Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Uno 1.1 60s fire - mój złomek. – moje stare wysłużony Fiat Uno, bardzo dobrze mi służyło, otrzymałem go po zdaniu prawa jazdy i posiadałem go niemal od nowości, przejechałem nim 230.000 Km obecnie posiada prawie 250.000 Km, niestety przez lata rysy, pęknięcia i inna rzecz jak ... nasilały się i wyglądało jak siedem nieszczęść. Wszyscy radzili mi jechać na złom i tam się z nim rozstać ale w tym samym czasie pewnego dnia postanowiłem dać temu auto drugą młodość po przeczytaniu gdzieś artykułu o produkcji w dalszym ciągu fiacika z tym ze po liftingu gdzieś chyba brezylia?,

odnalazłem wtedy fiata uno w wersji 4X4 i wtedy się zaczęło, chciałem jeździć takim a że z forsa krucho to choć jeździć podobnym. wyniki mojej determinacji poznacie za chwile...
    Moje stare wysłużony Fiat Uno, bardzo dobrze mi służyło, otrzymałem go po zdaniu prawa jazdy i posiadałem go niemal od nowości, przejechałem nim 230.000 Km obecnie posiada prawie 250.000 Km, niestety przez lata rysy, pęknięcia i inna rzecz jak ... nasilały się i wyglądało jak siedem nieszczęść. Wszyscy radzili mi jechać na złom i tam się z nim rozstać ale w tym samym czasie pewnego dnia postanowiłem dać temu auto drugą młodość po przeczytaniu gdzieś artykułu o produkcji w dalszym ciągu fiacika z tym ze po liftingu gdzieś chyba brezylia?,

    odnalazłem wtedy fiata uno w wersji 4X4 i wtedy się zaczęło, chciałem jeździć takim a że z forsa krucho to choć jeździć podobnym. wyniki mojej determinacji poznacie za chwile...
    7 lutego 2013, 22:17 przez Ernesto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Uno 1.1 60s fire - mój złomek - odrodzenie – Odczucia z jazdy: siedzi się wysoko, zasług tego zawdzięczam podniesieniu zawieszenia, zastosowaniu większego balona opony, naprawą siedzenia. Na zakrętach wbrew pozorom przez podniesienie nie zarzuca ani nie przechyla się (dlatego ze karoseria jest lekka a zawieszenie w miarę twarde zwłaszcza u mnie), cicho w środku dzięki zastosowaniu dodatkowego wygłuszenia. Dzięki większym średnicom kół lepiej pokonuje nierówności i dziury w nawierzchni a w terenie: podczas wyprawy na ryby dobrze sobie radził z pokonywanie zróżnicowanego terenu.

Zdjęcia wykonane w Małopolsce, powiat Tarnowski w miejscowości Lubaszowa koło Tuchowa.

C.D.N...
    Odczucia z jazdy: siedzi się wysoko, zasług tego zawdzięczam podniesieniu zawieszenia, zastosowaniu większego balona opony, naprawą siedzenia. Na zakrętach wbrew pozorom przez podniesienie nie zarzuca ani nie przechyla się (dlatego ze karoseria jest lekka a zawieszenie w miarę twarde zwłaszcza u mnie), cicho w środku dzięki zastosowaniu dodatkowego wygłuszenia. Dzięki większym średnicom kół lepiej pokonuje nierówności i dziury w nawierzchni a w terenie: podczas wyprawy na ryby dobrze sobie radził z pokonywanie zróżnicowanego terenu.

    Zdjęcia wykonane w Małopolsce, powiat Tarnowski w miejscowości Lubaszowa koło Tuchowa.

    C.D.N...
    7 lutego 2013, 22:20 przez Ernesto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Golf Fire & Ice MK2 –
    28 listopada 2012, 8:31 przez ~Anionim | Do ulubionych | Skomentuj
    Fire Lambo –
    16 października 2012, 1:22 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fire&Ice – w wersji US
    W wersji US
    9 października 2012, 15:58 przez damian0218 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    vwgolf.pl

    Uno Fire – porwane przez kosmitów
    Porwane przez kosmitów
    10 września 2012, 18:11 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Golf MK2 Fire and Ice –
    9 września 2012, 22:48 przez Frozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    otomoto.pl

    Welcome To Hell – Low + Fire
    Low + Fire
    7 września 2012, 21:32 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Back Fire –
    28 sierpnia 2012, 22:03 przez Szaman3190 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 sierpnia 2012, 21:22 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj