – Odwiedziny koleżki FiRe i małe porównanie.
    Odwiedziny koleżki FiRe i małe porównanie.
    Historia mojego kaszlaczka z pazurem.

    Silnik Fiat Uno fire 1.0 8V
    12 kwietnia 2016, 20:05 przez MacflyFSOPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat Uno Fire –
    17 stycznia 2016, 18:03 przez ~Hubercik1997 | Do ulubionych | Skomentuj
    70 tysięcy litrów na minutę jest w stanie wyrzucić z siebie produkt norweskiej firmy Fire Fighting Systems (FFS) z fabryką ulokowaną między innymi w Szwecji.
    15 stycznia 2016, 13:29 przez Gudini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Samochody elektryczne stają się coraz lepsze, wobec czego zyskują coraz większą popularność, a producenci aut z tradycyjnymi silnikami mogą niedługo zostać postawieni pod ścianą jeśli ich auta nie będą spełniały coraz bardziej wyśrubowanych norm. Pomóc im może jednak urządzenie nazwane Dynamic Skip Fire.

    DSF działa na zasadzie wyłączania poszczególnych cylindrów z pracy, jeśli ich moc nie jest akurat potrzebna co znacznie ogranicza emisje i spalanie. Sam pomysł nie jest zasadniczo nowy, ale nowe jest wykonanie. W obecnych na rynku rozwiązaniach tego typu możliwe jest bowiem wyłączenie tylko połowy cylindrów (V8 do 4, a V6 do 3) tak aby blok silnika zachował balans. DSF jednak wyłącza cylindry dynamicznie - może zatem być tak, że pracował będzie tylko jeden z nich, ale będzie on cały czas zmieniany, dzięki czemu silnik nadal będzie zbalansowany.

    Przy użyciu tej technologii duży amerykański SUV GMC Denali był w stanie zaoszczędzić 18% paliwa, a kierowca nie odczuwał przy tym żadnego spadku mocy. Otwarte jednak pozostaje pytanie jak na dłuższą metę wpływać to będzie na żywotność silnika.

    Sama technologia jest jednak bardzo ciekawa i jeśli pomyślimy o jej potencjalnym użyciu w silnikach hybrydowych to przejście na samochody elektryczne będzie mogło się odbyć bezboleśnie.
    Pierwsza część wyprawy po sławne w internetach i darmowe Uno Fire!
    28 października 2015, 18:25 przez BigBadWolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)