Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    HONDA PRELUDE 2.2VTi 1998 manual [BB8 H22A5] – HONDA PRELUDE
2.2VTi 1998 manual

Silnik 2.2 VTEC DOHC (185KM) H22A5
185KM / 0-100km/h - 7,4sek

Na zdjęciu 
Felgi 17"
Halogeny JDM
Oryginalna dokładka Motegi
-35mm
    HONDA PRELUDE
    2.2VTi 1998 manual

    Silnik 2.2 VTEC DOHC (185KM) H22A5
    185KM / 0-100km/h - 7,4sek

    Na zdjęciu
    Felgi 17"
    Halogeny JDM
    Oryginalna dokładka Motegi
    -35mm
    Mój Passat B3 zmienia się w B4 – Delikatne obrysy. Jeszcze ze starą dokładką, ale nowa już czeka na założenie.
    Delikatne obrysy. Jeszcze ze starą dokładką, ale nowa już czeka na założenie.
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Wiosna Load 51% – Felga jest jeszcze dokładka polerka i progi.
    Felga jest jeszcze dokładka polerka i progi.
    10 marca 2015, 11:23 przez Szubi2323 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Nissan Almera n16 Sport – Witam.
To mój pierwszy samochód, póki co w oryginalnym pakiecie sport.  Plany są na jakąś glebę i ładne duże koło. Ale na razie to tylko plany.
Na wiosnę wpada dokładka pod zderzak od Laguna II i felgi od Primery 16" (na razie).  
Rok 2001
Silnik 2.2 Di 
110 KM w planach jest ok 170.
Pozdrawiam
    Witam.
    To mój pierwszy samochód, póki co w oryginalnym pakiecie sport. Plany są na jakąś glebę i ładne duże koło. Ale na razie to tylko plany.
    Na wiosnę wpada dokładka pod zderzak od Laguna II i felgi od Primery 16" (na razie).
    Rok 2001
    Silnik 2.2 Di
    110 KM w planach jest ok 170.
    Pozdrawiam
    7 marca 2015, 11:08 przez ~Marcin12345678 | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    Własne

    Red Golf Mk2 by kamyk – Więcej info i fotek w źródle. 

MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Więcej info i fotek w źródle.

    MODEL: Golf MK2.
    SILNIK: 2.0 2e GTI.
    MOC: 115KM, 164Nm.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
    NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
    WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
    AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Mój Mitsubishi Colt Ca0 1992 – Trochę brudny - w końcu zima.
Po remoncie silnika i elektryki czas na tuning wizualny. Będą dokładki z Cyborga R na przód i progi, a w garażu czeka tylna dokładka z niemieckiego pakietu.
Będzie ogień?
    Trochę brudny - w końcu zima.
    Po remoncie silnika i elektryki czas na tuning wizualny. Będą dokładki z Cyborga R na przód i progi, a w garażu czeka tylna dokładka z niemieckiego pakietu.
    Będzie ogień?
    11 stycznia 2015, 14:43 przez luqluk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Opelek – Z przodu znaczek, lampy i kierunki pomazane na czarno,  założona dokładka od Laguny. Zawieszenie ori GT (trochę niższe niż w innych wersjach Vectry).

Obok Bora kolegi.
    Z przodu znaczek, lampy i kierunki pomazane na czarno, założona dokładka od Laguny. Zawieszenie ori GT (trochę niższe niż w innych wersjach Vectry).

    Obok Bora kolegi.
    19 października 2014, 21:46 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Krótka historia Żaby z lubelskiego – Witam wszystkich Motokillerów. Chciałbym przedstawić historię swojej Aczwórki. Ale na początku pragnę serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom sobotniego zlotu za przybycie, ciekawe rozmowy oraz żarty. Byłem "cichym" motokillerem, wrzucałem mało materiałów ale na zlocie zauważyłem że Audi wzbudziła spore zainteresowanie więc teraz będę Was informował na bieżąco o wszystkich zmianach. Autko ma już osiemnaście lat, napędza je silnik 1.9 AFN, posiadam je już ponad dwa lata ale dopiero w tym roku zacząłem coś tam przy niej modzić no i myślę że idę w dobrym kierunku. Nie będę opisywał wszystkich zmian, większość z nich widać na foto. W planach jest zmiana kierownicy, myślę o zrobieniu dachu na czarno, poliftowym zderzaku tylnym z dokładką PDC i na pewno zwiększeniu mocy żeby to jakoś się odpychało, co więcej czas pokaże. Ideałem ona nie jest ale przynajmniej jakoś wygląda. Na razie chcę dokończyć prace nad drugim autkiem, również Audi. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, jeśli macie jakieś pytania to proszę pisać i do zobaczenia na drodze.
    Witam wszystkich Motokillerów. Chciałbym przedstawić historię swojej Aczwórki. Ale na początku pragnę serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom sobotniego zlotu za przybycie, ciekawe rozmowy oraz żarty. Byłem "cichym" motokillerem, wrzucałem mało materiałów ale na zlocie zauważyłem że Audi wzbudziła spore zainteresowanie więc teraz będę Was informował na bieżąco o wszystkich zmianach. Autko ma już osiemnaście lat, napędza je silnik 1.9 AFN, posiadam je już ponad dwa lata ale dopiero w tym roku zacząłem coś tam przy niej modzić no i myślę że idę w dobrym kierunku. Nie będę opisywał wszystkich zmian, większość z nich widać na foto. W planach jest zmiana kierownicy, myślę o zrobieniu dachu na czarno, poliftowym zderzaku tylnym z dokładką PDC i na pewno zwiększeniu mocy żeby to jakoś się odpychało, co więcej czas pokaże. Ideałem ona nie jest ale przynajmniej jakoś wygląda. Na razie chcę dokończyć prace nad drugim autkiem, również Audi. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, jeśli macie jakieś pytania to proszę pisać i do zobaczenia na drodze.
    8 września 2014, 14:44 przez piotrek9411 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (34)