Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 28 takich materiałów
    Zawór EGR to jeden z tych elementów auta, który ma na celu uczynienie samochodu bardziej przyjaznym dla środowiska. Do bezproblemowej pracy wymaga on niestety regularnego czyszczenia. W innym wypadku samochód będzie zużywać większą ilość paliwa, a silnik gasnąć podczas wciskania sprzęgła. To najczęstsze problemy wnikające z zatkania zaworu recyrkulacji spalin. Jak czyścić EGR oraz jakiego środka użyć?

    Co to jest EGR?Jak działa EGR?Jak wykryć awarię zaworu EGR? - tego wszystkiego dowiesz się z artykułu na blogu K2 https://k2.com.pl/blog/zawor-egr?utm_...
    17 października 2018, 10:29 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak działa zawór EGR zwany ZAWOREM RECYRKULACJI SPALIN? Po co jest on stosowany?
    30 września 2018, 10:44 przez Defner (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 marca 2018, 15:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lanos Sport – Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe: 
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45 
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G 
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR. 
- Rozpórka górna GSG 
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla 
- Filtr odmy Simota 
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm 
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno 
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata 
- Tow Hook Epman
    Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe:
    - Oryginalna wersja Sport
    - 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
    - Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
    - Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
    - Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
    - Rozpórka górna GSG
    - Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
    - Filtr odmy Simota
    - Pasy Takata z homologacją drogową
    - Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
    - Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
    - Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
    - Tow Strap Takata
    - Tow Hook Epman
    22 kwietnia 2017, 17:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Prezentujemy usuwanie zaworu EGR wraz z klapą gaszącą, pokazujemy jak bardzo zabrudzony jest kolektor dolotowy przy działającym EGR, podpowiadamy jak go wyczyścić z nagaru, przy okazji montujemy kolektor z silnika ARL / ASZ / AWX oraz mierzymy się z mitem dotyczącym szarpania silnika po wyrzuceniu klapy gaszącej.

    Całość na przykładzie Skody Octavii 1.9 TDI
    28 marca 2017, 17:39 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 października 2016, 20:22 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mała a taki wkurzający a co to jest?
    4 marca 2016, 18:03 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja Ibiza TDI+ FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:20 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja Ibiza TDI  FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:17 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne