Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 28 takich materiałów
    Klient zgłosił się do niemieckiego serwisu na diagnozę chłodniczki EGR, jednak zostało to zbagatelizowane i wskazano inną usterkę. Auto trafiło do Polski, gdzie diagnoza chłodniczki została potwierdzona.
    4 maja 2024, 22:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 marca 2024, 23:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 grudnia 2023, 6:48 przez ShotFix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.com/ShotFix

    20 lipca 2021, 21:33 przez robson333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zawór EGR w 2.0 TDI po 300 000 km
    Audi A3 model 8P wyprodukowany w 2003 roku, z silnikiem 2.0 TDI. Słynne BKD z 16 zaworami w którym lubiła sobie pęknąć głowica.
    Tak samo było i w tym przypadku więc wleciała nowa z firmy AMC, a przy okazji został usunięty EGR, zmieniono turbinę, wydech i zrobiono program.
    Z seryjnych 140 BHP udało się wycisnąć 230 BHP oraz 440 Nm.
    28 lutego 2020, 21:16 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    WYAUTOWANI

    K2 Diesel Dictum to środek usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary odkładające się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
    Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach. Redukuje problem dymienia oraz nierównej pracy silników diesla. Zmniejsza spalanie, chroni przed korozją oraz dymieniem. Zwiększa liczbę cetanową paliwa. Przedłuża żywotność układu paliwowego.
    Bezpieczny dla wszystkich elementów takich jak: pompa paliwowa, turbosprężarka, zawór EGR, filtr DPF, katalizator i przewody paliwowe.
    Już niebawem w ofercie K2 - rewolucyjny środek do czyszczenia wtryskiwaczy! Premiera - Jesień 2018.

    K2 Diesel Dictum to środek usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych.
    - Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach.
    - Redukuje problem dymienia oraz nierównej pracy silników diesla.
    - Zmniejsza spalanie, chroni przed korozją oraz dymieniem.
    - Zwiększa liczbę cetanowa paliwa.
    - Przedłuża żywotność układu paliwowego.
    - Bezpieczny dla wszystkich elementów takich jak: pompa paliwowa, turbosprężarka, zawór EGR, filtr DPF, katalizator i przewody paliwowe.

    Nie przegap premiery tego produktu - zapisz się na https://k2.com.pl/nowosci, a powiadomimy Cię kiedy tylko trafi do sprzedaży.